Zadejte hledaný výraz...

Helpdesk / interní systém, znáte něco takového v jednom?

Petr Krupička
verified
rating uzivatele
30. 8. 2017 15:10:07
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaký používáte ve své firmě Helpdesk?
Sháním řešení, které by obsloužilo zákazníky z venku a zároveň by se mohlo stát i interním úkolovacím systémem.
Tzn. hledáme ticketovací systém pro zákazníky a zároveň systém pro interní úkoly.
Předem moc děkuji za rady a zkušenosti.
30. 8. 2017 15:10:07
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298023
My používáme Redmine, je hrozně ošklivý, nepřátelský k uživateli (tyto body jsme vyřešili vlastním rozhraním por naši agendu), ale funguje dobře a má spoustu možností.
30. 8. 2017 15:27:53
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298022
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 8. 2017 15:29:29
Napsal smitka;1407799
My používáme Redmine, je hrozně ošklivý, nepřátelský k uživateli (tyto body jsme vyřešili vlastním rozhraním por naši agendu), ale funguje dobře a má spoustu možností.
Naše firma používala JIRU, nicméně je to už trošku dražší SW, ale jako uživateli se mi moc líbila :)
30. 8. 2017 15:29:29
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298021
Petr Krupička
verified
rating uzivatele
30. 8. 2017 15:40:32
Napsal Ariwenie;1407801
Naše firma používala JIRU, nicméně je to už trošku dražší SW, ale jako uživateli se mi moc líbila :)
O cenu mi v téhle fázi ani tolik nejde, jde mi spíš o to, zda něco takového existuje a je to alespoň trochu uživatelsky příjemné... Takže Jiru byste doporučil? A nevíte zda šla využívat pro interní úkoly a venkovní podporu? :)
30. 8. 2017 15:40:32
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298020
Erik
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 8. 2017 15:44:17
Napsal Zakaznik;1407803
O cenu mi v téhle fázi ani tolik nejde, jde mi spíš o to, zda něco takového existuje a je to alespoň trochu uživatelsky příjemné... Takže Jiru byste doporučil? A nevíte zda šla využívat pro interní úkoly a venkovní podporu? :)
My ji právě používali ve velké softwarové firmě na systém kam vyděli jak vývojáři tak zákaznící, zákaznící mohli vytvářet, komentovat apod. tickety, a to stejné vývojáři. Jsou tam nastavení skupin, práv atp. Takže můžete ke stejnému ticketu psát interně jako vývojář a vidí jen ostatní vývojáří apod.
K tomu můžete tickety delegovat na lidi samozřejmě a měnit jejich stavy atp. Je to opravdu rozsáhlé, ale jak říkám jako uživateli se mi líbilo v tom pracovat.
30. 8. 2017 15:44:17
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298019
Pro nasazeni bych zacal s HESK, jednoduche a pro zacatek vetsinou staci
Alternastivy OTRS nebo http://alternativeto.net/software/hesk/
30. 8. 2017 15:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298018
Petr Krupička
verified
rating uzivatele
31. 8. 2017 09:06:06
Napsal vdusek;1407807
Pro nasazeni bych zacal s HESK, jednoduche a pro zacatek vetsinou staci
Alternastivy OTRS nebo http://alternativeto.net/software/hesk/
Dobrý den,
děkuji za doporučení, podívám se na to. Zapomněl jsem dodat, že to ovšem není náš začátek, aktuálně máme helpdesk, který neumožňuje interní komunikaci, takže hledáme něco robustnějšího, ale děkuji
31. 8. 2017 09:06:06
https://webtrh.cz/diskuse/helpdesk-interni-system-znate-neco-takoveho-v-jednom/#reply1298017
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit