Zadejte hledaný výraz...

Guerilla marketing dotaz

InvestorX
verified
rating uzivatele
2. 2. 2010 09:34:16
Ahojte mal by som jednu otázku. Je agresívnejšia forma guerilla marketingu niejakým spôsobom žalovatelná? Ak áno do akého rozsahu? Môže od vás zato konkurencia pýtať odškodné?
Uvediem príklad. Vodafone napríklad nasadzoval na billboardy a telefónne búdky svojich konkurentov parohy. Alebo Poštová sporiteľňa dávala pred zatvorené dvere svojich konkurentov stojan s nápisom táto banka má už zatvorené prídte do našej banky, my máme otvorené a sme tu pre vás. :)
2. 2. 2010 09:34:16
https://webtrh.cz/diskuse/guerilla-marketing-dotaz#reply450505
HC
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 2. 2010 10:43:14
Je to na hraně a jistě by Tě mohli za podobné praktiky tahat po soudech, ač se to u velkého operátora či banky bez toho obešlo.
"Co je dovoleno bohovi, není dovoleno volovi."
2. 2. 2010 10:43:14
https://webtrh.cz/diskuse/guerilla-marketing-dotaz#reply450504
hermes
verified
rating uzivatele
5. 2. 2010 09:39:03
Toto je klasický případ pro právo nekalé soutěže. Chování, které by mohlo přivodit újmu jiným soutěžitelům (nebo spotřebitelům) je možné řešit buď dle obchodního nebo tresního zákona. V tomto případě spíše zřejmě dle obchodního zákoníku a to buď generální klauzule či např. zlehčování. Záleží na míře zásahu. Poškozený má přitom právo na nápravu stavu, získat informace o rozsahu činnosti a především náhradu škody, která by mu vznikla či vydání obohacení, které získal inzerent touto nekalou činností např. parazitováním na jeho značce. Je samozřejmě otázkou, jak bude konkrétní případ subjektivně posouzen. Co se týká reklamy, šlo by se ještě se stížností obrátit na Radu pro reklamu.
5. 2. 2010 09:39:03
https://webtrh.cz/diskuse/guerilla-marketing-dotaz#reply450503
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit