Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Grow.cz – kritika eshopu

Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
12. 8. 2020 22:15:54
Baví mě jak vždycky chce někdo kritiku a pak se cítí dotčen a zaujímá ofenzivní mód :D :D to je na těch kritikách tady nejlepší.
Navrhl bych založit kategorii Pochvala webu. Hodíš tam URL a lidé budou jenom chválit.
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 22:23 ----------
Napsal láďa1979;1593625
tak nevím proč se ten Shoptet pořád vychvaluje?
Nemyslím si, že ho někdo vyloženě vychvaluje. Je to krabice pro projekty bez budoucnosti. Vždycky se ptám ať mi teda lidé řeknou nějaký opravdu úspěšný e-shop, který běží na téhle CZ krabici. Vždy ticho.
To je přesně pro ty lidi, kteří to neberou vážně, nemají žádnou vizi a potřebují si tam na bokovku jednoduše přivydělat 5k/m přeprodejem nějaké VO komodity.
Imo to bude fungovat jen pro takové ty influencery, kteří potřebují shop pro merch. Založí si ST a pojede to v pohodě.
12. 8. 2020 22:15:54
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460062
eshop0
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
12. 8. 2020 22:32:20
Napsal Radekovic;1593639
Na shopu máte "jak pěstovat" https://www.grow.cz/blog/ - považuji za blog, i vy, protože tak máte trvalý odkaz. / Proč tam nejsou další návody, rady a tipy? Tím by podobné "Jak pěstovat" mělo úplně jiný smysl i pro nového zákazníka. Za 6 let vašich zkušeností, nabídkou cca 5000 produktů by měl být někdo schopen udělat další návody, články...
Máte tam 1. díl Začínáme pěstovat indoor - Co vše potřebuji a Jak pěstovat Chilli.
- nikde nevidím nic než přeSEOvání odkazy a prolinkování
- fotky bez popisu, kdyby aspoň Atitle
- Pěstovat můžete samozřejmě i bez stany...
- sušící síť a další doplňky o které postupně rozebereme v dalších článcích.
- co odstavce, tučný nadpis, H2... to vám nic neřekne?
Odfláknutý článek jen, aby tam něco bylo
Dívám se na 12 NTB, chyby:
- větší mezery skoro u všech odstavců
- malý v, velký V
- Kontakty - email
- krkolomné - Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů. Pole označená jako * musí být vyplněná.
- divné: nereklamujte, nebojte, nic nedostanete-:) "Nakupujte to nejlepší vybavení za skvělé ceny a reklamací se nebojte."
- Uvítáme a bude... - čárka
- 3. Individuální přístup
Potřebujete poradit?, nebojte se zavolat nebo napsat.
- další chyby/překlepy/špatná formulace
Jakmile bude Vaše zásilka připravena na oběrném místu, budete informování sms či emailem. Cena dopravy je 69 Kč, příplatek při odběru na dobírku je 35 Kč
Jen tak krádce, zbitek snad psát nemusým. Na to stačí odpovědní copýk/pysalek kterí sy to po sobje přečte. -:)
Děkuji za hodnocení, toto už je přínosnější. Nechci rýpat, ale učitel češtiny nejspíš také nebudete :-), co se týče chyb, byly předány na úpravu.
Nicméně k věci:
Máte tam 1. díl Začínáme pěstovat indoor - Co vše potřebuji a Jak pěstovat Chilli.
- nikde nevidím nic než přeSEOvání odkazy a prolinkování
- fotky bez popisu, kdyby aspoň Atitle
- Pěstovat můžete samozřejmě i bez stany...
- sušící síť a další doplňky o které postupně rozebereme v dalších článcích.
- co odstavce, tučný nadpis, H2... to vám nic neřekne?
Odfláknutý článek jen, aby tam něco bylo
Upřímně, je to přesně tak, jak jste napsal na posledním řádku. Díky tomu ale vidím, jak to lidé vnímají a právě proto si vážím toho, co Jste napsal. Ten e-shop běží na tomto systému pár dní a aby tam něco bylo, přidali se tam články (zatím 2). Samozřejmě to má i jiný úhel pohledu a to, že zákazník vidí jen 2 články a přijde mu to chudé, což je fakt. (6 let zkušeností nicméně není 6 let práce na konkrétním e-shopu). Články jsou zatím zkušební a na rychlo napsané, takže jsou jak říkáte odfláklé. Popisky u fotek jsou důležitý poznatek, děkuji.
Dívám se na 12 NTB, chyby:
- větší mezery skoro u všech odstavců
- malý v, velký V
- Kontakty - email
- krkolomné - Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů. Pole označená jako * musí být vyplněná.
- divné: nereklamujte, nebojte, nic nedostanete-:) "Nakupujte to nejlepší vybavení za skvělé ceny a reklamací se nebojte."
- Uvítáme a bude... - čárka
- 3. Individuální přístup
Potřebujete poradit?, nebojte se zavolat nebo napsat.
- další chyby/překlepy/špatná formulace
Jakmile bude Vaše zásilka připravena na oběrném místu, budete informování sms či emailem. Cena dopravy je 69 Kč, příplatek při odběru na dobírku je 35 Kč
krkolomné - Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. - defaultní pevný formulář, s tím zatím bez zásahu do kódu nejde nic udělat.
- divné: nereklamujte, nebojte, nic nedostanete-:) "Nakupujte to nejlepší vybavení za skvělé ceny a reklamací se nebojte." - Tady souhlasím, i když řešení reklamací není to samé, co dodání zboží. Nicméně se reklamace z textu vypustí.
- malý v, velký V
- Kontakty - email
Nechápu, řešíte malý email a malý telefon ?
- Uvítáme a bude... - čárka - to Jste našel kde?
Z tohoto plyne, že je dobré si článek nebo texty po sobě přečíst a opravit je. Souhlasím a máte pravdu. Nejsou to sice vědecké publikace, nicméně i tak to musí mít nějakou formu
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 22:39 ----------
Napsal Tomáš Maňhal;1593642
Do provozních nákladů nepočítám jen cenu krabice a doplňků. Ale i následnou kontinuální podporu a péči. Shoptet je skoro bezúdržbový co se týče kódu. Je tak udělaný schválně, aby i lajci snadno prodávali a nic se jim nevysralo. To se u jiných řešení, třeba Woocommerce prostě dělá blbě, protože udržovat v chodu Woo je prostě v delším čase dražší. vím, že obsah je často důležitější než design, ale design má hodně velkej vliv na konverze přece. Zarazilo by mě, kdyby se tím přechodem právě konverze rapidně nesnížily. Navíc jak bylo napsáno přede mnou, ani ten obsah na tom není moc dobře. Ten článek protkaný interními odkazy na jednotlivé produkty a kategorie je už moc. Špatně se to čte.
Souhlasím. Konverze se zvýšily, nicméně zatím hodnotím pár dnů a může jít i o náhodu. V předchozím systému nešly například na některých zařízení dokončit objednávky, explorer měl problémy s javascripty a nešlo kliknout na dokončit objednávku. Je lepší hezký design bez dokončené objednávky nebo otřesný, ale konverzní? Jen takový dodatek. Design byl upraven podle jednoho ošlivého obchodu, který má 300 objednávek denně. Prostě každý segment bere něco jiného, v módě by tento design propadl :-)
Co se týče článku, je dělaný pro seo, nicméně máte naprostou pravdu. Spíše potřebujeme zachovat prolinkování, možná ho trošku snížit, ale udělat to čitelnější a přehlednější jak psal uživatel výše do odstavců s nadpisy apod.
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 23:01 ----------
Napsal streetcz;1593643
Baví mě jak vždycky chce někdo kritiku a pak se cítí dotčen a zaujímá ofenzivní mód :D :D to je na těch kritikách tady nejlepší.
Navrhl bych založit kategorii Pochvala webu. Hodíš tam URL a lidé budou jenom chválit.
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 22:23 ----------
Nemyslím si, že ho někdo vyloženě vychvaluje. Je to krabice pro projekty bez budoucnosti. Vždycky se ptám ať mi teda lidé řeknou nějaký opravdu úspěšný e-shop, který běží na téhle CZ krabici. Vždy ticho.
To je přesně pro ty lidi, kteří to neberou vážně, nemají žádnou vizi a potřebují si tam na bokovku jednoduše přivydělat 5k/m přeprodejem nějaké VO komodity.
Imo to bude fungovat jen pro takové ty influencery, kteří potřebují shop pro merch. Založí si ST a pojede to v pohodě.
Zdravím,
ale já se necítím dotčený a ani nezaujímám ofenzivní mód jak píšete, jen komentuji názory ostatních a přidávám vlastní názor.
shodli jsme se na tom, že design je horší, články mají chyby. To je konstruktivní a bude se na tom pracovat. Pokud ale někdo napíše, proč jsme přecházeli na Shoptet, tak k tomu napíšu komentář a to není ofenzivní mód, ale prosté sdělení názoru a vlastní zkušenosti.
Co se týče téhle úspěšné krabici, znám například 2 obchody, které mají roční obrat přes 60 mil. Mají kamenné pobočky, ale všechno účtují přes Shoptet. Bude jich hodně, akorát prostě o nich nevíte. Někde jsem četl o e-shopu na shoptetu s dětským vybavením, který měl přes 100 mil obrat, musel bych to najít. Samozřejmě s Alzou se to srovnat nedá. Jaké doporučíte Vy řešení? Shopsys, magento ? Upgate, Eshop-rychle nebo unikátní řešení, na kterém pracuje opravdu talentovaný programátor, který ale po pár letech zmizí a Vy jste totálně v pr*deli :-) jo jo, každá zkušenost něco stojí. Shoptet není nejlepší řešení, ale alespoň se nebojím vystavovat faktury, můžu vystavit dobropis, nemusím se bát, že ten e-shop při větší zátěži jako woocommerce spadne nebo například skvělé doplňky za 60k, které jsem zakoupil zase tak skvělé nejsou, protože pořád něco nefunguje nebo se kříží. Napište pro info jaké by jste doporučil řešení. Já jsem zkoušel téměř vše a před Shoptetem jsem řešil i vlastní řešení. Neříkám, že je to top, ale z krabic je to v ČR to nejlepší.
12. 8. 2020 22:32:20
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460061
Pavel Mareš
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
13. 8. 2020 06:02:31
Největší problém WordPress + WooCommerce je ten, že všichni všechno chtějí řešit přes pluginy a koupení šablony. Tudy NIKDY cesta nevede.
Mám (resp klienti mají) weby, kde je klidně 3 000 až 10 000 lidí denně nebo eshopy kde je tisíce produktů, další tisíce variant a stovky až tisíce objednávek denně.
A všechno se dá ustát. Samozřejmě ne na multihostingu, u takových případů už to chce VPS. Za to ale nemůže WordPress.
Weby / eshopy, které přecházeli na krabicové řešení mají jedno společné = majitel se o to nechtěl starat, nechtěl první velkou investici, aby pak dlouho nemusel nic řešit.
Já stavím eshopy od 90 000 Kč. Hromada webů funguje i po X letech bez nutnosti většího zásahu, stačí je aktualizovat. Minimum pluginů, pouze ty nutné.
Všechno je o perspektivě a pohodlnosti. Pokud nechci nic řešit, tak prostě řešením krabice. Pokud ale mám zájem budovat, tak najednou krabice je málo, a specificky já dělám s WordPressem = existují další řešení (ty už ale nemohu posoudit).
13. 8. 2020 06:02:31
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460060
altman.lukas
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 8. 2020 07:15:38
Nejvíce mi vadí hrubé gramatické chyby, jak na e-shopu, tak v příspěvcích tady (aby jste, mě / mně) ...to pak vypadá, že to psal nějaký flákač bez zájmu. Jako necílová skupina nemůžu hodnotit, proč stojí "zářivka" 5 tisíc a z popisků vůbec nejsem moudrý. Ale kdo to hledá, asi už zhruba ví, o co jde. Design nehodnotím, ale e-shop mi přijde takový "prázdný" a strohý, nezaujme.
13. 8. 2020 07:15:38
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460059
lada1979
verified
rating uzivatele
13. 8. 2020 09:15:24
Napsal eshop0;1593645
Děkuji za hodnocení, toto už je přínosnější. Nechci rýpat, ale učitel češtiny nejspíš také nebudete :-), co se týče chyb, byly předány na úpravu.
Nicméně k věci:
Máte tam 1. díl Začínáme pěstovat indoor - Co vše potřebuji a Jak pěstovat Chilli.
- nikde nevidím nic než přeSEOvání odkazy a prolinkování
- fotky bez popisu, kdyby aspoň Atitle
- Pěstovat můžete samozřejmě i bez stany...
- sušící síť a další doplňky o které postupně rozebereme v dalších článcích.
- co odstavce, tučný nadpis, H2... to vám nic neřekne?
Odfláknutý článek jen, aby tam něco bylo
Upřímně, je to přesně tak, jak jste napsal na posledním řádku. Díky tomu ale vidím, jak to lidé vnímají a právě proto si vážím toho, co Jste napsal. Ten e-shop běží na tomto systému pár dní a aby tam něco bylo, přidali se tam články (zatím 2). Samozřejmě to má i jiný úhel pohledu a to, že zákazník vidí jen 2 články a přijde mu to chudé, což je fakt. (6 let zkušeností nicméně není 6 let práce na konkrétním e-shopu). Články jsou zatím zkušební a na rychlo napsané, takže jsou jak říkáte odfláklé. Popisky u fotek jsou důležitý poznatek, děkuji.
Dívám se na 12 NTB, chyby:
- větší mezery skoro u všech odstavců
- malý v, velký V
- Kontakty - email
- krkolomné - Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů. Pole označená jako * musí být vyplněná.
- divné: nereklamujte, nebojte, nic nedostanete-:) "Nakupujte to nejlepší vybavení za skvělé ceny a reklamací se nebojte."
- Uvítáme a bude... - čárka
- 3. Individuální přístup
Potřebujete poradit?, nebojte se zavolat nebo napsat.
- další chyby/překlepy/špatná formulace
Jakmile bude Vaše zásilka připravena na oběrném místu, budete informování sms či emailem. Cena dopravy je 69 Kč, příplatek při odběru na dobírku je 35 Kč
krkolomné - Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. - defaultní pevný formulář, s tím zatím bez zásahu do kódu nejde nic udělat.
- divné: nereklamujte, nebojte, nic nedostanete-:) "Nakupujte to nejlepší vybavení za skvělé ceny a reklamací se nebojte." - Tady souhlasím, i když řešení reklamací není to samé, co dodání zboží. Nicméně se reklamace z textu vypustí.
- malý v, velký V
- Kontakty - email
Nechápu, řešíte malý email a malý telefon ?
- Uvítáme a bude... - čárka - to Jste našel kde?
Z tohoto plyne, že je dobré si článek nebo texty po sobě přečíst a opravit je. Souhlasím a máte pravdu. Nejsou to sice vědecké publikace, nicméně i tak to musí mít nějakou formu
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 22:39 ----------
Souhlasím. Konverze se zvýšily, nicméně zatím hodnotím pár dnů a může jít i o náhodu. V předchozím systému nešly například na některých zařízení dokončit objednávky, explorer měl problémy s javascripty a nešlo kliknout na dokončit objednávku. Je lepší hezký design bez dokončené objednávky nebo otřesný, ale konverzní? Jen takový dodatek. Design byl upraven podle jednoho ošlivého obchodu, který má 300 objednávek denně. Prostě každý segment bere něco jiného, v módě by tento design propadl :-)
Co se týče článku, je dělaný pro seo, nicméně máte naprostou pravdu. Spíše potřebujeme zachovat prolinkování, možná ho trošku snížit, ale udělat to čitelnější a přehlednější jak psal uživatel výše do odstavců s nadpisy apod.
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2020 v 23:01 ----------
Zdravím,
ale já se necítím dotčený a ani nezaujímám ofenzivní mód jak píšete, jen komentuji názory ostatních a přidávám vlastní názor.
shodli jsme se na tom, že design je horší, články mají chyby. To je konstruktivní a bude se na tom pracovat. Pokud ale někdo napíše, proč jsme přecházeli na Shoptet, tak k tomu napíšu komentář a to není ofenzivní mód, ale prosté sdělení názoru a vlastní zkušenosti.
Co se týče téhle úspěšné krabici, znám například 2 obchody, které mají roční obrat přes 60 mil. Mají kamenné pobočky, ale všechno účtují přes Shoptet. Bude jich hodně, akorát prostě o nich nevíte. Někde jsem četl o e-shopu na shoptetu s dětským vybavením, který měl přes 100 mil obrat, musel bych to najít. Samozřejmě s Alzou se to srovnat nedá. Jaké doporučíte Vy řešení? Shopsys, magento ? Upgate, Eshop-rychle nebo unikátní řešení, na kterém pracuje opravdu talentovaný programátor, který ale po pár letech zmizí a Vy jste totálně v pr*deli :-) jo jo, každá zkušenost něco stojí. Shoptet není nejlepší řešení, ale alespoň se nebojím vystavovat faktury, můžu vystavit dobropis, nemusím se bát, že ten e-shop při větší zátěži jako woocommerce spadne nebo například skvělé doplňky za 60k, které jsem zakoupil zase tak skvělé nejsou, protože pořád něco nefunguje nebo se kříží. Napište pro info jaké by jste doporučil řešení. Já jsem zkoušel téměř vše a před Shoptetem jsem řešil i vlastní řešení. Neříkám, že je to top, ale z krabic je to v ČR to nejlepší.
Tak rozhodně bych nepsal, že eshop se 100 mil. obratem účtuje přes shoptet, možná prodává. Samozřejmě v ohledu prodeje je Shoptet to lepší co je na trhu.
Nejsem evidentně taky cílová skupina, takže asi cílová skupina i ten design zkousne a zkousne i další milion nepřesností třeba v různých adresách pro reklamace, nabízení osobního odběru v utajovaném skladu, OP nebo reklamacích, tam jsou opravdu s hlediska terminologie opravdu perly:
Vyřízení reklamace
1. Místem uplatnění reklamace je sídlo prodávajícího.
2. Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží osobně v sídle prodávajícího, je nutné s ohledem na potřebu zajištění bezpečnosti pracovníků a ochrany majetku, aby si domluvil předem termín návštěvy e-mailem nebo telefonicky.
No nevěděl jsem, že na Kaprové berou i reklamace:) Jinak je to na pokutu.
Jinak zase z mé profesionální deformace, plátcem DPH jste se stali letos, což dost nejde dohromady s vychloubáním 6 let, ani s udávanou dostupností skladu, kdy třeba jen stanů údajně máte tak od oka za více než mega skladem, což je mimochodem nekalá obchodní praktika.
13. 8. 2020 09:15:24
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460058
altman.lukas
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 8. 2020 09:22:07
Učitel nejsem, no. Ale mám v příspěvku nějakou hrubou chybu?
13. 8. 2020 09:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460057
eshop0
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 8. 2020 10:43:42
Napsal Doctore97;1593653
Největší problém WordPress + WooCommerce je ten, že všichni všechno chtějí řešit přes pluginy a koupení šablony. Tudy NIKDY cesta nevede.
Mám (resp klienti mají) weby, kde je klidně 3 000 až 10 000 lidí denně nebo eshopy kde je tisíce produktů, další tisíce variant a stovky až tisíce objednávek denně.
A všechno se dá ustát. Samozřejmě ne na multihostingu, u takových případů už to chce VPS. Za to ale nemůže WordPress.
Weby / eshopy, které přecházeli na krabicové řešení mají jedno společné = majitel se o to nechtěl starat, nechtěl první velkou investici, aby pak dlouho nemusel nic řešit.
Já stavím eshopy od 90 000 Kč. Hromada webů funguje i po X letech bez nutnosti většího zásahu, stačí je aktualizovat. Minimum pluginů, pouze ty nutné.
Všechno je o perspektivě a pohodlnosti. Pokud nechci nic řešit, tak prostě řešením krabice. Pokud ale mám zájem budovat, tak najednou krabice je málo, a specificky já dělám s WordPressem = existují další řešení (ty už ale nemohu posoudit).
Stovky až tisíce objednávek denně. Můžete jen prosím pro informaci zaslat odkaz na některý z těchto eshopů? Tady je asi jediná možnost, že to mají přes api napojené na vlastní systém a woocommerce funguje jen jako frontend. Z praxe si to nedokážu představit.
13. 8. 2020 10:43:42
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460056
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
13. 8. 2020 11:03:10
Napsal láďa1979;1593625
tak nevím proč se ten Shoptet pořád vychvaluje?
Shoptet má i dobré šablony, minimálně má lepší věci než tohle, co si zvolili jako základ: https://classic.shoptet.cz/ a https://step.shoptet.cz/ To snad bude nějaká z jejich úplně prvních šablon nebo co, na tom dnes už nikdo nejede, proč taky?
No, letmým pohledem, škoda. Shoptet ale nyní nabízí úpravy šablon, slyšel jsem o tom, nevím jaké jsou možnosti, ale domníval jsem se, že už normálně dají přístup zákazníkům upravovat si frontend, alespoň do jisté míry - pletu se? Ona i tahle šablona (Pop, ta úplně vespod https://www.shoptet.cz/sablony/) nemusí vypadat zle, ale pak hodně záleží na tom, jaké barvy se použijí. Výsledek působí velmi sterilně a to prostě proto, že jde o nepříliš atraktivní šablonu, u které je úpravami neatraktivnost umocněna.
Takže bych se snažil sehnat dodavatele, který vám pomůže e-shop přizpůsobit na podobnou podobu, jako byla před přechodem. To byl ten přechod tak nezbytně nutný, že nebyl čas to zkusit s někým promyslet dopředu? Já bych v pozici provozovatele menšího e-shopu určitě nechtěl úplně zahodit předchozí podobu, a ani se nepokusit při přechodu na novou platformu o zachování některých základních vlastností, jako vzdušnost a čistota vizuálu a např. levé menu, které je výrazně přehlednější u staré verze.
Není to tak, že ta nová podoba je tragická či nepoužitelná. Ale asi po všech stránkách horší pro zákazníka, než původní.
13. 8. 2020 11:03:10
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460055
eshop0
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
13. 8. 2020 12:55:18
Napsal Petr Široký;1593692
Shoptet má i dobré šablony, minimálně má lepší věci než tohle, co si zvolili jako základ: https://classic.shoptet.cz/ a https://step.shoptet.cz/ To snad bude nějaká z jejich úplně prvních šablon nebo co, na tom dnes už nikdo nejede, proč taky?
No, letmým pohledem, škoda. Shoptet ale nyní nabízí úpravy šablon, slyšel jsem o tom, nevím jaké jsou možnosti, ale domníval jsem se, že už normálně dají přístup zákazníkům upravovat si frontend, alespoň do jisté míry - pletu se? Ona i tahle šablona (Pop, ta úplně vespod https://www.shoptet.cz/sablony/) nemusí vypadat zle, ale pak hodně záleží na tom, jaké barvy se použijí. Výsledek působí velmi sterilně a to prostě proto, že jde o nepříliš atraktivní šablonu, u které je úpravami neatraktivnost umocněna.
Takže bych se snažil sehnat dodavatele, který vám pomůže e-shop přizpůsobit na podobnou podobu, jako byla před přechodem. To byl ten přechod tak nezbytně nutný, že nebyl čas to zkusit s někým promyslet dopředu? Já bych v pozici provozovatele menšího e-shopu určitě nechtěl úplně zahodit předchozí podobu, a ani se nepokusit při přechodu na novou platformu o zachování některých základních vlastností, jako vzdušnost a čistota vizuálu a např. levé menu, které je výrazně přehlednější u staré verze.
Není to tak, že ta nová podoba je tragická či nepoužitelná. Ale asi po všech stránkách horší pro zákazníka, než původní.
Dobrý den,
děkuji za hodnocení. Souhlasím s Vámi asi ve všech bodech. Shoptet má nyní tzv. blank šablonu, kde se dá dělat již více. Postupně to převezme kodér a zkrášlí to. Přechod byl nevyhnutelný. Předchozí systém neměl základní vlastnosti, nebyl stabilní a čas od času nešly dokončit objednávky.
Grafika je aktuálně ve stavu základní šablony a nedá se říct, že je to stará šablona. Jen prostě jich mají více a je to jiný styl. Neoslní, nenaštve. Taková nemastná, neslaná ale funkční a to je hlavní
13. 8. 2020 12:55:18
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460054
Karel Skocdopole
verified
rating uzivatele
13. 8. 2020 15:56:45
Eshop a účetnictví jako 1 systém externě bude mít vždy nějaké omezení, ale často je to jedná cesta, pokud chcete hned prodávat, protože lidi, kteří vám dají dohromady něco lepšího v krátké době, prostě nejsou. Většině firem stačí odeslání emailu o objednávce a zbytek se dělá ručně.
Opensource eshopy v základu nesplňují ani základy. Tam je vždy nutná úprava pro zprovoznění. Následuje průběžné řešení problémů po aktualizaci prohlížečů nebo legislativy.
Řešení na míru od externí firmy může znamenat klidně vyhození x milionů pro totální shit, ve kterém se ani oni sami nevyznají. A platíte tam za vše (již víme, že zákonodárci jsou schopni nařídit EET eshopům, kde implementace stála i 70000Kč a měsíc poté to zruší soud).
Měl jsem možnost spravovat všechna tato řešení a krabicové verze eshopů představují pro firmu opravdu minimální počet problémů.
13. 8. 2020 15:56:45
https://webtrh.cz/diskuse/grow-cz-kritika-eshopu/strana/2/#reply1460053
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit