Zadejte hledaný výraz...

Google vs. SEM agentúry

Martin
verified
rating uzivatele
3. 4. 2008 18:00:51
Google nám zase raz dokazuje, že už dávno nie je tá malá sympatická firma ako pred pár rokmi. Google je dnes už čisto iba o peniazoch. :eek2:
V ceste za väčším ziskom a rastúcim kurzom akcií sa Google nezastaví ani pred kanibalizmom na svojich vlastných partneroch. :nono:
Celý článok
3. 4. 2008 18:00:51
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57445
mtv
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
3. 4. 2008 20:05:55
Napsal bottanek;47157
Google nám zase raz dokazuje, že už dávno nie je tá malá sympatická firma ako pred pár rokmi. Google je dnes už čisto iba o peniazoch. :eek2:
V ceste za väčším ziskom a rastúcim kurzom akcií sa Google nezastaví ani pred kanibalizmom na svojich vlastných partneroch. :nono:
PPC agentury jsou zbytecny meziclanek. Takze davam Google :thumbup:. Myslim, ze tomu rozumis spatne a divas se na to jen z pohledu agentury. Je to "prirozeny" vyvoj - tohle se muselo stat driv, nebo pozdeji.
3. 4. 2008 20:05:55
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57444
Ladin
verified
rating uzivatele
3. 4. 2008 22:30:59
Napsal mtv;47189
PPC agentury jsou zbytecny meziclanek. Takze davam Google :thumbup:. Myslim, ze tomu rozumis spatne a divas se na to jen z pohledu agentury. Je to "prirozeny" vyvoj - tohle se muselo stat driv, nebo pozdeji.
Neni samozrejme divu, ze k tomu dochazi, ale ze strany Google to zrovna eticke neni.
No ale hlavne agentury urcite nejsou tim 'zbytecnym meziclankem'. Google sam nebude nikdy ochoten/schopen poskytovat tyto sluzby mensim klientum, takze prostor pro agentury tady vzdy bude.
Dalsi vec je, ze Google nikdy neposkytne komplexni sluzbu - spravu reklamnich kampani i v jinych systemech nebo sluzby v oblasti internetoveho marketingu v obecnejsim pojeti.
A nakonec - auto prece taky nevozis do servisu primo k vyrobci... Na trhu PPC reklamy to je podobne.
3. 4. 2008 22:30:59
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57443
dedouch
verified
rating uzivatele
3. 4. 2008 22:31:14
Google nabízí optimalizaci kampaní poměrně dlouho a to jak inzerentům, tak agenturám. Nemám pocit, že by to mělo nějaký významný vliv na trh PPC reklamy, protože kvalitou práce Google dobrým agenturám zdaleka nestačí a na masu malých inzerentů, kterým postačuje základní nastavení kampaně, zase nemá dostatečné kapacity. Důvodem podobné nabídky je spíše snaha přesvědčit další potenciální klienty než konkurovat agenturám.
3. 4. 2008 22:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57442
Martin
verified
rating uzivatele
3. 4. 2008 22:49:03
Napsal dedouch;47238
Google nabízí optimalizaci kampaní poměrně dlouho a to jak inzerentům, tak agenturám. Nemám pocit, že by to mělo nějaký významný vliv na trh PPC reklamy, protože kvalitou práce Google dobrým agenturám zdaleka nestačí a na masu malých inzerentů, kterým postačuje základní nastavení kampaně, zase nemá dostatečné kapacity. Důvodem podobné nabídky je spíše snaha přesvědčit další potenciální klienty než konkurovat agenturám.
konkretne v madarsku je situacia taka, ze google ide AKTIVNE po agenturnych klientoch :nono: a to neni nic ine nez podraz :censored: ... o tom je ten cely clanok
3. 4. 2008 22:49:03
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57441
Jak to funguje v Maďarsku nevím, ale u nás je myslím spolupráce mezi agenturami a Googlem dobrá. Samozřejmě jsou klienti, kteří jsou pro Google zajímavější a o které má větší zájem, ale proti agentuře, která se o klienta stará nejde. A optimalizace kampaní samotným Googlem funguje co si pamatuju.
3. 4. 2008 23:32:12
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57440
mate
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 4. 2008 23:49:51
Kludne nech si klienti skusaju AdWords kolko len chcu. Ked su sikovni a maju na to cas, tak agenturu vlastne nepotrebuju. Ak ale nevedia ako na PPC, tak si iba uskodia alebo ti rozumnejsi to nechaju na agenturu a vyplati sa im to.
3. 4. 2008 23:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57439
Martin
verified
rating uzivatele
4. 4. 2008 00:00:42
Napsal mate;47254
Kludne nech si klienti skusaju AdWords kolko len chcu. Ked su sikovni a maju na to cas, tak agenturu vlastne nepotrebuju. Ak ale nevedia ako na PPC, tak si iba uskodia alebo ti rozumnejsi to nechaju na agenturu a vyplati sa im to.
asi si tomu zle rozumel, google im spravi to iste co ja, ty alebo hociaka ina agentura s tym rozdielom, ze to urobia uplne zadarmo (klient ale preinzeruje viac)
v tom ale az taky problem nevidim, neprijemne je skor to, ze google zavola tvojemu klientovi a povie mu, ze to co plati tebe moze premenit na viac navstevnikov a ze oni mu to spravia najlepsie, ked je to ich vlastny system
to ti myslim jedno nebude ;)
4. 4. 2008 00:00:42
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57438
toshi
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 4. 2008 01:00:17
Napsal bottanek;47257
v tom ale az taky problem nevidim, neprijemne je skor to, ze google zavola tvojemu klientovi a povie mu, ze to co plati tebe moze premenit na viac navstevnikov a ze oni mu to spravia najlepsie, ked je to ich vlastny system
Ale dyť to je v konečném důsledku pravda. Ty se tu vztekáš jenom proto, že ti někdo na volném trhu celkem legitimně bere kšeft. Jestli nenabízíš oproti G. pro klienta žádné výhody nebo ho o nich nedokážeš přesvědčit, tak jseš jak řekl mtv zbytečný mezičlánek.
4. 4. 2008 01:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57437
V zásadě je jen pár typů klientů:
+ klienti s rozpočtem tak malým, že by agentuře platili víc než zaplatí za kliky, celkově dělají asi největší objem, ale jednotlivě pro Google nemá smysl se jim věnovat
+ klienti se slušnými rozpočty jedoucí na výkon s dobrou agenturu - chápou, že investice do kvality kampaní se jim vrátí, a ty Google dost dobře zadarmo nahradit nemůže, protože té práce je tam hodně a stejně klient potřebuje a agentura dělá nejen Google search & context, ale často i komplexní SEM nebo internetovou strategii. Když jde o významného klienta, tak je pak v zájmu Googlu, aby byl (i agentuře) nápomocný.
+ klienti se slušnými rozpočty jedoucí na výkon bez agentury - chápou, že než platit agenturní hodinovku můžou si najmout stejně zkušeného člověka na full-time do firmy (což teda kupodivu bohužel často neudělají, ale člověka, který se o to stará mají). Jak oproti Googlu tak proti agenturám mají výhodu v mnohem detailnější znalosti svého produktu a ve větší flexibilitě kampaně. Google jim pomáhá (ale kampaně komplet samozřejmě nespravuje) a agenturám tím nijak nekonkuruje.
+ mediální klienti zvyklí nakupovat přes mediálky, kteří by zřejmě napřímo přes Google nešli, opět je tu pak problém s dalšími systémy). Ti vyžadují kromě správy kampaní i nějaký ten servis, který Google myslím není schopný (nebo spíš nemůže chtít) zajistit. Tady je hodně pro Google zajímavých klientů, ale Google tu figuruje spíš jako pomocník agentur - klienty přesvědčí k využívání svých produktů, ale tvorbu a správu kampaní už nechává na agenturách.
+ ostatní klienti někde mezi, pro které platí, že by na tom byli líp, kdyby si kampaň dělali sami nebo jim pomohl Google, tady Google taky nikomu nic nebere.
4. 4. 2008 07:18:28
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57436
Fuck You
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 4. 2008 07:20:07
Napsal bottanek;47157
Google nám zase raz dokazuje, že už dávno nie je tá malá sympatická firma ako pred pár rokmi. Google je dnes už čisto iba o peniazoch. :eek2:
LOL. ROFL! ROFLMAO!!! :D
4. 4. 2008 07:20:07
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57435
Ivan L.
verified
rating uzivatele
4. 4. 2008 08:55:30
Podle mého soudu si Google je vědom, že musí spolupracovat i s agenturama a že to nebude s tím přebíráním až tak horké. Jinak se agentury obrátí na jiný PPC systém který budou klientům doporučovat. adFox i eTarget by na tom pak mohli u nás vydělat. Více klientů v jejich sítích je udělají konkurenceschopnějšími a použitelnějšími.
4. 4. 2008 08:55:30
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57434
m@rcel
verified
rating uzivatele
4. 4. 2008 09:29:14
Napsal bottanek;47157
Google je dnes už čisto iba o peniazoch. :eek2:
A vašej firme ide o dobrý pocit?
Alebo že by cieľom podnikania firmy nebol zisk = peniaze?
4. 4. 2008 09:29:14
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57433
Martin
verified
rating uzivatele
4. 4. 2008 10:13:56
Napsal toshi;47268
Ale dyť to je v konečném důsledku pravda. Ty se tu vztekáš jenom proto, že ti někdo na volném trhu celkem legitimně bere kšeft. Jestli nenabízíš oproti G. pro klienta žádné výhody nebo ho o nich nedokážeš přesvědčit, tak jseš jak řekl mtv zbytečný mezičlánek.
mne zatial ziadneho klienta neprebrali, pisem len o info, ktore mam od kolegov z madarska :rolleyes:
precital si si vobec ten email?
m@rcel, neprekrucuj prosim ta ... jasne ze ide o zisk, ale aj o eticke podnikanie a nepodrazovanie partnerov, ktori vas dlhe roky podporuju :nono:
4. 4. 2008 10:13:56
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57432
Martin
verified
rating uzivatele
4. 4. 2008 10:34:05
Napsal Petra;47278
V zásadě je jen pár typů klientů:
+ klienti s rozpočtem tak malým, že by agentuře platili víc než zaplatí za kliky, celkově dělají asi největší objem, ale jednotlivě pro Google nemá smysl se jim věnovat
+ klienti se slušnými rozpočty jedoucí na výkon s dobrou agenturu - chápou, že investice do kvality kampaní se jim vrátí, a ty Google dost dobře zadarmo nahradit nemůže, protože té práce je tam hodně a stejně klient potřebuje a agentura dělá nejen Google search & context, ale často i komplexní SEM nebo internetovou strategii. Když jde o významného klienta, tak je pak v zájmu Googlu, aby byl (i agentuře) nápomocný.
+ klienti se slušnými rozpočty jedoucí na výkon bez agentury - chápou, že než platit agenturní hodinovku můžou si najmout stejně zkušeného člověka na full-time do firmy (což teda kupodivu bohužel často neudělají, ale člověka, který se o to stará mají). Jak oproti Googlu tak proti agenturám mají výhodu v mnohem detailnější znalosti svého produktu a ve větší flexibilitě kampaně. Google jim pomáhá (ale kampaně komplet samozřejmě nespravuje) a agenturám tím nijak nekonkuruje.
+ mediální klienti zvyklí nakupovat přes mediálky, kteří by zřejmě napřímo přes Google nešli, opět je tu pak problém s dalšími systémy). Ti vyžadují kromě správy kampaní i nějaký ten servis, který Google myslím není schopný (nebo spíš nemůže chtít) zajistit. Tady je hodně pro Google zajímavých klientů, ale Google tu figuruje spíš jako pomocník agentur - klienty přesvědčí k využívání svých produktů, ale tvorbu a správu kampaní už nechává na agenturách.
+ ostatní klienti někde mezi, pro které platí, že by na tom byli líp, kdyby si kampaň dělali sami nebo jim pomohl Google, tady Google taky nikomu nic nebere.
pekny prehlad, ale v madarsku o ktorom pisem ja je situacia trocha ina :rolleyes:
skutocne mam dojem, ze sa nikto neobtazoval precitat si ten email cely az dokonca aj s odpovedou z google a zastavili ste sa pri prvych riadkoch
4. 4. 2008 10:34:05
https://webtrh.cz/diskuse/google-vs-sem-agentury#reply57431
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit