Zadejte hledaný výraz...

Google Nákupy propad leden 18 vs leden 19

Ladislav Homola
verified
rating uzivatele
17. 1. 2019 15:53:04
Dobrý den,
jak vysvětlit/na co se zaměřit při propadu desítek procent v zobrazení i proklicích na google nákupy ve srovnatelném období leden 18 vs leden 19.
Počet produktů ve feedu stejný
Žádné velké změny trendů
Trochu poklesl podíl s vítězným hodnocením ve statistikách aukcí.
Co ještě prohlédnout? Děkuji za doporučení.
17. 1. 2019 15:53:04
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383925
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
17. 1. 2019 19:38:34
Toto jsou bohuzel nesrovnatelna obdobi diky vyznamnym zmenam, ktere Google udelal v cervenci 2018.
Zavedenim Smart Shoppingu totiz dost poskodili vykon ROAS kampani a vetsinou temer uplne odpalili (z hlediska konverzi) CPC kampane.
Co nam funguje rozumne je kombinace Smart a ROAS, ktera ma jako cil potencialni zakazniky.
Pokud tedy mate kampane s biddingem CPC, tak to zmente na ROAS nebo Smart (o Smart si doporucuju neco precist, je to dost cerna skrinka, navic kombinovana s dynamickym remarketingem = odpali stavajici DRM kampane).
17. 1. 2019 19:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383924
Radka.S
verified
rating uzivatele
17. 1. 2019 22:49:16
Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(
17. 1. 2019 22:49:16
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383923
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 1. 2019 01:43:26
Napsal Radka.S;1506931
Docela problem je, ze CPC kampane jsou co do efektivity prakticky nepouzitelne a smart kampane pozaduji pro fungovani 20 konverzi z techto kampani za poslednich 45 dnu - u nejakych shopu je to nerealne, jak tedy postupovat, kdyz bych chtela nasadit smart kampan a nemam sanci z CPC kampani ziskat 20 konverzi za 45 dnu? :(
Přesně, prodaváme zboží za 30-100k a je prostě nereálné získat 20+ konverzí/měsíc čístě přes Google PPC. Teď přemýšlím jestli se vykšlat na google shopping a rvat vše do search...
18. 1. 2019 01:43:26
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383922
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
18. 1. 2019 07:41:11
Ad málo konverzí - je možné vyzkoušet nastavení konverze nikoli jako prodej, ale jako přidání zboží do košíku. Toho bude určitě víc a je to u eshopu nejvíce příbuzné samotné objednávce.
18. 1. 2019 07:41:11
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383921
Radka.S
verified
rating uzivatele
18. 1. 2019 07:59:15
A kde se da v google ads prosim zmenit konverze pridani zbozi do kosiku? Tuto moznost tam v konverzich nevidim.
18. 1. 2019 07:59:15
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383920
K2R
verified
rating uzivatele
18. 1. 2019 20:38:48
Nebylo by dostačující importovat do konverzí google ads cíle v podobě vložení zboží do košíku z GA?
18. 1. 2019 20:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383919
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
19. 1. 2019 13:24:03
Konverze může být cokoli, co si nastavíte. Vygenerujte si obyčejný konverzní kód a místo na děkovací stránku po objednávce jej nastavte tak, ať se aktivuje po vložení zboží do košíku.
19. 1. 2019 13:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/google-nakupy-propad-leden-18-vs-leden-19#reply1383918
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit