Zadejte hledaný výraz...

Google Author ship + Author box pro firmy

Čau webtržníci,
používáte Author Ship + Author box na svém blogu či webu? Pokud ne, vězte, že výsledkem je vylepšení ranků a například i zobrazení fotky autora článku v SERPu. Ukázka třeba - zadejte do Google search "Lov motýla do sítě", zřejmě tam vyjedu já.
Dosud je vše jasné a zřejmé je také obdobné použití pro média, info portály, zpravodajství, oborové weby.
Nyní však budu nasazovat Author Ship a Author boxy pro klienta a jeho firmu. Blogovat zřejmě bude část zaměstnanců. Přemýšlím, zda pod články uvádět jejich osobní profily, anebo všechny články označit Author boxem firemním, tedy ne konkrétní osoby. Je totiž možné, že zaměstnanci ve firmě nebudou natrvalo a přece, jsou zaměstnanci firmy, nemají tedy mít tendenci si tvořit svůj expertní profil. Anebo ano?
1) Co si o tom myslíte?
2) Už jste zkoušeli Author Ship propojit s Google+ stránkou?
Za vaše názory předem díky.
MaK.
7. 2. 2014 14:42:38
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994065
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 2. 2014 15:08:22
Určitě zobrazovat pod firemním, stejně tak by měli zaměstnanci dodržovat stejné zásady formátování – zkrátka aby blog působil jednolitě.
Osobní profily bych řešil třeba u novin nebo podobných businessů, kde jednotlivci hrají zásadn(ějš)í roli.
7. 2. 2014 15:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994064
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 2. 2014 15:09:49
Ta "autorská lodička" mě pobavila
www.thefreedictionary.com/authorship
7. 2. 2014 15:09:49
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994063
Cože? Jaká lodička?
MaK.
Napsal petrx;1054094
Ta "autorská lodička" mě pobavila
www.thefreedictionary.com/authorship
7. 2. 2014 15:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994062
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
7. 2. 2014 15:18:54
"Author Ship" ("autorská lodička") versus "authorship" ("autorství")
7. 2. 2014 15:18:54
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994061
Jo tak. Sorry, pátek odpoledne. Každopádně díky za podnětný příspěvek :-)
MaK.
Napsal petrx;1054098
"Author Ship" ("autorská lodička") versus "authorship" ("autorství")
7. 2. 2014 15:20:02
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994060
Martin Šimko
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 2. 2014 21:03:11
Určitě zobrazovat/propojit obsah s reálnými lidmi, kteří obsah vytvořili. V tomto případě tedy s jednotlivými zaměstnanci. Takto je Authorship stavěný a v případě jiného použití se přinejmenším stane to, že se fotka nebude v SERPu zobrazovat.
Authorship nejde propojit s Google+ stránkou. Authroship slouží pro osoby/autory. Google+ stránku s webem propojíte pomocí rel=publisher.
17. 2. 2014 21:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994059
Souhlas. Avšak je zde otázka zaměsznavatele: proč budovat jméno svému zaměstnanci, který třeba časem odejde jinam? A co se pak stane se článek / Author Shipem po jeho odchodu? Pochybuji, že by si nějaký zaměstnavatel chtěl na webu nechat autorství pro svého bývalého zaměstnance.
Nějaký nápad?
MaK.
Napsal Martin Šimko;1058307
Určitě zobrazovat/propojit obsah s reálnými lidmi, kteří obsah vytvořili. V tomto případě tedy s jednotlivými zaměstnanci. Takto je Authorship stavěný a v případě jiného použití se přinejmenším stane to, že se fotka nebude v SERPu zobrazovat.
Authorship nejde propojit s Google+ stránkou. Authroship slouží pro osoby/autory. Google+ stránku s webem propojíte pomocí rel=publisher.
17. 2. 2014 21:12:50
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994058
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 2. 2014 21:49:12
Ale i dnes dělá časopis / noviny / zpravodajský web "reklamu" svým redaktorům, přičemž "reklama" na tyto novináře zpravidla zůstává na webu i po jejich odchodu.
Příklad:
Patrick Zandl - Lupa.cz
http://www.lupa.cz/autori/patrick-zandl/
Článek zůstane, profil autora zůstane, může zůstat i napojení na profil redaktora na Google+
17. 2. 2014 21:49:12
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994057
Perfektní, díky vám všem za podnětné příspěvky. Záruka zobrazení autorovy fotky v SERPu #Google sice není ani u Author Ship, ale asi je stále mnohem větší šance, že se tak stane než při užití Publisher Ship a pokusu o zobrazení mapky + údajů o společnosti ve sloupci vpravo.
MaK.
17. 2. 2014 21:59:45
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994056
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 2. 2014 22:18:06
Zase ty popletené lodičky
Napsal petrx;1054098
"Author Ship" ("autorská lodička") versus "authorship" ("autorství")
17. 2. 2014 22:18:06
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994055
Hlavně, že si rozumíme ;-)
MaK.
Napsal petrx;1058353
Zase ty popletené lodičky
17. 2. 2014 22:18:56
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994054
Martin Šimko
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
18. 2. 2014 11:30:39
Rozumný zaměstnavatel bude podporovat zaměstnance v budování osobního brandu. "A: Pane ředitele, proč bychom měli našim lidem platit vzdělávání, když potom odejdou jinam? B: A není horší, když jim vzdělání neuhradíme a oni u nás zůstanou?"
Na Google+ si může autor označit, že na daný web přispíval dříve. V tom případě authorship zůstává. A o toto by se měl zaměstnavatel snažit a autorství ponechat. Je to oboustranně výhodné. Například já píši pravidelně články pro blogy agentury, kde teď pracuji. Kdybych v budoucnu odešel, tak já i vedení bude stát o to, aby byl authorship u mých článků ponechán.
Spíš mi přijde, že řešíte, jak tenhle systém nějak obejít.
EDIT: Dnes k tomuto vyšel pěkný článek na MOZu - Why Your Brand Shouldn't Fear Assigning Authorship - Moz
http://moz.com/blog/your-brand-shouldnt-fear-assigning-authorship
Napsal maxoft;1058309
Souhlas. Avšak je zde otázka zaměsznavatele: proč budovat jméno svému zaměstnanci, který třeba časem odejde jinam? A co se pak stane se článek / Author Shipem po jeho odchodu? Pochybuji, že by si nějaký zaměstnavatel chtěl na webu nechat autorství pro svého bývalého zaměstnance.
Nějaký nápad?
MaK.
18. 2. 2014 11:30:39
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994053
Díky za příspěvek, Martine.
Chápu, že to může vypadat jako snaha systém obejít, ale opak je pravdou. Jsem letitým zastáncem čistého a férového internetu, autorství článků proto vítám. Jenže ne vždy je k tomu zaměstnavatel nakloněn a proto sbírám názory dalších.
Téma authorship jsem řešil i z pohledu situace, kdy článek napíše copywriter / ghostwriter, který si téma nastudoval nebo mu dlouhodobě rozumí a píše o něm pro své klienty. Co s tím? Autorství přiřadit jemu? Anebo někomu ze zaměstnanců, koho psát články o oboru coypwriter v rámci spolupráce s klientem učí? Anebo authorship nepoužít vůbec?
MaK.
Napsal Martin Šimko;1058490
Rozumný zaměstnavatel bude podporovat zaměstnance v budování osobního brandu. "A: Pane ředitele, proč bychom měli našim lidem platit vzdělávání, když potom odejdou jinam? B: A není horší, když jim vzdělání neuhradíme a oni u nás zůstanou?"
Na Google+ si může autor označit, že na daný web přispíval dříve. V tom případě authorship zůstává. A o toto by se měl zaměstnavatel snažit a autorství ponechat. Je to oboustranně výhodné. Například já píši pravidelně články pro blogy agentury, kde teď pracuji. Kdybych v budoucnu odešel, tak já i vedení bude stát o to, aby byl authorship u mých článků ponechán.
Spíš mi přijde, že řešíte, jak tenhle systém nějak obejít.
EDIT: Dnes k tomuto vyšel pěkný článek na MOZu - Why Your Brand Shouldn't Fear Assigning Authorship - Moz
http://moz.com/blog/your-brand-shouldnt-fear-assigning-authorship
18. 2. 2014 11:40:30
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994052
petrx
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
18. 2. 2014 11:42:28
Napsal Martin Šimko;1058490
EDIT: Dnes k tomuto vyšel pěkný článek na MOZu - Why Your Brand Shouldn't Fear Assigning Authorship - Moz
http://moz.com/blog/your-brand-shouldnt-fear-assigning-authorship
Hned bych tomuto příspěvku dal druhý palec nahoru, kdyby to šlo ;-)
18. 2. 2014 11:42:28
https://webtrh.cz/diskuse/google-author-ship-author-box-pro-firmy/#reply994051
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit