Zadejte hledaný výraz...

Google Analytics – nastavení cíle

Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 7. 2010 10:29:04
Potřebuji poradit jak nastavit cestu cíle v eshopu od vstupu do eshopu až po dokončení objednávky, abych mohl vyhodnotit kde se zákazník zasekne, pokud neučiní objednávku.
Moje filozofie je, že zákazník vstoupí do eshopu, prolejzá eshop (zde mi je jedno, kde co hledá), něco hodí do košíku a poté objedná.
Cestu cíle mám nastavenu takto
Vstup do eshopu -> košík -> objednávka -> potvrzení objednávky
Ve vizualizuaci cíle jsem si všimnul, že ve všech případech je cesta opuštěna po prvním kroku a to tím, že se odchází do jednotlivých kategorií eshopu.
Nevím jestli nastavit cestu cíle pro každou kategorii eshopu zvlášť, nebo na to existuje nějaký fígl.
26. 7. 2010 10:29:04
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-nastaveni-cile#reply534266
cesta cile je jenom kosik -> objednavka ->potvrzeni objednavky nebo jenom objednavka ->potvrzeni objednavky záleží jestli do košíku musí povinně předtím, než udělá objednávku.
26. 7. 2010 11:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-nastaveni-cile#reply534265
Pokud návštěvník nenavštíví stránky přímo po sobě, bude to GA považovat za opuštění trychtýře.
Vstup do e-shopu můžete z cesty klidně odstranit, protože to je truismus - bez vstupu na stránky se přece zákazník ani nezobrazí v analýze. Jinými slovy už tím, že byl zaznamenán, splnil podmínku "Vstup do e-shopu".
Pokud chcete zjistit, na kterých stránkách lidé nejvíc odcházejí, podívejte se na Content - Top exit pages. Ačkoliv na e-shopu to kvůli množství produktů nebude tak užitečné.
26. 7. 2010 11:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-nastaveni-cile#reply534264
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 7. 2010 11:50:50
OK, díky
26. 7. 2010 11:50:50
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-nastaveni-cile#reply534263
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit