Zadejte hledaný výraz...

Google Analytics Cross-Domain – First Click source/medium?

Ivan
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
20. 12. 2020 17:47:33
Zdravim Vas,
riesim problem, ktory mam v Google Analytics. Mame nastaveny cross-domain tracking medzi landing webmi (kam chodi napr. Google Ads traffic) a eshopom. Vyzera to, ze nastavene mame vsetko "spravne" - vsetky objednavky vidime v Analytics.
Problem je so source/medium udajmi pri objednavkach - udavaju zdroj POSLEDNEHO KLIKU.
Ked manualne kliknem na nasu reklamu - dostanem sa na nas landing web - na nom kliknem na odkaz na nas eshop - spravim objednavku = source/medium tejto objednavky google / cpc. Super.
Ked ale kliknem na reklamu - dostanem sa na landing web - idem na google a organicky hladam nas brand a takto sa dostanem na nas eshop (co robi dost zakaznikov) - spravim objednavku = source/medium objednavky je google / organic. Coz je nanic.
Tieto objednavky sa teda nedostanu ani do Google Ads konverzii - kedze vznikli z Organiku.
V Google Ads mame nastavenu konverziu na 1. click. To nepomaha.
Netusi niekto preco sa nam toto deje a ako to fixnut?
Budem velmi vdacny za akukolvek pomoc,
Peter
 
20. 12. 2020 17:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-cross-domain-first-click-source-medium#reply1472474
Jakub Petz
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
20. 12. 2020 20:38:48
To není pravda, pokud to máte dobře nastavené, tak:
  • Google Ads si připočte i tak konverzi (měřen post-click a nevidé jiní kanály), pokud máte implementován přímo konverzí kód Google Ads
  • Data vidíte i v Google Analytics - atribuce, asistované konverze atd. (pokud probíhá vše jak má)
20. 12. 2020 20:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/google-analytics-cross-domain-first-click-source-medium#reply1472473
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit