Zadejte hledaný výraz...

GLS – velký problém s doručování

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
7. 4. 2018 15:32:25
Jj, prašť jako uhoď. Jednou mi současný dopravce vylil saponát do vepřových uší a chtěl po mě milion a jedno lejstro. Když měl vše co potřeboval, tak zase chtěl, abych zboží měl ve skladu, dokud se na to někdo nepřijede podívat. Po čtvrt roce a neustálého dohadování jsem se nasral a vyhodil jsem to do popelnice. 16 litrů v prdeli, ale nestálo mi to za ty nervy. Navíc suďte se s nimi, když tu jsou 3 dopravci, kteří jsou schopní dovézt zboží z bodu A do B .... Za chvíli by vám nikdo nechtěl vozit, kdybyste měli s každým z nich rozjetý nějaký spor. Také mě ta situace, která panuje, štve.
7. 4. 2018 15:32:25
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831110
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 4. 2018 16:14:20
Kterého dopravce tedy doporučujete? Brzy budeme otvírat e-shop s vínem a hledáme dopravce, co zásilky nerozmlátí a neztratí. Náš odběratel má zatím dobré zkušenosti s dopravcem Messenger, který mu odváží vína normálně v obyčejném kartonu a zatím bez problémů. Takže nějaké další zkušenosti s Messenger nebo třeba DHL, popřípadě s někým jiným spolehlivým? Díky
7. 4. 2018 16:14:20
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831109
boogey
verified
rating uzivatele
7. 4. 2018 19:13:08
Tak jako co je ale pro tebe spolehlivej přepravce? 100% není žádnej. A ono už jen to, že tu Graffjam píše, že mu rozsekali balík, přičemž to byl asi první balík a říká, že jimi pošle stovky balíků měsíčně a je jejich dlouhodobej zákazník, vypovídá o tom, že GLS asi bude celkem spolehlivej přepravce, ne?
7. 4. 2018 19:13:08
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831108
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
7. 4. 2018 19:49:55
Jj, GLS není úplně špatnej dopravce na kvalitu doručování ... ale zhoršili se tento rok. Protože chtějí vše obalovat do kartonu odzhora až dolů ... jakmile řidiči vidí kvalitně zabalené zboží, o to hůře s ním zachází. V minulosti jsme měli u GLS tak 1 problém ze sta balíků ... no možná z dvou set a minulý rok podělali každý desátý. Tak jsme odešli. Ale to proto, že vymýšlí chujoviny a neřídí se heslem - funguje to nespravuj to.
Nehledě na to, že jsem si vždy chválil jejich obchodní oddělení a teď na to totálně serou. Vůbec nezájem - stálý zákazník, nový zákazník ... totálně na vše hází bobek. Odpovídají po deseti urgencích tak po půl roce a nic nevyřeší. Nevím, co se tam změnilo. Když jsem jim naposledy psal, tak jsem jim vytýkal právě to, že dokud to šlape a zákazník po nich nic nechce, vše je OK, ale právě když dojde na problém, tak zjistíte, že jsou v tomto ohledu totálně neschopní.
7. 4. 2018 19:49:55
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831107
Lara9
verified
rating uzivatele
25. 4. 2018 07:33:28
Dobrý den, včera mi měl být doručen balík, ale z důvodu špatné adresy mi doručen nebyl. Jelikož odesílatel mi vyfotil balík a na něm i mou adresu, tak vím, že je napsaná naprosto v pořádku. Ráno jsem volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, ať jim dám své telefonní číslo, ale balík bude doručen nejdřív zítra. Volala jsem s ní v 7h ráno. Na dotaz, proč ho nedoručí dnes, mi bylo sděleno, že balík se nachází v depu...Nějak mi uniká pointa proč ho nemůžou z depa vzít a normálně doručit, tak jak to udělají možná v následujících dnech. A jak se vůbec pošťák dozví, že tenhle balík už má na sobě telefonní číslo a další den ho může doručit. Je toto standardní jednání dle norem? Máte někdo zkušenosti s podobným problémem?
25. 4. 2018 07:33:28
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831106
Mishoo
verified
rating uzivatele
25. 4. 2018 08:00:34
ÁNo je to štandardné jednanie. Nakoľko kuriér by musel ísť do depa napr. len po tvoj balík a zase ho doručovať. Nato sa oni vykašlú a idú nejakým systémom.
Žiaľ neprepravujem balíky cez GLS, ale tiež som prešiel niekoľkými spoločnosťami ale za seba môžem povedať, že dorućovanie kuriérmi GLS stojí naozaj zato, ako je vyššie písané, jednoducho som čakal balík o ktorom mi neposlali ani SMS/emailovú notifikáciu,na tel. číslo mi kuriér nevolal, mal ho na doručení 3x po sebe. A až keď som sa pýtal u predajcu, ktorý mi balík poslal som sa dozvedel že ten kuriér si len vozil balík na dodávke a nemal záujem ho doručiť. Snažil som sa to rozumne komunikovať so šoférom, ktorý bol úplny debil a tvrdil mi, že som nebol doma, pritom keď som sa ho pýtal že kedy tu bol ani nevedel odpovedať (Nebol tu, pretože mám vjazd pod kamerou)
Taká je moja skúsenosť, ale samozrejme, je to len o ľuďoch, neviem ale ako v ČR, ale už len to, že chodia na rozmlátených autách a majú prístup taký aký majú sa čudujem že takéto firmy dokážu existovať.
Odvtedy už na GLS prdím a ak je eshop, ktorý ponúka len GLS, tak si tam žiaľ neobjednávam...
U nás na SK mám top dvoch prepravcov, majú dresscode, majú nové autá, pracujú tam normálni ľudia, a majú fajn systém pre doručovanie, štítky atp.
1) Slovak Parcel Service (UPS)
2) DPD
25. 4. 2018 08:00:34
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831105
boogey
verified
rating uzivatele
25. 4. 2018 14:31:15
Podobně jsem čekal 14 dní na balík u DPD, protože po dobu záskoku o dovolených má adresa taky neexistovala. Ale aspoň se kluk jeden ušatá snažil a každý den si vzal balík na rozvoz, kdyby se náhodou přes noc ta neexistující ulice někde objevila (mimochodem, nebýt jednoho baráku, tak bych viděl od nás až na jejich tehdejší depo). Tehdy jsem se zařekl, že to nebudu nijak upomínat a nakonec se pokochám pěkně dlouhým trackingem. Dnes už bych to nevydržel.
25. 4. 2018 14:31:15
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831104
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
26. 4. 2018 11:34:57
Pozor, GLS nemá vůbec křehké, toto vůbec nepoužívá a neuznává. Rozbili nám několik zásilek za sebou, které jsme označili jako křehké, pozor sklo (asi je to více navnadilo zacházet se zásilkou špatně), i když jsme to zabalili super.
Jinak všeobecné platí, že je problém u všech přepravních služeb. A zejména v poslední době, kdy je nedostatek řidičů. Reklamace nechtějí řešit/proplácet žádné, to se změnilo i u ČP, jak jsem se nyní dozvěděl. Všichni mají připravený poměrně propracovaný systém ("papírování"), jak co nejvíce řešení reklamace znepříjemnit.
Nově máme třeba Geis, tam je zase jiný problém.
26. 4. 2018 11:34:57
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831103
dave67
verified
rating uzivatele
7. 6. 2018 10:26:24
Jak je na tom Geis s balením? V podmínkách mají, že neberou krabice v černé nebo lesklé střečce. Opravdu na tom trvají? GLS začalo dělat problémy s nepravidelnými tvary atd.
7. 6. 2018 10:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831102
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
7. 6. 2018 10:47:15
Napsal dave67;1467827
Jak je na tom Geis s balením? V podmínkách mají, že neberou krabice v černé nebo lesklé střečce. Opravdu na tom trvají? GLS začalo dělat problémy s nepravidelnými tvary atd.
Pokud to maji v podminkach, tak urcite. Byl jsem v depu PPL. Problem je, ze balik ve folii casto vyradi z provozu prepravni pasy (oprava 2h). Predpokladam ze vsichni prepravci to maji podobne. Takze se nedivim, ze tyto baliky nikdo neche brat.
7. 6. 2018 10:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831101
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
7. 6. 2018 11:14:53
Pavel Cibulka: Problémem není folie jako taková. Když je balík dobře zabalený, nic nehrozí. Důvod je to, že u lesklé černé je problém s automatickým snímáním kódu ze štítku.
7. 6. 2018 11:14:53
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831100
Pavel Cibulka
verified
rating uzivatele
7. 6. 2018 12:28:30
Tak konkretne u PPL je nasledujici problem. Pas ma takove plastove pacicky, ktere baliky presouvaji na krizovatkach. Kdyz je balik ve folii tak spatne klouze a ty pacicky se zlomi. Pak musi prijit technik a vymenit je. Pas do te doby nefunguje.
7. 6. 2018 12:28:30
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831099
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 6. 2018 13:50:49
Napsal dave67;1467827
Jak je na tom Geis s balením? V podmínkách mají, že neberou krabice v černé nebo lesklé střečce. Opravdu na tom trvají? GLS začalo dělat problémy s nepravidelnými tvary atd.
Přešli na nové automatické snímání kódů. Upozornili, že v případě černé stretch fólie může dojít ke zpoždění, protože se musí udělat manuálně.
Přešli jsme na průhledné stretch folie a zatím pohoda.
7. 6. 2018 13:50:49
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831098
Standa63
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
11. 6. 2018 09:48:56
Novinka od GLS:
Vážený zákazníku,
v souvislosti s nařízením Evropské unie o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR) vešly 25. 5. 2018 v platnost aktualizované Všeobecné obchodní podmínky naší přepravní společnosti.
Dané Všeobecné obchodní podmínky jsou mimo jiné doplněny o informace týkající se typů zásilek a zboží vyloučených z přepravy.
Mezi zásilky, které jsou dle bodu 4. a bodu 8. našich Všeobecných obchodních podmínek z přepravy zcela vyloučeny patří zejména:
- svázané či jakkoliv jinak spojené zásilky
- zásilky na paletách, zboží v dřevěných přepravkách
- zcela nezabalené či nedostatečně zabalené zboží (tj. zboží bez jakéhokoliv obalu, zboží zabalené pouze ve folii, zboží zabalené v igelitových taškách, pytlích, vacích apod. – toto zboží musí být zabaleno v kartonu)
- zásilky s dlouhými a ostrými výstupky, zásilky nepravidelného tvaru
- zásilky obsahující komodity vyloučené z přepravy
- nadrozměrné či nadváhové zásilky (tj. zásilky přesahující povolený váhový limit 40 kg a zásilky přesahující povolené rozměry pro přepravu - maximální celková povolená obvodová délka je 300 cm (2x výška + 2x šířka + 1xdélka) a nejdelší strana zásilky nesmí přesáhnout 200cm
V případě odeslání zásilky, která neodpovídá potřebám a požadavkům systémové balíkové přepravy, jsme oprávněni Vám za přepravu takové nesystémové zásilky účtovat smluvní pokutu, popřípadě jsme oprávněni zásilku vrátit na adresu nakládky či její přepravu zcela odmítnout.
Na základě výše uvedeného Vám doporučujeme dodržovat rady a tipy uvedené v manuálu „Průvodce správným balením“. Odkaz na uvedený manuál naleznete níže společně s plným zněním aktualizovaných Všeobecných obchodních podmínek.
11. 6. 2018 09:48:56
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831097
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
11. 6. 2018 10:02:17
Whow, ještě že jsem od nich odešel. Ale nedělejte si iluze, ono to k tomuto povede napříč všemi dopravci, jak se snaží logistiku zautomatizovat a standardizovat.
11. 6. 2018 10:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/gls-velky-problem-s-dorucovani/strana/3#reply831096
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit