Zadejte hledaný výraz...

Generování meta description a popisu

František Musil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 12. 2013 00:02:33
Zdravím!
Chci se zeptat, v minulém příspěvku jsem řešil indexaci stránky a dostal jsem návrh na generování meta description.
Realizace mě napadla tak, že bych měl script, který by generoval připravené věty a prohazoval pořadí jejich slov. Tento obsah by byl vypsán pod každým obrázkem (je to stránka s wallpapery) a to samé bych udělal s meta description (to znamená, že by se MD = Popisu pod obrázkem). Nebo to mám udělat jenom u MD?
A také, pokud by to bylo v popisu (normálně mezi , jak google přechroupe to, že to bude javascriptový soubor? Aby to neignoroval a já to nedělal zbytečně.
Potom co musí ty věty dávat smysl? Nebo to můžu nechat generovat i "Pes je to" ("Pes to je"). Protože mám 3.000 obrázků a pořád jich je víc a víc, tak aby mi trochu vzrostl počet počet možností.
Ukázka jak by to vypadalo:
Jak se k tomu GoogleBot postaví? Bude brát jenom to 'neco'?
Doufám, že to je dost srozumitelné.
29. 12. 2013 00:02:33
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980093
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
29. 12. 2013 00:08:55
js který tvoří obsah těla webu je v pohodě.
googlu je jedno, jestli je to pes je to, je to pes nebo pes to je...a můžete měnit jak desc tak title podle libosti. To spíš ta "náhodnost" nabobtná a bude se opakovat a pak to
začne vadit webu samotnému :))
jen tím, že se změní titulek nebo popis v hlavičce, se toho "zas" tak moc nezmění...
29. 12. 2013 00:08:55
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980092
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
29. 12. 2013 00:13:01
Pokud bude na webu u každého obrázku pokaždé jiný popis, nebude se mu (Googlu) to líbit (myslím si).
29. 12. 2013 00:13:01
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980091
František Musil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 12. 2013 00:16:21
Jak by to mohlo webu vadit? o.O
Teď mám všechny MD stejné, takže jakákoli varianta lepší než ta aktuální. A když budu mít v MD 20 slov a připravených třeba 10 takových vět, tak už bude z čeho vybírat. To že se to bude 2x nebo 3x opakovat mi nevadí.
A když se toho tak moc nezmění, tak co by mi pomohlo? Jinak ta stránka je www.gamewallix.com
Mám ten výsledek scriptu ještě balit do

nebo to je zbytečné?

---------- Příspěvek doplněn 29.12.2013 v 00:17 ----------
Napsal Bacon;1037617
Pokud bude na webu u každého obrázku pokaždé jiný popis, nebude se mu to líbit (myslím si).
A když tam je pokaždé stejný, tak se mu to líbí? o.O
V minulém komentu je link, tak mohl bys mi dát nějaký návrh? (Stránku jsem založil pro učební účely -> jak programování tak SEO)
29. 12. 2013 00:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980090
Optimalizuješ web pro mistra Yodu?
29. 12. 2013 00:36:17
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980089
František Musil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 12. 2013 00:37:25
Napsal bebo;1037623
Optimalizuješ web pro mistra Yodu?
Proč myslíš pro mistra Yodu? Jsi se dneska koukal na Star Wars ne? :D
Je to můj web a učím se SEO... ;)
29. 12. 2013 00:37:25
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980088
t-pack25
verified
rating uzivatele
29. 12. 2013 00:39:07
Pokiaľ viem, google bot nespúšťa javascript. Alebo sa niečo zmenilo?
29. 12. 2013 00:39:07
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980087
FerdaCZE
Takto koncipovaný javascript žádný vyhledávač nepřečte. Je to zbytečná práce. Ostatně platí, že než generovat nesmyslné description, je lepší nemít žádné. Na závěr čistě praktická rada - podívej se, jak to s prezentací wallpaperů dělá úspěšná konkurence a přestaň myslet jako vyhledávač. Zkus se přepnout do uživatelského módu a zeptej se sám sebe: "Hledám nějaké pěkné pozadí pro svůj desktop. Jak se zeptám?"
29. 12. 2013 08:41:12
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980086
František Musil
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 12. 2013 17:24:07
Napsal Plaváček;1037652
FerdaCZE
Takto koncipovaný javascript žádný vyhledávač nepřečte. Je to zbytečná práce. Ostatně platí, že než generovat nesmyslné description, je lepší nemít žádné. Na závěr čistě praktická rada - podívej se, jak to s prezentací wallpaperů dělá úspěšná konkurence a přestaň myslet jako vyhledávač. Zkus se přepnout do uživatelského módu a zeptej se sám sebe: "Hledám nějaké pěkné pozadí pro svůj desktop. Jak se zeptám?"
Díky za vysvětlení s tim JS.
Na konkurenci jsem koukal. Takhle to dělá dělají 2 největší stránky s wallpapery:
1. **Název wallpaperu** 2014 HD wallpaper for Standard 4:3 5:4 Fullscreen UXGA SXGA Wide 16:10 5:3 Widescreen WUXGA WXGA WGA HD 16:9 High Definition 1080p 900p 720p Other 3:2 DVGA HVGA Mobile VGA WVGA iPhone iPad PSP Phone QVGA PocketPC GPS WQVGA Smartphone HVGA iPod Zune HD Tablet 2 Android 3 DVGA HVGA
2. **Název wallpaperu** HD Wallpapers. Download **Název wallpaperu** Desktop Backgrounds,Photos in HD Widescreen High Quality Resolutions for Free.
Na všech stránkách. Z toho jsem taky vycházel. ;)
Mají tam dokonce i keywords - ale dočetl jsem se, že je GoogleBot ignoruje?!
K tomu, jak bych se zeptal já. To je to, co mi je na SEO nejmíň jasný... Kdybych měl blog s textem, tak to chápu. Ale u wpp stránky fakt ne... Protože to můžu dát jenom do description, title, h1 a když bych hledal wallpaper třeba -> input = Minecraft Wallpaper Full HD download, tak jak bych tenhle dotaz optimalizoval??? Taky začínám tápat...
29. 12. 2013 17:24:07
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980085
FerdaCZE
Meta keywords ignorují majoritní vyhledávače už dobrých deset let. Zabývat se tím je ztráta času.
Pokud se týká samotného projektu, myslím, že v tomto případě ti SEO příliš nepomůže, pokud ignoruješ jeho nejzákladnější součásti - vhodně zvolenou strategii a taktiku.
Jinak řečeno - podcenil jsi přípravu samotnou, která spočívá v podrobné analýze vyhledávacích dotazů. Ještě jinak řečeno - zjistil sis předem co a jak lidé hledají? Proč to hledají? Odchytil sis aktuální trendy, které poletují v potenciální cílové skupině? Máš vůbec definovanou cílovku? Promyslel sis dopředu vhodnou informační architekturu? Nabízíš nějakou vyšší přidanou hodnotu, než tvá konkurence? Pokud nabízíš totéž, jen v horším hávu, pak neuspěješ.
SEO a vlastní obsah jsou spojité nádoby. Jedna bez druhé bude fungovat stěží. Takže dodám odkazy na články, které tě uvedou do problematiky. V tvém případě by nebylo na škodu vyrobit si takzvanou "klasifikační analýzu klíčových slov" - viz vysvětlení http://vyhledavace.info/clanky/246/klasifikacni-analyza-klicovych-slov. Nebo zajímavý rozbor tady http://www.lukaspitra.cz/co-chtit-od-analyzy-klicovych-slov/.
Zbývá ještě dodat, že se pohybuješ v oboru, kde panuje těžká konkurence, a chceš-li opravdu uspět, musíš se nutně odlišit. V tomto ohledu ti SEO příliš nepomůže a bude nutné se zaměřit i na jiné formy propagace. třeba využít sociální sítě.
Nicméně alfou a omegou bude obsah založený na originalitě a dobře zvládnuté optimalizaci obrázků jako takových, protože textového obsahu asi moc vymyslet nejde.
P.S. Drobnost na závěr - je vhodné si předem ošetřit autorská práva. V případě úspěšného tažení webovým světem bys mohl narazit na velmi nesmlouvavé právníky.
30. 12. 2013 10:25:42
https://webtrh.cz/diskuse/generovani-meta-description-a-popisu/#reply980084
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit