Zadejte hledaný výraz...

GA výsledky a komentář

NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:46:30
nejlepší měsíc je pro nás tradičně březen
viz:
Návštěvy: 53 937
Unikátní návštěvníci: 43 312
Zobrazení stránek: 259 821
Počet stránek na návštěvu: 4,82
Prům. doba trvání návštěvy: 00:03:28
Míra opuštění: 44,74 %
Procento nových návštěv: 68,45 %
počet cílů: 450
bohužel v březnu na záčatku roku jsme měli špatně nastavený kod GA, takže nejde vidět konverzní poměr
11. 10. 2012 22:46:30
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818391
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:47:52
Patrik Štefko: Jasně. Mám dvě, jednu ti pošlu ;o) Já to většinou řeším tak, že udělám odhady z toho co kdo dodá, když je tam něco nesrozumitelného, tak se ptám dál a postoupíme do další fáze, kdy si udělám bleskový základní přehled. Teprve potom nabídnu zákazníkovi základní analýzu, ze které vypadnou návrhy co změnit, nebo co je možné dále měřit. Takže moje metoda je postupně přitvrzovat. Nemá smysl nabízet zákazníkovi něco, co by neufinancoval (následné práce).
11. 10. 2012 22:47:52
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818390
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:51:07
mě spíš zajímalo jaké jsou běžné hodnoty míry opuštění, konverzní poměr apd.
jestli je třeba míra opuštění 50% normální nebo se sakra nad tím zamyslet. to samé konverzní poměr.
11. 10. 2012 22:51:07
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818389
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:52:42
Napsal NV;855614
nejlepší měsíc je pro nás tradičně březen
viz:
Návštěvy: 53 937
Unikátní návštěvníci: 43 312
Zobrazení stránek: 259 821
Počet stránek na návštěvu: 4,82
Prům. doba trvání návštěvy: 00:03:28
Míra opuštění: 44,74 %
Procento nových návštěv: 68,45 %
počet cílů: 450
bohužel v březnu na záčatku roku jsme měli špatně nastavený kod GA, takže nejde vidět konverzní poměr
Konverzní poměr, lze snadno spočítat (počet cílů/Návštěvy) Google to počítá z návštěv, nikoliv z unikátních.
To je o trochu lepší (0,85%). Jak je to s vánocemi? Jsou pro tebe zajímavé?
11. 10. 2012 22:52:42
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818388
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:57:08
vánoce beru jako listopad a prosinec dohromady
Návštěvy: 90 007
Unikátní návštěvníci: 68 976
Zobrazení stránek: 448 371
Počet stránek na návštěvu: 4,98
Prům. doba trvání návštěvy: 00:03:30
Míra opuštění: 45,11 %
Procento nových návštěv: 65,24 %
počet cílů 860
11. 10. 2012 22:57:08
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818387
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 22:57:45
Napsal NV;855617
mě spíš zajímalo jaké jsou běžné hodnoty míry opuštění, konverzní poměr apd.
jestli je třeba míra opuštění 50% normální nebo se sakra nad tím zamyslet. to samé konverzní poměr.
Žádné přesné hodnoty neexistují. Nelze říct jestli jsi v průměru nebo podprůměru (ve vlastním oboru), protože existuje mnoho faktorů, které to ovlivňují. Faktem je, že tvůj trh má nějakou kapacitu a z té přijdou na tvůj shop lidi a z těch lidí si to jen někdo koupí. Existují však analytické metody jak zjistit, proč si nekoupili a pak na základě toho může dojít ke změnám v sortimentu, ceně, distribuci, propagaci. Hlavním cílem je poznat co lidi hledali, jestli to našli, proč došli na shop a proč nic nekoupili. A pochopitelně tento poměr změnit.
---------- Příspěvek doplněn 11.10.2012 v 23:00 ----------
Napsal NV;855619
vánoce beru jako listopad a prosinec dohromady
Návštěvy: 90 007
Unikátní návštěvníci: 68 976
Zobrazení stránek: 448 371
Počet stránek na návštěvu: 4,98
Prům. doba trvání návštěvy: 00:03:30
Míra opuštění: 45,11 %
Procento nových návštěv: 65,24 %
počet cílů 860
Z toho lze usoudit, že vánoce jsou ještě zajímavější než březen. Prodává se zhruba stejné zboží na vánoce jako v březnu, nebo je tam nějaká změna?
11. 10. 2012 22:57:45
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818386
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
11. 10. 2012 23:02:05
Bedříšek
Aha uz vidim ten rozdiel.
Vy robite odhady a pytate sa a ponukate zakaznikovy len to na co ma. V tom sa zasadne lisi nas vzajomny pohlad na webovu analytiku, ktora nemoze byt zalozena na dohadoch, globalnych statistikach a pocitoch, verklikovani otrepanych fraz z marketingovych kniziek, ale na datach kvalitativneho charakteru.
Mal by si zhodnotit kvalitu dat, oznackovat vsteko co sa len da na strankach, aby si vedel analyzovt kazdy pohyb alebo interakciu navstevy, zabezpecit si ziskavanie kvalitnych dat, ktorym sa da doverovat a na zaklade toho zodpoveadat obchodne otazky. Cize nebudes musiet odhadovat a ani sa pytat, my pouzi proste data.
11. 10. 2012 23:02:05
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818385
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 23:04:49
ne v březnu je větší obrat. Na vánoce dost nakupují ženské dárky chlapům v průměru do 2.000,-. V březnu je průměrná objednávka 3.900,-
ne beru zpět, v prosinci byl větší obrat, ale díky nákupu firem
11. 10. 2012 23:04:49
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818384
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 23:05:43
Napsal Patrik Štefko;855623
Aha uz vidim ten rozdiel.
Vy robite odhady a pytate sa a ponukate zakaznikovy len to na co ma. V tom sa zasadne lisi nas vzajomny pohlad na webovu analytiku, ktora nemoze byt zalozena na dohadoch, globalnych statistikach a pocitoch ale na datach kvalitativneho charakteru.
Mal by si zhodnotit kvalitu dat, oznackovat vsteko co sa len da na strankach, aby si vedel analyzovt kazdy pohyb alebo interakciu navstevy, zabezpecit si ziskavanie kvalitnych dat, ktorym sa da doverovat a na zaklade toho zodpoveadat obchodne otazky. Cize nebudes musiet odhadovat a ani sa pytat, my pouzi proste data.
Patriku, kvalitativní informace se využívají jako předpoklady k hypotézám pro kvantitativní výzkum. Tedy generalizování na celý základní soubor. Pokud to bude nutné aplikovat, tak to budeme aplikovat ;o)
---------- Příspěvek doplněn 11.10.2012 v 23:15 ----------
Napsal NV;855624
ne v březnu je větší obrat. Na vánoce dost nakupují ženské dárky chlapům v průměru do 2.000,-. V březnu je průměrná objednávka 3.900,-
Aha. Rozumím. Šlo mi o to jestli jestli by bylo možné posuzovat informace z března na vánoční nákupy, ale pokud se prodává jiný sortiment, došli bychom k nesprávným závěrům.
Možná zde nebyla odpovězena základní otázka. Co tě vlastně trápí? Jasně. Vždy se shop dá vylepšovat, ale jde o to jakou máš motivaci ke změně. Co je tím problémem? Nevíš jestli jsi dosáhl maxima se svým shopem? Nebo business meziročně stagnuje? Nebo to jde nenápadně dolů?
11. 10. 2012 23:05:43
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818383
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
11. 10. 2012 23:17:14
Dakujem, za vysvetlenie :)
11. 10. 2012 23:17:14
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818382
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 10. 2012 23:26:14
Napsal Patrik Štefko;855633
Dakujem, za vysvetlenie :)
a tak přeci zákazníkovi nebudeš nabízet (po zjištění pár základních informací) nějakou mega analýzu, když by její aplikace stála tak obrovskou částku, že to cash flow zákazníka nezvládne. nabídneš takovou, která má smysl a byly její výsledky aplikovatelné. můžeš dělat různé kvali i kvanti průzkumy focus group, eyetracing, faktorovou analýzu, shlukovou analýzu, conjoint analýzu, regresní analýzu, korelační analýzu, kanonickou korelační analýzu na straně zákazníka, nebo dalších mraky analýz na straně konkurentů a všechno z toho mu zcela jistě pomůže, ale proč by za to měl platit, když to lze na 80% vyřešit levněji. Někde si poznamenej Paretovo pravidlo ;o))))
11. 10. 2012 23:26:14
https://webtrh.cz/diskuse/ga-vysledky-a-komentar/strana/2#reply818381
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit