Zadejte hledaný výraz...

GA – analýza keywords

martin64
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
7. 3. 2012 20:31:31
věděl by někdo jak v GA analyzovat klíčové slova, přes které je z vyhledávače nejčastější konverze ?
Chci zjistit na jaké klíčové slova se zaměřit a na jakých zapracovat , které udržovat a které se vysra*). a respektive pro které keywords se vyplatí adwords.
Jak na to ? Přes pokročilé segmenty, dotazy (nástroje pro webmastery), elektronický obchod ? jak to zkombinovat ?
možná by to šlo určit i přes vstupní stránku. šli by použít i cíle URL - košík a dokončení objednávky.
7. 3. 2012 20:31:31
https://webtrh.cz/diskuse/ga-analyza-keywords#reply740605
luckyluk
verified
rating uzivatele
12. 3. 2012 11:51:21
Napsal martin64;768969
věděl by někdo jak v GA analyzovat klíčové slova, přes které je z vyhledávače nejčastější konverze ?
Chci zjistit na jaké klíčové slova se zaměřit a na jakých zapracovat , které udržovat a které se vysra*). a respektive pro které keywords se vyplatí adwords.
Jak na to ? Přes pokročilé segmenty, dotazy (nástroje pro webmastery), elektronický obchod ? jak to zkombinovat ?
možná by to šlo určit i přes vstupní stránku. šli by použít i cíle URL - košík a dokončení objednávky.
Zdravím Vás,
to není opravdu nic snadného... samozřejmě prostřednictvím nástrojů, které uvádíte, lze zjistit, jaké zdroje v kombinaci s KW jsou pro Vás konverzní.
Já ovšem zastávám názor, že uživatel, který přes daný zdroj a dané slovní spojení je konverzní, nemusí být konverzní pro stejné KW z jiného zdroje.
Jiný způsob prezentace vyžaduje i jiný způsob založení kampaně.
Doporučuji si pro tuto činnost najmout odborníka.
12. 3. 2012 11:51:21
https://webtrh.cz/diskuse/ga-analyza-keywords#reply740604
martin64
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 3. 2012 17:27:27
fajn už jsem na to přišel. není to zas tak strašné.
je potřeba mít nakonfigurovaný elektronický obchod v ga a nějaké množství dat aby to bylo vůbec měřitelné.
elektronický obchod - a změnit primární dimenzi na keywords.
takže mám výpis kolik objednávek za kolik mi přineslo danné ks.
pokud nemáte funkční obchod v analytics tak alternativní metodou pomocí cíle URL. tam je potřeba nastavit dannou stránku jako dokončení objednávky (nejakou confirmation.php). pockat si nake data treba mesic aspon.
následně ve zdrojích - veškerá návštěvnost - nastavit filtr.
zahrnout - klíčové slovo - obsahuje třeba a (většina keywords obsahuje a, pak třeba e)
a zahrnout - prislusny cil URL - vetší než 1.
nakonec se data porovnají s návštěvností přes dané key a urci se efektivita - konverze.
pro někoho kdo by to taky hledal. je to trochu z fleku ale jde na to přijít :)
12. 3. 2012 17:27:27
https://webtrh.cz/diskuse/ga-analyza-keywords#reply740603
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit