Zadejte hledaný výraz...

Funkce Dotaz na zboží u eshopu

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2013 06:54:13
Můžu se zeptat, jak u vás zákazníci využívají funkci Dotaz na zboží u produktů? Teda pokud jí v eshopu máte.
Jestli jí vůbec použijí nebo spíše napíšou dotaz na kontaktní email.
Uvažuji, jestli se vyplatí do Opencartu tuto funkci implementovat.
22. 8. 2013 06:54:13
https://webtrh.cz/diskuse/funkce-dotaz-na-zbozi-u-eshopu/#reply936485
PourFem
verified
rating uzivatele
22. 8. 2013 07:46:57
Využívají..
Ale z více jak poloviny případů na něco jiného. Dotazy k objednávkám, obecné dotazy apod.
22. 8. 2013 07:46:57
https://webtrh.cz/diskuse/funkce-dotaz-na-zbozi-u-eshopu/#reply936484
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
22. 8. 2013 08:07:08
Vyuzivaju. Velmi casto.
22. 8. 2013 08:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/funkce-dotaz-na-zbozi-u-eshopu/#reply936483
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
22. 8. 2013 09:08:56
Využívají a hodně. Navíc dotazy u jednotlivých produktů šetří čas, jelikož hned víš, ke kterému konkrétnímu produktu se dotaz vztahuje.
22. 8. 2013 09:08:56
https://webtrh.cz/diskuse/funkce-dotaz-na-zbozi-u-eshopu/#reply936482
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 8. 2013 14:20:27
Já právě jen tak zběžně prohlédl asi 10 eshopů z Heureky a moc rozšířená funkce to zrovna není. Tak proto jse se ptal.
Ale možná jsem kouknul na špatný vzorek. :-)
Díky moc.
22. 8. 2013 14:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/funkce-dotaz-na-zbozi-u-eshopu/#reply936481
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit