Zadejte hledaný výraz...

Fungují reklamace u Zásilkovny?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 6. 2016 05:48:32
Jelikož Zásilkovna otevřela dvě podací místa kousek od nás, tak jsem se rozhodl u nich zaregistrovat.
Chci je využívat místo ČP, která mi zrušila smlouvu, jelikož jako velká, kvalitní a dynamická firma nemá zájem o loosery s účtama pod 3000Kč.
Máte někdo zkušenost, jak probíhají reklamace ztrát nebo poškození balíku u Zásilkovny?
Na nějaké tanečky s prokazováním nákupní ceny zboží nejsem zvědavý.
Díky moc.
3. 6. 2016 05:48:32
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199823
kario
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 06:41:22
Resili jsme jednou a tanecky byly taky s nakupkou ;)
3. 6. 2016 06:41:22
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199822
EnergyStore
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 07:35:01
Naprosto rozkopaný balík, který tedy zažil snad i bouračku auta ... A reklamace zamítnuta :-) Tím u mě Zásilkovna skončila a doručuji přes Uloženku, kde je zatím vše ok :-)
3. 6. 2016 07:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199821
michalekp
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 10:29:52
Zásilkovnu používáme přes rok a zatím jsem řešil pouze 1 reklamaci a to ztracenou zásilku. Bohužel vyplatí pouze pořizovací cenu zboží bez DPH a pro vyřízení je nutné vystavit jim škodní fakturu a doložit nákupní cenu zboží. Reklamaci jsem za těchto podmínek vzdal, nehodlám jim sdělovat mé nákupní ceny, marže a dodavatele. Navíc nákupní cena je jen část ceny zboží, které ještě sami zpracováváme a dodáváme jim vlastní přidanou hodnotu, což ten jejich systém reklamací vůbec neřeší. Nezbývá než doufat, že reklamací nebude víc. Se službami Zásilkovny jsem spokojen ale ty reklamace jsou pěkná prasárna.
3. 6. 2016 10:29:52
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199820
hor
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 10:32:43
Napsal michalekp;1296660
Zásilkovnu používáme přes rok a zatím jsem řešil pouze 1 reklamaci a to ztracenou zásilku. Bohužel vyplatí pouze pořizovací cenu zboží bez DPH a pro vyřízení je nutné vystavit jim škodní fakturu a doložit nákupní cenu zboží. Reklamaci jsem za těchto podmínek vzdal, nehodlám jim sdělovat mé nákupní ceny, marže a dodavatele. Navíc nákupní cena je jen část ceny zboží, které ještě sami zpracováváme a dodáváme jim vlastní přidanou hodnotu, což ten jejich systém reklamací vůbec neřeší. Nezbývá než doufat, že reklamací nebude víc. Se službami Zásilkovny jsem spokojen ale ty reklamace jsou pěkná prasárna.
Tak to je ale všude...nikdo nebude proplácet víc než je nákupní cena zboží a už vůbec ne bez jejího doložení. Dobré to není, ale jinak to nejde :-)
3. 6. 2016 10:32:43
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199819
EnergyStore
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 10:42:20
Napsal hor;1296661
Tak to je ale všude...nikdo nebude proplácet víc než je nákupní cena zboží a už vůbec ne bez jejího doložení. Dobré to není, ale jinak to nejde :-)
Naopak si myslím, že by to lépe šlo. Já jim předávám balík, který má větší náklady, než jen samotnou cenu pořízení. Je to propagace, skladování, marketing, balné atd atd... Balík do přepravy berou v pořádku a v ceně, za kterou jsem ochoten zboží prodávat a zasílat. Takže selským rozumem by měli proplácet celou cenu, která je třeba na faktuře zákazníkovi, či pojištěné částce. :-) To, že to takto nefunguje je smutné ...
3. 6. 2016 10:42:20
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199818
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 6. 2016 10:45:29
To je blbost. Oni jsou pojisteni a pokud zasilku ztrati posta, tak dostanou plnou, udanou cenu. Takze vlastni zakazniky defakto podvadi.
To by jakekoliv pojisteni zasilky uplne ztratilo smysl. Podle me je to prasarna se kterou nekdo prisel, proslo mu to, tak se toho chytili ostatni prepravky.
3. 6. 2016 10:45:29
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199817
hor
verified
rating uzivatele
3. 6. 2016 10:48:15
Napsal EnergyStore;1296662
Naopak si myslím, že by to lépe šlo. Já jim předávám balík, který má větší náklady, než jen samotnou cenu pořízení. Je to propagace, skladování, marketing, balné atd atd... Balík do přepravy berou v pořádku a v ceně, za kterou jsem ochoten zboží prodávat a zasílat. Takže selským rozumem by měli proplácet celou cenu, která je třeba na faktuře zákazníkovi, či pojištěné částce. :-) To, že to takto nefunguje je smutné ...
Bohužel. Nevím jak u pošty, ale například i u ppl/dpd apod. to tak je co vím všude. Alespoň tedy "v základu", tuším že lze i přidávat ještě navíc pojištění, na druhou stranu moje zkušenost u těchto dopravců je ztráta či poškození (moje zásilky "nelze" rozbít :-) ) tak 0,1% max. Pokud to lze na ztráty a poškození nějak připojistit, tak jistě ne zadarmo a mě osobně by se to nerentovalo.
3. 6. 2016 10:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/funguji-reklamace-u-zasilkovny/#reply1199816
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit