Zadejte hledaný výraz...

Funguje vám přihlášení do klientského systému PPL?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2015 10:37:17
Nejde mi se přihlásit a podle toho že jejich infolinka je obsazená asi nebudu sám...
8. 4. 2015 10:37:17
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104726
RomkiCZ
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2015 10:37:46
Zhroutil se jim systém...
8. 4. 2015 10:37:46
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104725
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2015 10:44:33
Pokud jste jejich zákazník, asi Vám poslali email, kde píší, že tento týden aktualizují IT. Omlouvají se za možné výpadky.
8. 4. 2015 10:44:33
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104724
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2015 10:53:15
Napsal Michal Mojzis;1184464
Pokud jste jejich zákazník, asi Vám poslali email, kde píší, že tento týden aktualizují IT. Omlouvají se za možné výpadky.
Mezi "možné výpadky" podle mě nespadá úplná změna přihlášení bez oznámení nového hesla nebo absolutní nedostupnost stránky když už se s novým heslem přihlášení povede... Navíc dnes je středa a převod na nový systém měli podle emailu dělat o víkendu.
8. 4. 2015 10:53:15
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104723
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2015 11:00:57
Však ono to zase půjde.. Kdo si počká.... :-) Je potřeba zachovat klid.. Sám víte, jaké svízele nasazení nového IT často přináší.
Vážení zákazníci, obchodní partneři,
..... Dovolte nám informovat Vás, že jsme v průběhu tohoto víkendu spustili nový informační systém, který nám společně přinese do budoucna nové možnosti v přepravě zásilek. Nasazení nového systému se dotkne všech složek společnosti.
V tuto chvíli bychom Vás rádi požádali o pochopení a schovívavost, pokud zjistíte drobné nedostatky, které tento přechod může způsobit. Snažíme se udělat maximum proto, abychom jakékoliv chyby eliminovali.
Svozy zásilek, objednávky, doručení, finanční transakce a zákaznické aplikace budou zajištěny v plném rozsahu! V následujících několika dnech bude omezené odesílání některých zákaznických reportů, zejména report kvalita doručení, informace o škodě, report svezených zásilek a objednávek. Reporty budeme nasazovat postupně do konce tohoto týdne.
V případě, že se s nějakým zásadním problémem setkáte, neváhejte nás kontaktovat na emailové adrese ithelp@ppl.cz nebo kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle 840 775 775, který požadavek předá konkrétnímu řešiteli......
Napsal Kovboj;1184466
Mezi "možné výpadky" podle mě nespadá úplná změna přihlášení bez oznámení nového hesla nebo absolutní nedostupnost stránky když už se s novým heslem přihlášení povede... Navíc dnes je středa a převod na nový systém měli podle emailu dělat o víkendu.
8. 4. 2015 11:00:57
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104722
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 4. 2015 11:38:50
Změna přihlášení sama od sebe neproběhla, jen pokud jsi měl přihlašovací údaje uložené v prohlížeči, bylo třeba si je tam zadat znova (pravděpodobně změna URL)
8. 4. 2015 11:38:50
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104721
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2015 11:48:22
Napsal Evelina;1184490
Změna přihlášení sama od sebe neproběhla, jen pokud jsi měl přihlašovací údaje uložené v prohlížeči, bylo třeba si je tam zadat znova (pravděpodobně změna URL)
Staré heslo mi pro nové přihlášení (původně jedna kolonka, teď login+heslo) nefungovalo, museli mi ho na depu nastavit znovu.
8. 4. 2015 11:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104720
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
8. 4. 2015 11:54:42
Nefunguje jim asi 20 věcí, nahlašoval jsem jim toho hafo už včera ráno a prý to intenzivně řeší, ale pořád se s tím vůbec nedá pracovat. Nechápu, jak taková společnost může zaměstnávat taková ajťácká lemra.
8. 4. 2015 11:54:42
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104719
ono nejde ani hledání zásilek dnes mi má přijít ppl a údaje jsou tam na mou zásilku z 29.4 2014 :-) takže ani nevím jestli to už mají nebo ne :-D
8. 4. 2015 11:56:08
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104718
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2015 12:36:35
Celé PPL je už pátý den nedostupné. Automatická komunikace je úplně mimo provoz a prý jim včera nefungovaly třeba ani jezdící pásy v depech.
8. 4. 2015 12:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104717
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
8. 4. 2015 12:43:02
A řidiči včera čekali 2 hodiny na čtečky balíků. Velké změny se bez problémů neobejdou no.
8. 4. 2015 12:43:02
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104716
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
8. 4. 2015 12:44:29
Nějaké mouchy bych chápal, ale tohle je naprostý kolaps. Pokud API používané největšími klienty hlásí pátý den SQL error, tak ani nechci vědět, jaký urgentnější problém tam mají.
8. 4. 2015 12:44:29
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104715
AntiRadary.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 4. 2015 14:52:16
Včera jsem posílal pár balíků přes PPL a nedařilo se mi vytisknout štítky. Na infolinku jsem se přes 1/2 hod. nemohl dovolat, nakonec jsem to vyřešil použitím jiného prohlížeče, jelikož přes IE i GCH to nešlo. Dnes jsem zjistil, že balíky jsou pořád na depu, kam jsem je večer zavezl a ve výpisu jsou uplně jiné adresní i dobírkové údaje, asi z dřívějších zásilek. Volal jsem na depo a prý mám poslat reklamační email, což jsem obratem udělal, ale dosud to nikdo neopravil a není jasné, kdy zásilky odejdou a kde nakonec skončí. Dispečer nic neví a jenom prosí o trpělivost ... :-(
Myslím, že dokud to nevychytají, nemá smysl něco posílat přes PPL!
8. 4. 2015 14:52:16
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104714
Tak nam funguje tisk stitku v poho, uvidime, kam dojdou:)
8. 4. 2015 16:09:58
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104713
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 4. 2015 16:17:51
Napsal Michal Kubíček;1184608
Tak nam funguje tisk stitku v poho, uvidime, kam dojdou:)
Nám po prvotních trablech s přihlášením nakonec taky, tak uvidíme...
8. 4. 2015 16:17:51
https://webtrh.cz/diskuse/funguje-vam-prihlaseni-do-klientskeho-systemu-ppl/#reply1104712
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit