Zadejte hledaný výraz...

Flyweb.cz Podvod??

brano
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
17. 8. 2009 19:04:50
Napsal jirifogl;343654
Dovolím si zareagovat oficiálně za Flyweb.cz, padlo tu několik věcí, které je potřeba uvést na pravou míru.
Na prvním místě se musím ohradit proti slovu "podvod", to je naprosto nemístně silné výrazivo. :nono:
Co se stalo
Nějakou dobu jsme sledovali provoz naší technické podpory a zjistili jsme, že nejvíce požadavků se týkalo právě bezplatného tarifu Mini. Je asi každému jasné, že pokud bezplatný tarif významně vytěžuje podporu, musí se to projevit na kvalitě: na platící klienty se nedostává tolik času, kolik by mělo, zatímco uživatelé bezplatného tarifu vykřikují, jací jsme neschopní diletanti a jak je naše podpora na houby.
Závěr z toho je jasný: tarif Mini neplní svůj původní účel (tzn. parkování domén a hostování malých, ve všech ohledech nenáročných webů) a zbytečně se nám kvůli němu kazí pověst. Navíc byl často využíván i k účelům, na které se naprosto nehodil (třeba k nezávaznému odzkoušení našich služeb, na to máme jiné nástroje). Proto jsme se rozhodli tento tarif v dosavadní podobě dále neposkytovat.
Samozřejmě vznikla otázka, "co s nimi". Pro domény, které jsou pouze zaparkované, jsme vytvořili nový tarif Parking (zdarma, zahrnuje DNS hosting s plnou kontrolou nad záznamy a možnost nastavit si směrování pošty). Klienty, kteří u nás mají nějaké další placené tarify, řešíme individuálně s využitím možnosti umístit více domén na jeden tarif.
Pro zbývající případy jsme zavedli nový tarif Sputnik, k přechodu na něj jsme všem vystavili výzvu k platbě na období 17. srpna 2009 až 16. srpna 2010.
Celkem přirozeně se stalo, že výzvy k platbě se vystavily i někomu, kdo službu již vůbec nevyužívá, ale nedal nám o tom nijak vědět. Samozřejmě chápu, že když bezplatnou službu někdo už nepotřebuje, prostě ji nechá být (taky to tak dělám); stejně tak ale není nic k nepochopení na tom, že jsme tu službu po něm zatím nevypnuli.
Pokud jde o účtování a splatnosti, je to u nás nastaveno tak, aby se minimalizovaly jakékoli komplikace. To znamená, že se vždy vystavuje výzva k platbě, kterou je možné (z hlediska účetnictví) snadno zrušit. Vystavuje se vždy s předstihem cca měsíc, takže i pro ty, kdo se nevejdou do splatnosti, zbývá ještě rezerva do vypršení uhrazeného období (a i těm, kteří udělají alespoň to málo a dají vědět, že to nestihli, nastavujeme bez řečí odklad blokace).
Výsledkem je to, že pokud nezaplatíte, služby se vypnou prvním neuhrazeným dnem a nikdo nemusí nikoho honit po soudech. Můžete tedy být v klidu - účelem provedené změny bylo našim pracovníkům odlehčit, ne jim přidělat práci s dohadováním se o stokoruny, nikoho tedy po soudech tahat nebudeme.
Co tedy dělat
Jak už napsala řada diskutujících - pokud Vám tarif Sputnik nevyhovuje, ozvěte se nám. V souvislosti s provedenou změnou a s fascinující skutečností, že většina začíná problém řešit naprosto na poslední chvíli, toho teď máme hodně (jen za dnešek tu vidím nějakých 60 ticketů), takže vážně chvíli trvá, než se tím prokoušeme, řešíme ale samozřejmě každý požadavek či dotaz.
Na to, co tu napsal uživatel Jacques, odpovím za chvíli v samostatném postu.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 13:48 ----------
Odpověď pro uživatele Jacques
Vy jste opravdu bavič. Podle shodného přihlašovacího jména na Webtrh a do naší administrace se mi tak zdá: nejste náhodou uživatel, co od nás v těchto dnech odchází?
Ten uživatel, který nám (neschopným kašparům a telatům) ještě dnes volal a ptal se nás, jak je možné, že se mu na webu zobrazuje naše hlášení, když už zaplatil svému novému skvělému webhosterovi? *)
Ten uživatel, který u nás měl vždy jen bezplatné služby, ale dožadoval se vždy superkvalitní podpory (a nevšiml si, že podpora ani nebyla nabízena jako součást tarifu Mini)? Apropos, zajímalo by mě, jak jsme Vám bezplatný webhosting mohli zablokovat pro neuhrazení před splatností výzvy, měl byste její variabilní symbol? ;) :D
Ten uživatel, co se strašně vztekal, když jsme mu zrušili bezplatný hosting poskytnutý v rámci sponzoringu pro nekomerční projekt (poté, co jsme zjistili, že tam má ryze komerční web)?
Nezlobte se na mě, ale nemůžu se přetvařovat: Vy jste typický sebestředný jedinec, který je z nějakého nepříliš racionálního důvodu přesvědčen, že pro ostatní je snad nějakým privilegiem mít možnost se s ním setkat a plnit jeho přání jen pro jeho modré oči. Přesvědčený, že má právo na všechno a hned - samozřejmě zadarmo - podejte mu prst a vezme si celou ruku. Derou se mi na mysl slova jako "pijavice" nebo "parazit".
Ale buďte v klidu, nejste jediný. Bohužel je takových nezanedbatelně mnoho. Rozhodnutí zrušit tarif Mini přišlo právě díky Vám podobným.
Nakonec si ale myslím, že je to dobré pro všechny strany. My jsme se nikdy nesnažili být tím hostingem, co naslibuje úplně všechno a nechce za to skoro nic, nehrajeme na kvantitu a masy.
Vy jste si tedy našel hosting, který se zaměřuje skupinu uživatelů, do níž patříte, my máme o kousek více času pro klienty z naší cílové skupiny - vydělali všichni. Mám rád, jak je ten svět rozmanitý.
Určitě pochopíte, když Vám řeknu, že kritiku si raději poslechnu od někoho, koho lze brát vážně.
*) rozluštění hádanky pro zvídavé: nový webhoster zajistil přesun domény pod svého registrátora, ještě ale nenastavil své nameservery
Veľmi pekné vyjadrenie :-)
17. 8. 2009 19:04:50
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353529
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
18. 8. 2009 00:33:46
velmi pekne :) Jacques - potrefena husa nejvic kejha, ze?
18. 8. 2009 00:33:46
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353528
Jacques
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 11:24:31
Napsal jirifogl;343654
Dovolím si zareagovat oficiálně za Flyweb.cz, padlo tu několik věcí, které je potřeba uvést na pravou míru.
Na prvním místě se musím ohradit proti slovu "podvod", to je naprosto nemístně silné výrazivo. :nono:
Co se stalo
Nějakou dobu jsme sledovali provoz naší technické podpory a zjistili jsme, že nejvíce požadavků se týkalo právě bezplatného tarifu Mini. Je asi každému jasné, že pokud bezplatný tarif významně vytěžuje podporu, musí se to projevit na kvalitě: na platící klienty se nedostává tolik času, kolik by mělo, zatímco uživatelé bezplatného tarifu vykřikují, jací jsme neschopní diletanti a jak je naše podpora na houby.
Závěr z toho je jasný: tarif Mini neplní svůj původní účel (tzn. parkování domén a hostování malých, ve všech ohledech nenáročných webů) a zbytečně se nám kvůli němu kazí pověst. Navíc byl často využíván i k účelům, na které se naprosto nehodil (třeba k nezávaznému odzkoušení našich služeb, na to máme jiné nástroje). Proto jsme se rozhodli tento tarif v dosavadní podobě dále neposkytovat.
Samozřejmě vznikla otázka, "co s nimi". Pro domény, které jsou pouze zaparkované, jsme vytvořili nový tarif Parking (zdarma, zahrnuje DNS hosting s plnou kontrolou nad záznamy a možnost nastavit si směrování pošty). Klienty, kteří u nás mají nějaké další placené tarify, řešíme individuálně s využitím možnosti umístit více domén na jeden tarif.
Pro zbývající případy jsme zavedli nový tarif Sputnik, k přechodu na něj jsme všem vystavili výzvu k platbě na období 17. srpna 2009 až 16. srpna 2010.
Celkem přirozeně se stalo, že výzvy k platbě se vystavily i někomu, kdo službu již vůbec nevyužívá, ale nedal nám o tom nijak vědět. Samozřejmě chápu, že když bezplatnou službu někdo už nepotřebuje, prostě ji nechá být (taky to tak dělám); stejně tak ale není nic k nepochopení na tom, že jsme tu službu po něm zatím nevypnuli.
Pokud jde o účtování a splatnosti, je to u nás nastaveno tak, aby se minimalizovaly jakékoli komplikace. To znamená, že se vždy vystavuje výzva k platbě, kterou je možné (z hlediska účetnictví) snadno zrušit. Vystavuje se vždy s předstihem cca měsíc, takže i pro ty, kdo se nevejdou do splatnosti, zbývá ještě rezerva do vypršení uhrazeného období (a i těm, kteří udělají alespoň to málo a dají vědět, že to nestihli, nastavujeme bez řečí odklad blokace).
Výsledkem je to, že pokud nezaplatíte, služby se vypnou prvním neuhrazeným dnem a nikdo nemusí nikoho honit po soudech. Můžete tedy být v klidu - účelem provedené změny bylo našim pracovníkům odlehčit, ne jim přidělat práci s dohadováním se o stokoruny, nikoho tedy po soudech tahat nebudeme.
Co tedy dělat
Jak už napsala řada diskutujících - pokud Vám tarif Sputnik nevyhovuje, ozvěte se nám. V souvislosti s provedenou změnou a s fascinující skutečností, že většina začíná problém řešit naprosto na poslední chvíli, toho teď máme hodně (jen za dnešek tu vidím nějakých 60 ticketů), takže vážně chvíli trvá, než se tím prokoušeme, řešíme ale samozřejmě každý požadavek či dotaz.
Na to, co tu napsal uživatel Jacques, odpovím za chvíli v samostatném postu.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 13:48 ----------
Odpověď pro uživatele Jacques
Vy jste opravdu bavič. Podle shodného přihlašovacího jména na Webtrh a do naší administrace se mi tak zdá: nejste náhodou uživatel, co od nás v těchto dnech odchází?
Ten uživatel, který nám (neschopným kašparům a telatům) ještě dnes volal a ptal se nás, jak je možné, že se mu na webu zobrazuje naše hlášení, když už zaplatil svému novému skvělému webhosterovi? *)
Ten uživatel, který u nás měl vždy jen bezplatné služby, ale dožadoval se vždy superkvalitní podpory (a nevšiml si, že podpora ani nebyla nabízena jako součást tarifu Mini)? Apropos, zajímalo by mě, jak jsme Vám bezplatný webhosting mohli zablokovat pro neuhrazení před splatností výzvy, měl byste její variabilní symbol? ;) :D
Ten uživatel, co se strašně vztekal, když jsme mu zrušili bezplatný hosting poskytnutý v rámci sponzoringu pro nekomerční projekt (poté, co jsme zjistili, že tam má ryze komerční web)?
Nezlobte se na mě, ale nemůžu se přetvařovat: Vy jste typický sebestředný jedinec, který je z nějakého nepříliš racionálního důvodu přesvědčen, že pro ostatní je snad nějakým privilegiem mít možnost se s ním setkat a plnit jeho přání jen pro jeho modré oči. Přesvědčený, že má právo na všechno a hned - samozřejmě zadarmo - podejte mu prst a vezme si celou ruku. Derou se mi na mysl slova jako "pijavice" nebo "parazit".
Ale buďte v klidu, nejste jediný. Bohužel je takových nezanedbatelně mnoho. Rozhodnutí zrušit tarif Mini přišlo právě díky Vám podobným.
Nakonec si ale myslím, že je to dobré pro všechny strany. My jsme se nikdy nesnažili být tím hostingem, co naslibuje úplně všechno a nechce za to skoro nic, nehrajeme na kvantitu a masy.
Vy jste si tedy našel hosting, který se zaměřuje skupinu uživatelů, do níž patříte, my máme o kousek více času pro klienty z naší cílové skupiny - vydělali všichni. Mám rád, jak je ten svět rozmanitý.
Určitě pochopíte, když Vám řeknu, že kritiku si raději poslechnu od někoho, koho lze brát vážně.
*) rozluštění hádanky pro zvídavé: nový webhoster zajistil přesun domény pod svého registrátora, ještě ale nenastavil své nameservery
Velevážený nesebestředný pane z flywebu, ano odcházím od Vás a dobrá nebudu se rozčilovat, za to, že jste nereagovali na e-maily apod. Ale nebudu se ani omlouvat.
Vaše služby jsem využíval rok a půl. u domén jsem musel 4x volat, jestli mi je prodloužíte - 4dny před hrozícím zrušením domény, přitom jste platbu měli takřka 2 měsíce.
Co mě, ale nejvíc zaráží je to, že pošlete 10.8 fakturu a napíšete, že pokud do 14.8 nebude uhrazena, vypnete tarif mini. Tak jste i učinili. Jestli se Vám zdá tohle jednání normální, tak to co jste tu napsal je naprosto bezpředmětné.
Jinak, to že tarif mini jednou zrušíte bylo asi každému jasné, jen co není jasné je to, že dáte všem uživatelům 4 dny na splatnost jinak vypnutí. Vím o uživatelích, kteří Vám do 4 dnů měli zaplatit i 10x více než já. Tento přístup od Vás je naprosto neprofesionální, proto jsem vás (nejen já) nazval tak jak jsem nazval.
Jednání s poskytovatelem ke kterému jsem přestoupil je naprosto vynikající, jsou ochotní snaží se pomoci. Mají tu chuť i u hostingů, které jsou za pakatel.
Zamyslete se nad sebou než budete psát něco o sebestředných jedincích.
S pozdravem
Váš velmi nespokojený uživatel.
18. 8. 2009 11:24:31
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353527
jack.jacker
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 8. 2009 13:36:53
Zrušit něco, co každý využívá zdarma (je jedno, jestli k výdělku nebo ne), a vystavit fakturu s takovou splatností? Jestli je to pravda, tak to je šílené. Výpadek hostingu může web dost poškodit.
Jestli jste se chtěli zbavit uživatelů, kteří vám neplatí za hosting, měli jste to udělat hodně jinak. Třeba by u vás zůstali. S tímto přístupem asi ne. Zajímalo by mě, kolik uživatelů vámi zaslanou fakturu zaplatilo..
18. 8. 2009 13:36:53
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353526
Jiří Fogl
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 14:43:18
Napsal Jacques;344251
Co mě, ale nejvíc zaráží je to, že pošlete 10.8 fakturu a napíšete, že pokud do 14.8 nebude uhrazena, vypnete tarif mini. Tak jste i učinili. Jestli se Vám zdá tohle jednání normální, tak to co jste tu napsal je naprosto bezpředmětné.
Já nevím, jestli si vymýšlíte schválně, nebo jste jen něco někde přehlédl a teď tu děláte vlny.
Zrušení tarifu Mini a převedení všech domén tento tarif využívajících bylo provedeno 30. července odpoledne. Výzvy k platbě u nás vystavuje vždy automat a vždy se splatností 14 dní. Tento automat se spouští ráno, takže všechny výzvy k platbě za tarif Sputnik se vystavily 31. července ráno, se splatností do onoho 14. srpna. Automat zároveň posílá oznámení o vystavení dokladu na email zákazníka.
Blokace neuhrazených služeb u nás ale fungují nezávisle na splatnosti dokladů - u každé domény je nastaveno, do kdy je zaplacena (platbou výzvy se toto nastavení posunuje do budoucnosti). A všem tarifům Sputnik převedeným z tarifu Mini jsme nastavili, že jsou uhrazeny do 16. srpna. K prvním blokacím neuhrazených tarifů Sputnik tedy došlo až včera ráno.
Toto může potvrdit kdokoli, kdo tarif Mini/Sputnik u nás má (klidně i neuhrazený a zablokovaný, v administraci to je vidět pořád).
Opravdu neexistuje jediný důvod, proč si přidělávat práci tím, že bychom do hodně automatizovaného procesu fakturace a blokace měli nějak ručně zasahovat.
Sečteno a podtrženo napsal jste dva nesmysly (že doklad byl vystaven 10. srpna a že blokace proběhla hned po splatnosti), takže by mě vážně docela zajímalo, jak jste na tyhle věci přišel.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 14:58 ----------
Napsal jack.jacker;344338
Zrušit něco, co každý využívá zdarma (je jedno, jestli k výdělku nebo ne), a vystavit fakturu s takovou splatností? Jestli je to pravda, tak to je šílené. Výpadek hostingu může web dost poškodit.
Jestli jste se chtěli zbavit uživatelů, kteří vám neplatí za hosting, měli jste to udělat hodně jinak. Třeba by u vás zůstali. S tímto přístupem asi ne. Zajímalo by mě, kolik uživatelů vámi zaslanou fakturu zaplatilo..
Jak už jsem napsal, ta čtyřdenní splatnost výzvy k platbě je nesmysl - sám bych rád věděl, jak na to Jacques přišel.
Popravdě řečeno, s návrhem na zrušení tarifu Mini za mnou kolega chodil už asi půl roku a já to stále odmítal s tím, že takový krok je možné udělat až potom, co detailně promyslíme, jak minimalizovat negativní dopady na stávající uživatele tarifu Mini, ať už Sputnik chtít budou nebo nebudou.
Na přípravě celé změny jsme si dali záležet, nebyla to žádná hurá akce a všechno se vyřešilo v klidu. Bohužel, vždycky se najde někdo ukřivděný.
18. 8. 2009 14:43:18
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353525
Dave
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 17:33:52
Napsal jirifogl;344393
... všechny výzvy k platbě za tarif Sputnik se vystavily 31. července ráno, se splatností do onoho 14. srpna.
První mail s informací o zrušení tarifu Mini a výzvou k platbě mi přišel 10. srpna. Před tím vůbec nic. Do administrace každý den nekoukám, takže jsem o tomto kroku opravdu dřív nemohl tušit a "Datum splatnosti: 2009-08-14" je pak trochu šibeniční.
18. 8. 2009 17:33:52
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353524
Jacques
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 17:38:19
Napsal jirifogl;344393
Já nevím, jestli si vymýšlíte schválně, nebo jste jen něco někde přehlédl a teď tu děláte vlny.
Zrušení tarifu Mini a převedení všech domén tento tarif využívajících bylo provedeno 30. července odpoledne. Výzvy k platbě u nás vystavuje vždy automat a vždy se splatností 14 dní. Tento automat se spouští ráno, takže všechny výzvy k platbě za tarif Sputnik se vystavily 31. července ráno, se splatností do onoho 14. srpna. Automat zároveň posílá oznámení o vystavení dokladu na email zákazníka.
Blokace neuhrazených služeb u nás ale fungují nezávisle na splatnosti dokladů - u každé domény je nastaveno, do kdy je zaplacena (platbou výzvy se toto nastavení posunuje do budoucnosti). A všem tarifům Sputnik převedeným z tarifu Mini jsme nastavili, že jsou uhrazeny do 16. srpna. K prvním blokacím neuhrazených tarifů Sputnik tedy došlo až včera ráno.
Toto může potvrdit kdokoli, kdo tarif Mini/Sputnik u nás má (klidně i neuhrazený a zablokovaný, v administraci to je vidět pořád).
Opravdu neexistuje jediný důvod, proč si přidělávat práci tím, že bychom do hodně automatizovaného procesu fakturace a blokace měli nějak ručně zasahovat.
Sečteno a podtrženo napsal jste dva nesmysly (že doklad byl vystaven 10. srpna a že blokace proběhla hned po splatnosti), takže by mě vážně docela zajímalo, jak jste na tyhle věci přišel.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 14:58 ----------
Jak už jsem napsal, ta čtyřdenní splatnost výzvy k platbě je nesmysl - sám bych rád věděl, jak na to Jacques přišel.
Popravdě řečeno, s návrhem na zrušení tarifu Mini za mnou kolega chodil už asi půl roku a já to stále odmítal s tím, že takový krok je možné udělat až potom, co detailně promyslíme, jak minimalizovat negativní dopady na stávající uživatele tarifu Mini, ať už Sputnik chtít budou nebo nebudou.
Na přípravě celé změny jsme si dali záležet, nebyla to žádná hurá akce a všechno se vyřešilo v klidu. Bohužel, vždycky se najde někdo ukřivděný.
Mohu klidně odpřísáhnout, že do 10.8. jsem o ničem nevěděl, koneckonců e-mail s fakturou, který mi přišel 10.8. stále mám.
Kdybych o něčem takovém věděl (faktura by přišla 30.7), odešel bych od Vás dřív bez zbytečných řečí....
Tedy prosím neospravedlňujte se a pište alespoň pravdu.
18. 8. 2009 17:38:19
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353523
Jiří Fogl
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 19:01:54
Napsal Jacques;344512
Mohu klidně odpřísáhnout, že do 10.8. jsem o ničem nevěděl, koneckonců e-mail s fakturou, který mi přišel 10.8. stále mám.
Kdybych o něčem takovém věděl (faktura by přišla 30.7), odešel bych od Vás dřív bez zbytečných řečí....
Tedy prosím neospravedlňujte se a pište alespoň pravdu.
Výborně, tak se do toho emailu podívejte a zkontrolujte, že si nic nevymýšlím. Onen email, o kterém píšete, jsem si dohledal.
10. srpna Vám náš systém zaslal email s předmětem Upozorneni na blizici se splatnost Vaseho vyuctovani. Obsah toho emailu je následující:
Upozorneni na blizici se splatnost Vaseho vyuctovani
Datum: 10.8.2009 08:31
Od: "Webhosting Flyweb.cz"
Komu: {vase-emailova-adresa}
Vazeny zakazniku,
dovolujeme si Vas upozornit na blizici se splatnost vyuctovani za nase sluzby. Zadame Vas o kontrolu provedenych plateb - overte prosim zejmena spravnost variabilniho symbolu, podle ktereho nas system platbu priradi k vyuctovani. Pokud jste jiz zaplatili, dekujeme Vam.
V pripade jakychkoli dotazu nebo potizi nas nevahejte kontaktovat na emailove adrese hotline (zavináč) flyweb.cz.
Podrobnosti o vyuctovani:
    Variabilni symbol:  3009211299
    Datum vystaveni:    2009-07-31 07:16:48
    Datum splatnosti:   2009-08-14
    Celkem k uhrade:    {uctovana-castka} CZK
    Prijate platby:     0.00 CZK
    Uhrazeno kreditem:  0.00 CZK
    Zbyva uhradit:      {uctovana-castka} CZK
Uplne vyuctovani muzete zobrazit kliknutim na nasledujici adresu. Pokud se Vam adresa nezobrazuje jako odkaz, zkopirujte ji do adresniho radku Vaseho weboveho prohlizece.
https://www.flyweb.cz/webengine.php?page=69&view_billing=print¶m_billing_document={identifikacni-kody-dokladu}
  Dekujeme za Vasi duveru a prejeme prijemny den
  Vas webhosting Flyweb.cz
Už předmět emailu naznačuje, že nejde o oznámení vystavení dokladu, ale o připomenutí, resp. upozornění, že žádná platba ještě nedorazila. V těle emailu je potom napsáno, že doklad byl vystaven již 31. července ve čtvrt na osm ráno.
Kdo přesně je Dave nevím, takže pro něj nemůžu dohledat, nicméně ten email, který od nás dostal, bude úplně stejný.
Jak jsem psal už předtím, fakturace u nás řeší automat. Součástí jeho práce je odeslat zákazníkovi oznámení o vystavení nového dokladu ihned poté, co je doklad vytvořen.
Tohle oznámení Vám ani Daveovi evidentně nepřišlo. Proč Vám nedorazilo, to opravdu netuším - zkuste mrknout třeba do spamu. Odesláno bylo Vám úplně stejně, jako všem ostatním. A že ostatním dorazilo soudím z toho, že dotazy a požadavky týkající se provedené změny jsme řešili již 31. července dopoledne.
Ostatně tady v diskusi se objevilo více lidí, kteří u nás tarif Mini měli, ti mohou potvrdit všechno, co tu celou dobu píšu.
I kdyby ale nakrásně ta oznámení pro vás dva neodešla už od nás, pořád si nemyslím, že by ztracený email byl dostatečný důvod k takovému křiku, jaký tu předvádite.
Dozvědět se o takové situaci pár dní předem je jistě nepříjemné překvapení a chápu, že Vám to mohlo způsobit komplikace, šlo by to ale řešit v naprostém klidu - jak jsem psal výše, nemáme problém třeba s nastavením odkladu blokace. A věřte nebo nevěřte, dokonce by to nebyl problém, ani kdybyste nám natvrdo řekl, že potřebujete víc času na provedení přesunu domény ke konkurenci - my prostě chápeme, že Sputnik nemusí být to pravé pro každého, kdo měl Mini.
Hlavně nemáme potřebu něco si dokazovat šibeničními termíny, tajením oznámení o vystavení účetních dokladů a dalšími nesmysly, kterými bychom byli jen sami proti sobě.
Doporučil bych Vám udělat si procházku na čerstvém vzduchu nebo dát si studenou sprchu, potom chvíli v klidu popřemýšlet. Pak teprve někoho obviňujte ze lhaní.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:07 ----------
Mimochodem, pokud náhodou hodláte pokračovat v tvrzení, že jsme Vám celou věc deset dní záměrně tajili, pak buďte tak hodní a přihoďte vysvětlení, co bychom tím získali, mně totiž nenapadá vůbec nic.
18. 8. 2009 19:01:54
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353522
Jacques
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 19:19:59
Napsal jirifogl;344569
Výborně, tak se do toho emailu podívejte a zkontrolujte, že si nic nevymýšlím. Onen email, o kterém píšete, jsem si dohledal.
10. srpna Vám náš systém zaslal email s předmětem Upozorneni na blizici se splatnost Vaseho vyuctovani. Obsah toho emailu je následující:
Už předmět emailu naznačuje, že nejde o oznámení vystavení dokladu, ale o připomenutí, resp. upozornění, že žádná platba ještě nedorazila. V těle emailu je potom napsáno, že doklad byl vystaven již 31. července ve čtvrt na osm ráno.
Kdo přesně je Dave nevím, takže pro něj nemůžu dohledat, nicméně ten email, který od nás dostal, bude úplně stejný.
Jak jsem psal už předtím, fakturace u nás řeší automat. Součástí jeho práce je odeslat zákazníkovi oznámení o vystavení nového dokladu ihned poté, co je doklad vytvořen.
Tohle oznámení Vám ani Daveovi evidentně nepřišlo. Proč Vám nedorazilo, to opravdu netuším - zkuste mrknout třeba do spamu. Odesláno bylo Vám úplně stejně, jako všem ostatním. A že ostatním dorazilo soudím z toho, že dotazy a požadavky týkající se provedené změny jsme řešili již 31. července dopoledne.
Ostatně tady v diskusi se objevilo více lidí, kteří u nás tarif Mini měli, ti mohou potvrdit všechno, co tu celou dobu píšu.
I kdyby ale nakrásně ta oznámení pro vás dva neodešla už od nás, pořád si nemyslím, že by ztracený email byl dostatečný důvod k takovému křiku, jaký tu předvádite.
Dozvědět se o takové situaci pár dní předem je jistě nepříjemné překvapení a chápu, že Vám to mohlo způsobit komplikace, šlo by to ale řešit v naprostém klidu - jak jsem psal výše, nemáme problém třeba s nastavením odkladu blokace. A věřte nebo nevěřte, dokonce by to nebyl problém, ani kdybyste nám natvrdo řekl, že potřebujete víc času na provedení přesunu domény ke konkurenci - my prostě chápeme, že Sputnik nemusí být to pravé pro každého, kdo měl Mini.
Hlavně nemáme potřebu něco si dokazovat šibeničními termíny, tajením oznámení o vystavení účetních dokladů a dalšími nesmysly, kterými bychom byli jen sami proti sobě.
Doporučil bych Vám udělat si procházku na čerstvém vzduchu nebo dát si studenou sprchu, potom chvíli v klidu popřemýšlet. Pak teprve někoho obviňujte ze lhaní.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:07 ----------
Mimochodem, pokud náhodou hodláte pokračovat v tvrzení, že jsme Vám celou věc deset dní záměrně tajili, pak buďte tak hodní a přihoďte vysvětlení, co bychom tím získali, mně totiž nenapadá vůbec nic.
Stejně k ničemu nedopracujeme, tak to radši uzavřeme, já už u vás nejsem, tak nemá cenu se tady dále vzájemně napadat. Uvědomte si, že spoustu lidí, kteří u vás tarif měli na tuto diskuzi nepřijde. Jak vidno, nejsem sám, kdo se dozvěděl o splatnosti 4 dny před.
Čili nyní to beru jako uzavřenou kapitolu, myslím, že se vám velmi uleví, protože z posledních příspěvků to byl ukřivděný křik právě od vás...
18. 8. 2009 19:19:59
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353521
Jiří Fogl
verified
rating uzivatele
18. 8. 2009 19:33:01
Napsal Jacques;344582
Stejně k ničemu nedopracujeme, tak to radši uzavřeme, já už u vás nejsem, tak nemá cenu se tady dále vzájemně napadat. Uvědomte si, že spoustu lidí, kteří u vás tarif měli na tuto diskuzi nepřijde. Jak vidno, nejsem sám, kdo se dozvěděl o splatnosti 4 dny před.
Čili nyní to beru jako uzavřenou kapitolu, myslím, že se vám velmi uleví, protože z posledních příspěvků to byl ukřivděný křik právě od vás...
Stačí, že těch, kteří tarif Mini měli, tu je několik, takže vymýšlet si nemohu.
Ohradit se proti falešným obviněním (tím spíše, když ta obvinění vznikla chybou, která nejspíše vůbec není na naší straně) je podle Vás ukřivděný křik? V tom případě ano, ukřivděně křičím.:thumbup:
18. 8. 2009 19:33:01
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353520
Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
21. 8. 2009 03:35:11
Jeste bych chtel upresnit, ze za tim slovem podvod jsou 2 otazniky, diky..JInak myslim, je to velice dobry tah, ted me napadlo ze si zalozim free webhosting a po par mesicich to zpoplatnim a vsem rozeslu faktury,:thumbup:
21. 8. 2009 03:35:11
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353519
shapeshifter
verified
rating uzivatele
21. 6. 2010 22:24:47
Napsal jirifogl;344587
Stačí, že těch, kteří tarif Mini měli, tu je několik, takže vymýšlet si nemohu.
Ohradit se proti falešným obviněním (tím spíše, když ta obvinění vznikla chybou, která nejspíše vůbec není na naší straně) je podle Vás ukřivděný křik? V tom případě ano, ukřivděně křičím.:thumbup:
No splatnost je jedna věc, nicméně s technickou podporou má Jacques pravdu, co Vás nepálí to neřešíte - mail je z května a celé se tořešilo půl roku.
Jako důkaz Vašich schopností si dovolím ocitovat mail co jsem od Vás dostal:
technická podpora odpověděla na Váš dotaz č. #xxx:
Mame diky Vam objednavky hostingu za cenu: 5 616,- kc
Nalezi Vam tedy provize: 3 369,6-
Platba Vam bude zaslana v prubehu pristiho tydne.
Doufáme, že tato odpověď je pro Vás uspokojivá. Pokud ne, prosím neposílejte další e-mail. Místo toho odpovězte na tuto zprávu nebo se přihlašte na svůj účet pro zobrazení kompletního archívu Vašich dotazů a jejich odpovědí.
S pozdravem
Abc def (aby nebyl nikdo dotčen)
FlyNetwork s.r.o.
Dodnes nic, tak jestli to s tou provizí myslíte tak Vážně jak s tím zdarmahostingem, tak bych ze zkušenosti s Vámi řekl, že na jeho tvrzení o té splatnosti a výhružkách bude pravda a čím více lidí od Vás odejde tím lépe.
21. 6. 2010 22:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353518
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 12. 2011 10:16:27
chtěl bych se přídat do diskuze a varovat před firmou FLYWEB do té doby než jsem jim zaplatil byly hodně ochotny ale po zaplacení úplně obrátily ja jsem jim zaplatil za hosting který nefunguje, podpora ne emaily nereaguje a když zavolám tak jakmile se představím tak mi pokladají telefon. Již 2 týdny se je marně pokouším kontaktovat marně jestli je tu více poškozených můžou se ozvat věc budu předávat právníkovy a oznamím je na živnostenský úřad
12. 12. 2011 10:16:27
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353517
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
12. 12. 2011 12:49:51
Napsal radek.liberec;732497
chtěl bych se přídat do diskuze a varovat před firmou FLYWEB do té doby než jsem jim zaplatil byly hodně ochotny ale po zaplacení úplně obrátily ja jsem jim zaplatil za hosting který nefunguje, podpora ne emaily nereaguje a když zavolám tak jakmile se představím tak mi pokladají telefon. Již 2 týdny se je marně pokouším kontaktovat marně jestli je tu více poškozených můžou se ozvat věc budu předávat právníkovy a oznamím je na živnostenský úřad
Ušetřím vám práci a poradím Vám, že živnostenský úřad je tu od jiných věcí a toto řešit nebude. Když už, obraťte se na ČOI.
12. 12. 2011 12:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353516
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 12. 2011 14:05:31
Napsal Ondřej Veřtát;732560
Ušetřím vám práci a poradím Vám, že živnostenský úřad je tu od jiných věcí a toto řešit nebude. Když už, obraťte se na ČOI.
kdyz myslite ..............ja mam jine zkusenosti
12. 12. 2011 14:05:31
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/3#reply353515
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit