Zadejte hledaný výraz...

Flyweb.cz Podvod??

Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
14. 8. 2009 15:24:10
Členem od 21.12.2008, že by DejaVu? :rolleyes:
Napsal brano;341880
A to si sa registroval na fóre len preto aby si nám oznámil toto? :nono:
14. 8. 2009 15:24:10
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353544
injs
verified
rating uzivatele
14. 8. 2009 15:41:44
Napsal brano;341880
A to si sa registroval na fóre len preto aby si nám oznámil toto? :nono:
Ale zase na druhou stranu, vyckavani 8 mesicu v zaloze s nazorem na vhodny okamzik se musi ocenit...:D
14. 8. 2009 15:41:44
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353543
brano
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 8. 2009 22:47:27
:D sorry, to som si nevsimol ten datum. ale injs ma pravdu :-P
14. 8. 2009 22:47:27
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353542
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
15. 8. 2009 00:04:33
vubec nechapu co tu resite za blbosti. podvod? a kdo te podvedl? cim? ze zrusili jeden tarif a vsechny presunuli na jinej? oni ti udelali fakturu ZPETNE? ne, udelali ti fakturu na BUDOUCI sluzby a pokud o ne nemas zajem a neobjednal si je, tak predtim, nez zacnes zakladat temata ".... podvod" zabij cas kterej si ztratil psanim tohoto nesmyslnyho vlakna tim, ze napises slusne na podporu, ze o to nemas zajem a oni ti, stejne jako jakejkoli jinej normalni hosting fakturu na budouci obdobi smaze.
opravdu miluju tento typ stezovatelu co hned nekde placa neco o "podvodu", aniz by o cokoli takovyho slo.
15. 8. 2009 00:04:33
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353541
Vašek
verified
rating uzivatele
(110 hodnocení)
15. 8. 2009 00:15:57
Napsal kraja;342186
vubec nechapu co tu resite za blbosti. podvod? a kdo te podvedl? cim? ze zrusili jeden tarif a vsechny presunuli na jinej? oni ti udelali fakturu ZPETNE? ne, udelali ti fakturu na BUDOUCI sluzby a pokud o ne nemas zajem a neobjednal si je, tak predtim, nez zacnes zakladat temata ".... podvod" zabij cas kterej si ztratil psanim tohoto nesmyslnyho vlakna tim, ze napises slusne na podporu, ze o to nemas zajem a oni ti, stejne jako jakejkoli jinej normalni hosting fakturu na budouci obdobi smaze.
opravdu miluju tento typ stezovatelu co hned nekde placa neco o "podvodu", aniz by o cokoli takovyho slo.
Je to hnusárna vystavovat faktury za to co nikdo nechce.
15. 8. 2009 00:15:57
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353540
Jacques
verified
rating uzivatele
15. 8. 2009 01:11:57
Napsal injs;341893
Ale zase na druhou stranu, vyckavani 8 mesicu v zaloze s nazorem na vhodny okamzik se musi ocenit...:D
To je dobře, musí :) a za ocenění jsem rád :)
ale každopádně, nemluvím o podvodě, jen o kašpařích a doporučil bych jiný webhosting, ten ke kterému jsem přestoupil znám cca 5 měsícu a komunikace s nimi to je jedna básen, flyweb by mohl závidět, bohužel flyweb jsou ale telata...
15. 8. 2009 01:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353539
Tuttinho
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
16. 8. 2009 20:32:05
Napsal kraja;342186
vubec nechapu co tu resite za blbosti. podvod? a kdo te podvedl? cim? ze zrusili jeden tarif a vsechny presunuli na jinej? oni ti udelali fakturu ZPETNE? ne, udelali ti fakturu na BUDOUCI sluzby a pokud o ne nemas zajem a neobjednal si je, tak predtim, nez zacnes zakladat temata ".... podvod" zabij cas kterej si ztratil psanim tohoto nesmyslnyho vlakna tim, ze napises slusne na podporu, ze o to nemas zajem a oni ti, stejne jako jakejkoli jinej normalni hosting fakturu na budouci obdobi smaze.
opravdu miluju tento typ stezovatelu co hned nekde placa neco o "podvodu", aniz by o cokoli takovyho slo.
Jo, jenze na podporu jsem psal, a uz je to 4 dny, a nikdo me jeste ani nebyl schopny odepsat..A navic pises uplne zaujate..A nevim co me maji co vystavovat faktury, kdyz jsem si ani nic neobjednal, oni treba vi, ze nekdo se lekne a penize jim zaplati..to jim staci..
16. 8. 2009 20:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353538
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
16. 8. 2009 20:44:10
ano jsem zaujaty proti tomu, kdyz nekdo nazyva neco podvodem a zadny podvod to neni. co je slozityho na tom neplatit fakturu, ktera mi byla vystavena za sluzby ktere jsem neobjednal a nepouzivam a proste poslat mail s touto informaci?
u nejakeho hostingu to funguje jinak nez ze se sluzby ukoncuji tim, ze je proste zakaznik neprodlouzi?
16. 8. 2009 20:44:10
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353537
Barrack
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 8. 2009 21:00:07
Napsal Tuttinho;343326
Jo, jenze na podporu jsem psal, a uz je to 4 dny, a nikdo me jeste ani nebyl schopny odepsat..A navic pises uplne zaujate..A nevim co me maji co vystavovat faktury, kdyz jsem si ani nic neobjednal, oni treba vi, ze nekdo se lekne a penize jim zaplati..to jim staci..
Ale tys využíval jejich službu a ta byla později zpoplatněna. Tak ti byla poslána faktura a pokud jejich služby chceš používat - zaplatíš, pokud ne, tak nezaplatíš a nic dál neřešíš. Tak kde je ten podvod?
Podvod by byl, kdybys u nich nic nevyužíval a došla ti faktura na zaplacení.
Co je to dneska za trend, kdy každej kvuli nějakýmu reklamnímu mailu hlásí na všemožný úřady spam, na forech háže špínu a já nevím co ještě, když by stačilo kliknout jednou (označení zprávy) a podruhé (smazání zprávy). Tenhle případ je to stejný, akorát v jiné podobě.
To jste lidi opravdu takový primadony?
16. 8. 2009 21:00:07
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353536
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
17. 8. 2009 02:21:08
rekl bych, ze sem se v cr setkal uz se vsema hostingama z top20 a u vsech to funguje ve stylu prijde faktura na dalsi obdobi/zmenu sluzby - mam zajem = zaplatim ; nemam zajem = neplatim a pokud mam naladu, tak poslu mail "nemam dale zajem" apod. a neresim.
chapu ze to tak asi nefunguje u supermarketu, kdy rano nereknou pekarovi co dovez chleba "sorry uz nemame zajem" a nenechaj ho odjet, ale v zivote by me nenapadlo zakladat vubec tema kvuli tomu, ze mi webhoster poslal fakturu a neodepsal na to ze ji nechci platit a o sluzbu dal nemam zajem. proste napisu "sluzbu dal nevyuzivam, nemam zajem, faktura nebude proplacena", nebo nedelam vubec nic, a je hotovo.
17. 8. 2009 02:21:08
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353535
Michal Majgot
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 8. 2009 02:30:30
jenže pak ti hosting oni zprovozní a tím, žes nezaplatil fakturu, na tebe půjdou soudně, že oni svou část dohody splnili a ty ne.
17. 8. 2009 02:30:30
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353534
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
17. 8. 2009 02:35:49
jj to urcite :)) urcite po tobe pujdou soudne za to, ze si nezaplatil za sluzbu kterou jsi neobjednal. pozdni nocni hodina te omlouva, jinak je to fakt nesmysl...
17. 8. 2009 02:35:49
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353533
Lugi
verified
rating uzivatele
17. 8. 2009 03:50:34
Napsal Tuttinho;343326
Jo, jenze na podporu jsem psal, a uz je to 4 dny, a nikdo me jeste ani nebyl schopny odepsat..A navic pises uplne zaujate..A nevim co me maji co vystavovat faktury, kdyz jsem si ani nic neobjednal, oni treba vi, ze nekdo se lekne a penize jim zaplati..to jim staci..
Taky smima mám nepříjemnou zkušenost. Když jsem se vyptával co a jak u nich tak odpověď standartně přišla do 1h ale po tom co jsem zaplatil tak přestali úplně reagovat. :(
17. 8. 2009 03:50:34
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353532
Michal Majgot
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
17. 8. 2009 04:59:39
Napsal kraja;343513
jj to urcite :)) urcite po tobe pujdou soudne za to, ze si nezaplatil za sluzbu kterou jsi neobjednal. pozdni nocni hodina te omlouva, jinak je to fakt nesmysl...
službu sis objednal, i když jako tehdy neplacenou. v téhle situaci jsem byl a náklady na soudní řízení platil, takže prosím nezlehčuj vážnost situace a nepodceňuj blbost českých zákonů.
17. 8. 2009 04:59:39
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353531
Jiří Fogl
verified
rating uzivatele
17. 8. 2009 12:28:47
Dovolím si zareagovat oficiálně za Flyweb.cz, padlo tu několik věcí, které je potřeba uvést na pravou míru.
Na prvním místě se musím ohradit proti slovu "podvod", to je naprosto nemístně silné výrazivo. :nono:
Co se stalo
Nějakou dobu jsme sledovali provoz naší technické podpory a zjistili jsme, že nejvíce požadavků se týkalo právě bezplatného tarifu Mini. Je asi každému jasné, že pokud bezplatný tarif významně vytěžuje podporu, musí se to projevit na kvalitě: na platící klienty se nedostává tolik času, kolik by mělo, zatímco uživatelé bezplatného tarifu vykřikují, jací jsme neschopní diletanti a jak je naše podpora na houby.
Závěr z toho je jasný: tarif Mini neplní svůj původní účel (tzn. parkování domén a hostování malých, ve všech ohledech nenáročných webů) a zbytečně se nám kvůli němu kazí pověst. Navíc byl často využíván i k účelům, na které se naprosto nehodil (třeba k nezávaznému odzkoušení našich služeb, na to máme jiné nástroje). Proto jsme se rozhodli tento tarif v dosavadní podobě dále neposkytovat.
Samozřejmě vznikla otázka, "co s nimi". Pro domény, které jsou pouze zaparkované, jsme vytvořili nový tarif Parking (zdarma, zahrnuje DNS hosting s plnou kontrolou nad záznamy a možnost nastavit si směrování pošty). Klienty, kteří u nás mají nějaké další placené tarify, řešíme individuálně s využitím možnosti umístit více domén na jeden tarif.
Pro zbývající případy jsme zavedli nový tarif Sputnik, k přechodu na něj jsme všem vystavili výzvu k platbě na období 17. srpna 2009 až 16. srpna 2010.
Celkem přirozeně se stalo, že výzvy k platbě se vystavily i někomu, kdo službu již vůbec nevyužívá, ale nedal nám o tom nijak vědět. Samozřejmě chápu, že když bezplatnou službu někdo už nepotřebuje, prostě ji nechá být (taky to tak dělám); stejně tak ale není nic k nepochopení na tom, že jsme tu službu po něm zatím nevypnuli.
Pokud jde o účtování a splatnosti, je to u nás nastaveno tak, aby se minimalizovaly jakékoli komplikace. To znamená, že se vždy vystavuje výzva k platbě, kterou je možné (z hlediska účetnictví) snadno zrušit. Vystavuje se vždy s předstihem cca měsíc, takže i pro ty, kdo se nevejdou do splatnosti, zbývá ještě rezerva do vypršení uhrazeného období (a i těm, kteří udělají alespoň to málo a dají vědět, že to nestihli, nastavujeme bez řečí odklad blokace).
Výsledkem je to, že pokud nezaplatíte, služby se vypnou prvním neuhrazeným dnem a nikdo nemusí nikoho honit po soudech. Můžete tedy být v klidu - účelem provedené změny bylo našim pracovníkům odlehčit, ne jim přidělat práci s dohadováním se o stokoruny, nikoho tedy po soudech tahat nebudeme.
Co tedy dělat
Jak už napsala řada diskutujících - pokud Vám tarif Sputnik nevyhovuje, ozvěte se nám. V souvislosti s provedenou změnou a s fascinující skutečností, že většina začíná problém řešit naprosto na poslední chvíli, toho teď máme hodně (jen za dnešek tu vidím nějakých 60 ticketů), takže vážně chvíli trvá, než se tím prokoušeme, řešíme ale samozřejmě každý požadavek či dotaz.
Na to, co tu napsal uživatel Jacques, odpovím za chvíli v samostatném postu.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 13:48 ----------
Odpověď pro uživatele Jacques
Vy jste opravdu bavič. Podle shodného přihlašovacího jména na Webtrh a do naší administrace se mi tak zdá: nejste náhodou uživatel, co od nás v těchto dnech odchází?
Ten uživatel, který nám (neschopným kašparům a telatům) ještě dnes volal a ptal se nás, jak je možné, že se mu na webu zobrazuje naše hlášení, když už zaplatil svému novému skvělému webhosterovi? *)
Ten uživatel, který u nás měl vždy jen bezplatné služby, ale dožadoval se vždy superkvalitní podpory (a nevšiml si, že podpora ani nebyla nabízena jako součást tarifu Mini)? Apropos, zajímalo by mě, jak jsme Vám bezplatný webhosting mohli zablokovat pro neuhrazení před splatností výzvy, měl byste její variabilní symbol? ;) :D
Ten uživatel, co se strašně vztekal, když jsme mu zrušili bezplatný hosting poskytnutý v rámci sponzoringu pro nekomerční projekt (poté, co jsme zjistili, že tam má ryze komerční web)?
Nezlobte se na mě, ale nemůžu se přetvařovat: Vy jste typický sebestředný jedinec, který je z nějakého nepříliš racionálního důvodu přesvědčen, že pro ostatní je snad nějakým privilegiem mít možnost se s ním setkat a plnit jeho přání jen pro jeho modré oči. Přesvědčený, že má právo na všechno a hned - samozřejmě zadarmo - podejte mu prst a vezme si celou ruku. Derou se mi na mysl slova jako "pijavice" nebo "parazit".
Ale buďte v klidu, nejste jediný. Bohužel je takových nezanedbatelně mnoho. Rozhodnutí zrušit tarif Mini přišlo právě díky Vám podobným.
Nakonec si ale myslím, že je to dobré pro všechny strany. My jsme se nikdy nesnažili být tím hostingem, co naslibuje úplně všechno a nechce za to skoro nic, nehrajeme na kvantitu a masy.
Vy jste si tedy našel hosting, který se zaměřuje skupinu uživatelů, do níž patříte, my máme o kousek více času pro klienty z naší cílové skupiny - vydělali všichni. Mám rád, jak je ten svět rozmanitý.
Určitě pochopíte, když Vám řeknu, že kritiku si raději poslechnu od někoho, koho lze brát vážně.
*) rozluštění hádanky pro zvídavé: nový webhoster zajistil přesun domény pod svého registrátora, ještě ale nenastavil své nameservery
17. 8. 2009 12:28:47
https://webtrh.cz/diskuse/flyweb-cz-podvod/strana/2#reply353530
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit