Zadejte hledaný výraz...

FB súťaž – organizácia

Martin P
verified
rating uzivatele
4. 8. 2012 23:31:12
Napsal dkoudela;827460
Facebook mi může tak akorát políbit prdel.... prostě chci LIKE a hotovo, na svém webu mám své pravidla, a ten dotyčnej když chce soutěžit tak musí splnit podmínky. Soutěže totiž musí mít pro pořadatele nějaký význam ......
Proti tobě bych nechtěl hrát nějaký sport. Mohl by sis říct, jsi na mým hřišti, tak budu dávat góly rukou:) Jinak jak píšou pravidla FB, like na stránku ti nikdo nezakazuje.
4. 8. 2012 23:31:12
https://webtrh.cz/diskuse/fb-sutaz-organizacia/strana/2#reply792687
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 8. 2012 23:39:50
Napsal malymarty;827710
Proti tobě bych nechtěl hrát nějaký sport. Mohl by sis říct, jsi na mým hřišti, tak budu dávat góly rukou:) Jinak jak píšou pravidla FB, like na stránku ti nikdo nezakazuje.
Myslím že to zbytečně ženeš do extrému, každý z nás chce mít aspoň nějaký malý užitek z toho že někomu dám cosi zadarmo. V dnešní době je pořádání soutěží pokud nejsi zrovna ALZA nebo INVIA a nedáváš dárky za 200 000 t=měř z hlediska přínosu blízko nule......, jen ten fanoušek na FB je snad jediným důvodem proč o soutěží uvažovat. Protože konverze ze soutěží jsou (skoro) 0..... tak aspoň se rozroste FANS skupina. Vím že to nemá moc konverzní přínos, ale už jen z pohledu toho, že lidi se rádi přidávají tam kde je víc lidí.... je to aspoň něco, a časem se k tobě snad vrátí nakoupit, jinak o tobě za 2 dny neví, a i když chtějí typ zboží co prodáváš prostě si tě nepamatují.
4. 8. 2012 23:39:50
https://webtrh.cz/diskuse/fb-sutaz-organizacia/strana/2#reply792686
Twitter je úplně něco jiného než Facebook. Tam těžko najdeš vhodnou cílovou skupinu v dostatečném počtu. Twitter je v regionech CZ/SK celkem komorní záležitost, z drtivé většiny jej tvoří pouze odborná veřejnost (IT, marketing, publicistika).
5. 8. 2012 10:55:35
https://webtrh.cz/diskuse/fb-sutaz-organizacia/strana/2#reply792685
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit