Zadejte hledaný výraz...

FB reklamy návštěvnost a konverze

JarkaII
verified
rating uzivatele
7. 2. 2014 08:50:23
Pro sledování PPC reklam v GA z Facebooku používám UTM kod. Chci se ale zeptat zda lze nastavit aby mi to měřilo i konverze v e-shopu. Děkuji
7. 2. 2014 08:50:23
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993941
Dav
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 2. 2014 11:04:40
stačí si nastavit v GA cíle.
7. 2. 2014 11:04:40
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993940
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
7. 2. 2014 11:05:37
Případně to vyřešit přes jejich sledovací kod.
7. 2. 2014 11:05:37
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993939
JarkaII
verified
rating uzivatele
7. 2. 2014 11:42:33
v GA mám nastavený cíl. U reklam na FB jsem si nastavila jejich sledovací kod a porovnávám to. Právě že návštěvnost souhlasí, ale objednávky ne. Ještě se zeptám je možné že v GA se objednávky (konverze) ukáží za 1-2 dny ?
7. 2. 2014 11:42:33
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993938
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
7. 2. 2014 15:02:39
Jak moc vám nesedí ty objednávky a co ukazuje víc? Já se u FB konverzí ještě nesetkal s chybou.
7. 2. 2014 15:02:39
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993937
JarkaII
verified
rating uzivatele
8. 2. 2014 10:21:37
Takže GA ukazuje 2 objednávky a FB 6 objednávek. Docela rozdíl :(
8. 2. 2014 10:21:37
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993936
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
8. 2. 2014 10:53:19
Máte dobře nasazené měřící kody?
8. 2. 2014 10:53:19
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993935
JarkaII
verified
rating uzivatele
8. 2. 2014 15:55:57
Možná se budu ptát blbě, ale myslíte ten UTM kod ? Děkuji
8. 2. 2014 15:55:57
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993934
Rozdíl mezi konverzemi v GA a FB je zpusoben tim, ze v Analytics mate nastaveno ze se jako zdroj objednavky bere napr. posledni zdroj navstevy. Tzn. clovek sice prijde pres reklamu na FB, ale nasledne treba ve vyhledavaci napise vasi znacku a proklikne se k vam. Cili jako zdroj objednavky v GA je vyhledavac a ne FB.
22. 2. 2014 12:21:36
https://webtrh.cz/diskuse/fb-reklamy-navstevnost-a-konverze#reply993933
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit