Zadejte hledaný výraz...

FastCentrik nebo Sun-shop

empeee
verified
rating uzivatele
22. 6. 2014 01:31:55
Vím, že se tady tohle téma už řešilo x krát, ale zajímala by mě aktuální situace v roce 2014, protože řada z názorů, které jsem si přečetl, jsou staršího data a tudíž nemusí nutně odpovídat aktuálnímu stavu.
Vstupní informace: vybírám řešení na pronájem e-shopu, který umí v základu propojení na Pohodu, vejde se cca do 2000 Kč měsíčně, má alespoň několik základních šablon se kterými se spustí (a za nějaký čas bude možné šablonu vyměnit za vlastní design) a disponuje všemi moderními funkcemi, které e-shop má umět a které zákazníci očekávají. Vybíral jsem celkem z 10 řešení (eBrana, FastCentrik, Hostshop, OxyShop, Shoptet, Sun-shop, Upgates, Webareal a Zoner Inshop). Open Source jako Presta apod. nechci.
Původně jsem zvažoval i odkup licence a vlastní design hned do začátku, ale nakonec jsem se rozhodl pro pronájem a provoz na upravené šabloně s možnou investicí a změnou v budoucnu, až (jestli) se to rozjede. Ze všech řešení, otestování demoverzí, vyměněné e-maily a dlouhé telefonáty jsem nakonec dospěl k poslední štaci a vybírám už jen mezi FastCentrikem a Sun-shopem. Obě řešení mají svá pro i proti, nicméně umím si představit provoz e-shopu jen s tím, co nabízejí právě teď, ty věci, co třeba jeden či druhý neumí, dokážu (zatím) oželet.
FastCentrik mě lehce odrazuje a zároveň se mi líbí tím, že je součástí Allegra, přijde mi že to mají promakané, ale zase je to tak trochu fabrika, navíc prý mívali v minulosti problém s výpadky, nejlíp zrovna v době před Vánoci, tak nevím. Mají responzivní design, ale neumí našeptávač ve vyhledávání a nové funkce sice přidávají, ale poměrně vlažně. Administrace je ale pěkná a přehledná, s demo verzí se mi pracuje dobře, navíc vycházejí vstříc s cenou. Jen to, co neumí, bude buď "možná někdy" nebo taky "vůbec" protože je to třeba vyhrazeno pro drahý odkupový ShopCentrik.
Sun-shop se mi víc líbí (subjektivně hezčí některé šablony), víc toho umí (našeptávač, SMS k objednávkám atd.), ale zase není responzivní, administrace je o dost méně intuitivní až složitá a hlavně mám obavu ze zastupitelnosti a fungování, teď mi třeba nebrali tři dny po sobě telefon a na e-mail reagovali s výrazným zpožděním. Raději bych podpořil malou firmu, ale co na tom, že je to řešení zákaznicky hezčí, když tam třeba něco nepojede a já se nedovolám. Navíc z nich mám tak trochu dojem, že to nejlepší postavili před cca 3 lety a dneska už jen tak trochu jedou ze setrvačnosti, nevím.
Otázka:
Máte někdo zkušenosti s FastCentrikem 2.0 a se Sun-shopem varianta C nebo C plus, nejlépe letošní nebo max. loňské? Co byste si vybrali vy? Nebo vybírám špatně a doporučujete něco jiného?
22. 6. 2014 01:31:55
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033828
Liderc
verified
rating uzivatele
22. 6. 2014 08:41:16
vyskousej jeste atomer a eshop-rychle.
22. 6. 2014 08:41:16
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033827
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 6. 2014 09:16:57
Napsal liderc;1100203
vyskousej jeste atomer a eshop-rychle.
:ddddddddddddddddddddd
22. 6. 2014 09:16:57
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033826
My u Fastcentriku máme strašně pomalou administraci, kliknete a čekáte, čekáte a čekáte, než se něco začne dít... a co se týče podpory, tak je celkem svižná při opravě chyb. To ale nemůžu říct o tom, když chcete nějakou placenou úpravu v šabloně, to pak čekáte, třeba víc, jak týden, než se něco začne dít...
22. 6. 2014 09:25:43
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033825
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 6. 2014 09:28:39
Napsal Liderc;1100203
vyskousej jeste atomer a eshop-rychle.
U atomeru máš možnost mít ještě za pár stovek ročně slušný skladový a fakturační program se synchronizací s eshopem. A když mluvím o skladovém programu, tak to není jen skladová karta s datem přidání nebo ubrání a počtem ks, v lepším případě s číslem objednávky, ale komplexní provedení skladu (skladů - může jich být více) i fakturace, které není složité, ale má všechno potřebné. Bohužel, ve zkušebním provozu eshopu není toto (asi rok stará informace) ani v nějaké omezené verzi, k vyzkoušení.
Napojení na Pohodu má.
Eshop-rychle zase poslední dobou nasazuje (na dřívější dobu až neskutečně rychle) dost nových fcí (i když u některých lze o nutnosti či účelnosti docela zapochybovat i přesto, že je to systém určený pro široké masy s různými potřebami), občas něco "vylepší" jen podle svého názoru a nikdo s nima nehne nebo jen velmi těžko, ale jinak se snaží a dokonce i některé novinky zafungují už na první pokus.
Pokud mohu dát svou radu: Jak čekáš na technickou podporu moc dlouho, 3 dny se bez objektivních příčin (chápu, když budou třeba záplavy) nedovoláš a nevíš proč, prchej! Design jak od Pištěka a přehršle nabízených fcí není všechno. Problémy s funkčností uškodí mnohem víc, než doslova ošklivý (objektivně - co je hezké a co ošklivé?) eshop.
22. 6. 2014 09:28:39
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033824
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 6. 2014 10:02:04
Eshop-rychle je pořád to stejné zoufalství, jako před lety! Už jenom absence SEO adres znemožňuje přechod kamkoliv jinam bez úplné ztráty pozic ve vyhledávačích, otřesná podpora, cenzura negativních názorů ve vlastním fóru, čekání na nasazení vlastní šablony i několik měsíců atp. Stačí si jenom projít diskuze na internetu.
Já jsem vybíral eshopové řešení loni a skončil jsem u Opencart. Nicméně, tenkrát mi připadal jako nejlepší pronajaté řešení Shopion. Poskytoval nejlepší poměr cena/výkon a na internetu naněj nebyla jediná negativní recenze. A jeho provozovatel odpovídal slušně na všechny dotazy. Jak je to teď nevím.
22. 6. 2014 10:02:04
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033823
empeee
verified
rating uzivatele
22. 6. 2014 11:21:41
Napsal JKHouba;1100208
U atomeru máš možnost mít ještě za pár stovek ročně slušný skladový a fakturační program se synchronizací s eshopem. A když mluvím o skladovém programu, tak to není jen skladová karta s datem přidání nebo ubrání a počtem ks, v lepším případě s číslem objednávky, ale komplexní provedení skladu (skladů - může jich být více) i fakturace, které není složité, ale má všechno potřebné. Bohužel, ve zkušebním provozu eshopu není toto (asi rok stará informace) ani v nějaké omezené verzi, k vyzkoušení.
Napojení na Pohodu má.
Eshop-rychle zase poslední dobou nasazuje (na dřívější dobu až neskutečně rychle) dost nových fcí (i když u některých lze o nutnosti či účelnosti docela zapochybovat i přesto, že je to systém určený pro široké masy s různými potřebami), občas něco "vylepší" jen podle svého názoru a nikdo s nima nehne nebo jen velmi těžko, ale jinak se snaží a dokonce i některé novinky zafungují už na první pokus.
Pokud mohu dát svou radu: Jak čekáš na technickou podporu moc dlouho, 3 dny se bez objektivních příčin (chápu, když budou třeba záplavy) nedovoláš a nevíš proč, prchej! Design jak od Pištěka a přehršle nabízených fcí není všechno. Problémy s funkčností uškodí mnohem víc, než doslova ošklivý (objektivně - co je hezké a co ošklivé?) eshop.
Atomer jsem zkoušel asi před rokem a prchl jsem. Kouknu na aktuální verzi, jestli se něco změnilo, ale nelíbilo se mi toho dost. I tak díky za tip. Jen mimochodem, skladová karta mě moc nezajímá, potřebuju propojení na Pohodu, protože všechno včetně skladů řeším v ní.
Eshop-rychle (neboli Webareal, neboli e-shopy od Bohemiasoft) aktuálně mám a jdu pryč. Jednak letos po letech zdražili (což by tolik nevadilo, pořád jsou dost levní), jednak to, co dřív údajně uměli za 2-3 týdny (unikátní grafika) teď tvrdí že aktuální čekací doba je 9-10 týdnů. Neudělají nic mimo vlastní plán, kromě možnosti vyjmout e-shop ze systému a postavit ho individuálně, ale to s sebou zase nese negativa (nové funkce nebudou dostupné nebo jen za poplatek atd.). Hlavně jsem si ale ani za rok nezvykl na administraci, ne že by byla vyloženě špatná, ale prostě mi nevyhovuje.
U Sun-shopu nečekám na technickou podporu, ale na obchodníka (což ale i tak nebudí moc důvěru). Ještě jsem jim dal šanci vyjádřit se proč nereagují rychleji a neberou telefon, tak uvidím, třeba se vyjádří tak, že mě to přesvědčí.
Obecně je to tak, že jsem do výběru nezahrnul e-shopy, které se mi vůbec nelíbily, proto jich bylo vyjmenováno právě tolik a ne víc, a z těch vyjemnovaných jsem postupně během cca 1,5 měsíce zkoušení demoverzí a dopisování si s obchodníky a telefonováním vytřídil právě FastCentrik a Sun-shop. Uvítám další názory nejlépe od někoho, kdo Sun-shop a FastCentrik v aktuálních verzích provozuje (ale samozřejmě vítám i názory jiné).
22. 6. 2014 11:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033822
empeee
verified
rating uzivatele
22. 6. 2014 11:40:16
Napsal Tlemi;1100207
My u Fastcentriku máme strašně pomalou administraci, kliknete a čekáte, čekáte a čekáte, než se něco začne dít... a co se týče podpory, tak je celkem svižná při opravě chyb. To ale nemůžu říct o tom, když chcete nějakou placenou úpravu v šabloně, to pak čekáte, třeba víc, jak týden, než se něco začne dít...
Omylem jsem smazal příspěvek, tak to zkusím znovu.
Díky za reakci od někoho, kdo FastCentrik reálně používá. Administraci jsem považoval v demoverzi za běžně rychlou, ale teď jsem jí znovu zkusil a zaměřil se na to a je to tak, po každém kliknutí se čeká cca 3 - 5 vteřin. To je dost. Pokud denně potřebuju v administraci třeba jen 100x kliknout, je to ztracený čas min. 5 minut, když kliknu 1000x, bude to už skoro hodina. To není dobré, zkusím se jich na to zeptat, třeba s tím něco udělají. Pokud jde o rychlou reakci a opravu chyb, tak to je super, mnohde jinde se pomoci jen tak nedovoláte a i oprava zjevné chyby trvá třeba i několik dnů. Placené úpravy za 1 - 2 týdny taky nepovažuju za tragédii, setkal jsem se i s tím, že nejsou volné kapacity a placená úprava bude tak za 2 - 3 měsíce.
Poslal byste mi prosím link na Váš e-shop? (třeba jen přes PM, pokud nechcete veřejně)
---------- Příspěvek doplněn 22.06.2014 v 11:50 ----------
Napsal JKHouba;1100208
U atomeru máš možnost mít ještě za pár stovek ročně slušný skladový a fakturační program se synchronizací s eshopem. A když mluvím o skladovém programu, tak to není jen skladová karta s datem přidání nebo ubrání a počtem ks, v lepším případě s číslem objednávky, ale komplexní provedení skladu (skladů - může jich být více) i fakturace, které není složité, ale má všechno potřebné. Bohužel, ve zkušebním provozu eshopu není toto (asi rok stará informace) ani v nějaké omezené verzi, k vyzkoušení.
Napojení na Pohodu má.
Eshop-rychle zase poslední dobou nasazuje (na dřívější dobu až neskutečně rychle) dost nových fcí (i když u některých lze o nutnosti či účelnosti docela zapochybovat i přesto, že je to systém určený pro široké masy s různými potřebami), občas něco "vylepší" jen podle svého názoru a nikdo s nima nehne nebo jen velmi těžko, ale jinak se snaží a dokonce i některé novinky zafungují už na první pokus.
Pokud mohu dát svou radu: Jak čekáš na technickou podporu moc dlouho, 3 dny se bez objektivních příčin (chápu, když budou třeba záplavy) nedovoláš a nevíš proč, prchej! Design jak od Pištěka a přehršle nabízených fcí není všechno. Problémy s funkčností uškodí mnohem víc, než doslova ošklivý (objektivně - co je hezké a co ošklivé?) eshop.
Atomer jsem zkoušel asi před rokem a nelíbil se mi, proto jsem ho ve výběru rovnou zavrhl. Skladový systém nepotřebuju, protože všechno máme v Pohodě, právě proto chci napojení. Nicméně díky za tip, kouknu na aktuální verzi.
E-shop rychle (neboli Webareal neboli e-shopy od Bohemiasoftu) mám a jdu od něj pryč. Neříkám že je to špatný systém, ale nevyhovuje mi, všechny šablony jsou stejné, jede na tom tisíc dalších e-shopů, unikátní grafiku (kterou by dříve udělali tak za 1 - 2 týdny) udělají nejdříve tak za 9 - 10 týdnů. Hlavně jsem si ale ani za rok úplně nezvykl na administraci. Tím neříkám, že je špatná, prostě mi jen nesedí. Letos navíc zdražili, sice jsou pořád asi nejlevnější, ale nevím, no. Propojení s Pohodou je zdlouhavé, v administraci se musí ručně vygenerovat xml, to stáhnout, pak v Pohodě zadat import a navíc po importu stejně musím objednávku upravit, protože se přenáší jinak než potřebuju a oni logicky nic nezmění pro jednoho klienta, když jich mají asi 13 tisíc. Přenos dat z Pohody do e-shopu taky není ideální. Konektory, které má FastCentrik i Sun-shop jsou lepší, jednodušší, pustím aplikaci a kliknu na jedno tlačítko, to je celé.
Ohledně Sun-shopu nejde o čekání na podporu (tu jsem ještě nezkoušel a třeba funguje rychle, nevím), ale o obchodníka. Ještě jsem jim dal šanci, uvidím, zda mi nějak rozumně vysvětlí proč na e-maily reagují až po 3 dnech a telefon berou jen občas.
Najde se tu ještě někdo se zkušenostmi s FastCentrikem nebo Sun-shopem aktuální verze? Vítám samozřejmě i jiné rady :)
22. 6. 2014 11:40:16
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033821
TomT
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
22. 6. 2014 12:57:05
Já můžu napsat zkušenosti se sun-shopem. Jsme u nich už skoro tři roky a za tu celou dobu jsme naprosto spokojeni. Na začátku jsme začínali na verzi C a po roce jsme odkoupili licenci.
Co se týká samotného systému, tak ten aktualizují 2x do roka - velká aktualizace a mezi tím vylepšují i další věci. Takže bych u nich ani neřekl, že by to stagnovalo.
Co se týká administrace, tak tam jde jen o zvyk. Nám zase tak složitá na začátku nepřišla oproti třeba eshop-rychle, kde jsme začínali a asi po měsíci to vzdaly a přešli právě k sun-shopu.
Ohledně podpory. Tam jsme za celou dobu taky nezaznamenali nějaký extrémní problém. Ano, někdy se stalo, že reagovali trošku opožděně,ale nebylo to nic, co by se nedalo přežít. Pokud se vyskytl nějaký závažnější problém,tak jsem to vždy řešil přes telefon a oprava proběhla velice rychle.
Jinak nevím co více napsat. U nás je naprostá spokojenost. Ale kdyby jste měl ještě nějaký dotaz, tak klidně napište. Pokud budu vědět, tak odpovím :).
---------- Příspěvek doplněn 22.06.2014 v 13:03 ----------
A jak tu někdo psal, o těch prasečích url u eshop rychle, že se pak blbě přechází. Tak u sun-shopu je funkce "přesměrování". Stačí si jen udělat seznam starých url (eshop rychle) a nové url a pak to tam jen přes tu funkci nahodit. Takže aspoň člověk nemusí začínat od znova (co se týká pozic ve vyhledávačích).
22. 6. 2014 12:57:05
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033820
empeee
verified
rating uzivatele
22. 6. 2014 22:30:12
Napsal TomT;1100258
Já můžu napsat zkušenosti se sun-shopem. Jsme u nich už skoro tři roky a za tu celou dobu jsme naprosto spokojeni. Na začátku jsme začínali na verzi C a po roce jsme odkoupili licenci.
Co se týká samotného systému, tak ten aktualizují 2x do roka - velká aktualizace a mezi tím vylepšují i další věci. Takže bych u nich ani neřekl, že by to stagnovalo.
Co se týká administrace, tak tam jde jen o zvyk. Nám zase tak složitá na začátku nepřišla oproti třeba eshop-rychle, kde jsme začínali a asi po měsíci to vzdaly a přešli právě k sun-shopu.
Ohledně podpory. Tam jsme za celou dobu taky nezaznamenali nějaký extrémní problém. Ano, někdy se stalo, že reagovali trošku opožděně,ale nebylo to nic, co by se nedalo přežít. Pokud se vyskytl nějaký závažnější problém,tak jsem to vždy řešil přes telefon a oprava proběhla velice rychle.
Jinak nevím co více napsat. U nás je naprostá spokojenost. Ale kdyby jste měl ještě nějaký dotaz, tak klidně napište. Pokud budu vědět, tak odpovím :).
---------- Příspěvek doplněn 22.06.2014 v 13:03 ----------
A jak tu někdo psal, o těch prasečích url u eshop rychle, že se pak blbě přechází. Tak u sun-shopu je funkce "přesměrování". Stačí si jen udělat seznam starých url (eshop rychle) a nové url a pak to tam jen přes tu funkci nahodit. Takže aspoň člověk nemusí začínat od znova (co se týká pozic ve vyhledávačích).
Díky moc za reakci. Zajímalo by mě jak vypadá Váš e-shop, můžete mi prosím poslat link sem nebo přes PM? Také by mě zajímalo, co všechno používáte a jak to funguje, nám by pomohlo zejména:
- funkční propojení s Pohodou
- SMS u některých objednávek (osobní odběry, vlastní kurýr)
- export dat pro Českou poštu a pro PPL (abychom nemuseli o objednávek vše přeťukávat ručně do jejich systémů jako to děláme teď)
- do budoucna vlastní design (ale pro začátek chceme jen nějakou šablonu)
Jak jste to měli na začátku s objednáním, zkoušeli jste demo? Dovolali jste se vždycky obchodníkovi? Kdy proběhla poslední velká aktualizace a co naposledy vylepšovali?
---------- Příspěvek doplněn 22.06.2014 v 22:32 ----------
Tak Atomer jsem zkusil znovu a velké překvapení pokud jde o frontend (šablony, vzhled a dunkce z pohledu zákazníka) - palec nahoru. Bohužel neumí propojení s Pohodou, jen export objednávek, takže zase nic...
Najdou se další se zkušenostmi z provozování FastCentriku a Sun-shopu? Zatím je to 1:1 a pro nás pořád v rozhodování víceméně stejně.
22. 6. 2014 22:30:12
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033819
TomT
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
23. 6. 2014 00:13:20
pohoda - tady neporadím, protože propojení s pohodou nepoužíváme (já vím, jsme 100 let za opicemi)
sms - ta funkce tam je, takže asi funguje, ale osobně nepoužíváme
export dat pro ČP a PPL - používáme jen pro PPL a nevím o nějakém problému. Předpokládám, že to bude fakčit i pro českou poštu (aspoň to je u toho exportu i uvedené)
vlastní design - tady asi tak. Jaký design si dodáte nebo necháte udělat, tak vám ho implementují. Možná (tak to bylo dřív), když jsme měli ještě pronájem,tak se u toho designu museli dodržet nějaké věci, aby nebyl problém pak s implementací. Jak jsme odkoupili licenci, a nechali dělat nový design, tak tam už nebyly žádné podmínky.
Na začátku jsme zkoušeli demo. Jinak my byli u nich přímo na firmě na schůzce (poprvé) a tam řešili co a jak. To bylo ještě na pronájmu. Jak jsme kupovali licenci a předělávali shop úplně podle našich požadavků, tak byli tak hodní, že dojeli dokonce k nám a řešili to přímo u nás. A musím uznat, že řešit to přímo je mnohem lepší (pro obě strany) než to pak dlouze rozepisovat co a jak má fungovat..atd.
Aktualizace - tady přesně nevím. jelikož je náš eshop "mimo" běžné eshopy na pronájmu, tak nám se aktualizuje shop individuálně. Jako třeba když je nějaká aktualizace jádra systému,tak to je automaticky. A pokud jsou nějaké vychytávky, tak to záleží jaké jsou. Když se nám to hodí, tak si řekneme a ani nám to nahodí. Ale my si většinou funkce vymýšlíme sami, co se hodí pro nás a co nám usnadní práci. Tady musím vychválit lidi od sun-shopu, protože už jsme si navrhli docela dost funkcí a některé "uznali" za způsobilé i pro ostatní a dali nám na to 80% slevu, protože to pak udělali globálně pro všechny.
Jinak vím, že velká aktualizace se teď někdy chystá. Je to už vše udělané a nyní se to ještě testuje, než to nahodí na ostrý provoz. Ale co vše tam je, už nevím. Kdysi jsem se na to ptal, a bylo mě řečeno, že pro nás tam není nic extra :). Tak jsem to dál neřešil.
23. 6. 2014 00:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033818
empeee
verified
rating uzivatele
23. 6. 2014 00:59:34
Napsal TomT;1100418
pohoda - tady neporadím, protože propojení s pohodou nepoužíváme (já vím, jsme 100 let za opicemi)
sms - ta funkce tam je, takže asi funguje, ale osobně nepoužíváme
export dat pro ČP a PPL - používáme jen pro PPL a nevím o nějakém problému. Předpokládám, že to bude fakčit i pro českou poštu (aspoň to je u toho exportu i uvedené)
vlastní design - tady asi tak. Jaký design si dodáte nebo necháte udělat, tak vám ho implementují. Možná (tak to bylo dřív), když jsme měli ještě pronájem,tak se u toho designu museli dodržet nějaké věci, aby nebyl problém pak s implementací. Jak jsme odkoupili licenci, a nechali dělat nový design, tak tam už nebyly žádné podmínky.
Na začátku jsme zkoušeli demo. Jinak my byli u nich přímo na firmě na schůzce (poprvé) a tam řešili co a jak. To bylo ještě na pronájmu. Jak jsme kupovali licenci a předělávali shop úplně podle našich požadavků, tak byli tak hodní, že dojeli dokonce k nám a řešili to přímo u nás. A musím uznat, že řešit to přímo je mnohem lepší (pro obě strany) než to pak dlouze rozepisovat co a jak má fungovat..atd.
Aktualizace - tady přesně nevím. jelikož je náš eshop "mimo" běžné eshopy na pronájmu, tak nám se aktualizuje shop individuálně. Jako třeba když je nějaká aktualizace jádra systému,tak to je automaticky. A pokud jsou nějaké vychytávky, tak to záleží jaké jsou. Když se nám to hodí, tak si řekneme a ani nám to nahodí. Ale my si většinou funkce vymýšlíme sami, co se hodí pro nás a co nám usnadní práci. Tady musím vychválit lidi od sun-shopu, protože už jsme si navrhli docela dost funkcí a některé "uznali" za způsobilé i pro ostatní a dali nám na to 80% slevu, protože to pak udělali globálně pro všechny.
Jinak vím, že velká aktualizace se teď někdy chystá. Je to už vše udělané a nyní se to ještě testuje, než to nahodí na ostrý provoz. Ale co vše tam je, už nevím. Kdysi jsem se na to ptal, a bylo mě řečeno, že pro nás tam není nic extra :). Tak jsem to dál neřešil.
Máte moc pěkný e-shop, díky za link přes PM a taky za všechny ostatní odpovědi. Pravda je, že obchodník mi nabízel schůzku a to jsem trochu zasklil, asi se s ním zkusím sejít a uvidíme. Po pravdě to dilema mezi těmito dvěma systémy je spíš v tom, že bychom raději "malý" Sun-shop než "moloch" FastCentrik, na druhou stranu ten moloch zatím komunikuje lépe a administrace je podle mě mnohem jednodušší a pohodlnější, taky od nich máme nabídku na výrazně lepší cenu. Přesto se přikláníme spíš k více funkcím a menší a pružnější firmě, jen mě zkrátka mrzí, že ta menší a pružnější firma zatím jaksi nepružně (ne)komunikuje. Ale třeba se to vysvětlí a domluvíme se. Podstatné pro mě je že Vám to funguje.
Najde se někdo další se zkušeností s FastCentrikem nebo Sun-shopem, kdo by se o ní podělil? Klidně i formou PM, pokud nechcete veřejně...
23. 6. 2014 00:59:34
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033817
Robert Volny
verified
rating uzivatele
24. 6. 2014 01:04:47
Napsal marat;1100221
Eshop-rychle je pořád to stejné zoufalství, jako před lety! Už jenom absence SEO adres znemožňuje přechod kamkoliv jinam bez úplné ztráty pozic ve vyhledávačích, otřesná podpora, cenzura negativních názorů ve vlastním fóru, čekání na nasazení vlastní šablony i několik měsíců atp. Stačí si jenom projít diskuze na internetu.
Já jsem vybíral eshopové řešení loni a skončil jsem u Opencart. Nicméně, tenkrát mi připadal jako nejlepší pronajaté řešení Shopion. Poskytoval nejlepší poměr cena/výkon a na internetu naněj nebyla jediná negativní recenze. A jeho provozovatel odpovídal slušně na všechny dotazy. Jak je to teď nevím.
Hele, moc mě zajímá ta absence SEO adres u eshop-rychle. Můžeš to prosím nějak podrobněji vysvětlit? Jak je možné, že by člověk musel při přechodu k jinému poskytovateli začínat znova, protože by ztratil všechny pozice ? Nechapu, ale moc mě to zajímá, protože k eshop-rychle právě jdu. A taky proč to tak je? To dělají schválně ? Protože přece jen si myslím, že eshop-rychle.cz už je na takové úrovni, že by takové věci dělat neměl ne.. ?? Díky moc za vysvětlení. Můžeš napsat veřejně nebo do PM, je mi to úplně jedno, nechám na tobě, díky, R
24. 6. 2014 01:04:47
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033816
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 6. 2014 01:11:39
Co je to SEO adresa?
24. 6. 2014 01:11:39
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033815
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 6. 2014 05:50:16
Napsal Robert Volný;1100794
Hele, moc mě zajímá ta absence SEO adres u eshop-rychle. Můžeš to prosím nějak podrobněji vysvětlit? Jak je možné, že by člověk musel při přechodu k jinému poskytovateli začínat znova, protože by ztratil všechny pozice ? Nechapu, ale moc mě to zajímá, protože k eshop-rychle právě jdu. A taky proč to tak je? To dělají schválně ? Protože přece jen si myslím, že eshop-rychle.cz už je na takové úrovni, že by takové věci dělat neměl ne.. ?? Díky moc za vysvětlení. Můžeš napsat veřejně nebo do PM, je mi to úplně jedno, nechám na tobě, díky, R
Svatá prostoto. Ještě zjistíš, co vše se dá "udělat" a vůbec ne schválně. A nebo taky nedá udělat.
24. 6. 2014 05:50:16
https://webtrh.cz/diskuse/fastcentrik-nebo-sun-shop/#reply1033814
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit