Zadejte hledaný výraz...

Facebooku – eliminace konverzací se zákazníky

Sabina89
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 09:54:21
Zdravím všechny na webtrhu :-)
Chtěla bych se vás zeptat, zda někdo řeší obdobný problém a jak? Mé podnikání roste (vlastním 2 eshopy a vytvářím aktuálně třetí) a zákazníků stále přibývá, což je asi snem každého. Zákazníků přibývá především díky cílené reklamě na facebooku, na což je facebook prostě skvělý. Bohužel ale také přibývá konverzací se zákazníky (v mém případě spíše se zákaznicemi, protože se zaměřuji na fashion) a bohužel už tím trávím většinu dne, píší mi v noci i o víkendu. Jak řešíte rychlé přesměrování na stránky? Odkazy samozřejmě mám na stránkách facebooku. Také už jsem je přidala do úvodní zprávy. Dotazy se často opakují, už mě i napadlo, dát do úvodní zprávy facebooku částé otázky a odpovědí, ale bohužel je tam omezený počet znaků.
10. 4. 2017 09:54:21
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272513
SPAMIKY
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 09:58:31
Co je dát do Připnutého příspěvku?
10. 4. 2017 09:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272512
Sabina89
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 10:00:43
Ano, to mě také napadlo, připnutý příspěvek, ale spíše využívám pro speciální nabídky na eshopu - akce, výprodeje atd
10. 4. 2017 10:00:43
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272511
jano92
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 10:10:32
Niektorí ľudia sú proste blbí ... často vidím príspevok, kde je napísaná cena, link kde objednať, často aj postup a pritom viac ako polovica komentárov je typu ... viac info? cena? kde objednať? ako objednať? Napíšte mi správu .... nechápem :D
10. 4. 2017 10:10:32
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272510
Sabina89
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 10:17:24
Ano, přesně tak, mám to samé. Mám tam obrázek, cenu, link a pod tím dotaz: jaká je cena? Bohužel v těch konverzacích je to kolikrát ještě horší, některé ženské si chtějí asi vyloženě pokecat :-/ ale už jsou doby když jsem měla na to čas pryč..
Napsal jano92;1378693
Niektorí ľudia sú proste blbí ... často vidím príspevok, kde je napísaná cena, link kde objednať, často aj postup a pritom viac ako polovica komentárov je typu ... viac info? cena? kde objednať? ako objednať? Napíšte mi správu .... nechápem :D
10. 4. 2017 10:17:24
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272509
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 4. 2017 10:39:53
hold jako prodejce se musite prizpusobit zakaznikovi, radsi bych platil naky drobny studentovi na brigade aby trpelive odepisoval, nez abych se s tim crcal sam :) ale neprestal bych, pokud to generuje trzby v dostatecne mire aby se zaplatil ten brigadnik...
10. 4. 2017 10:39:53
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272508
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
10. 4. 2017 10:45:39
Připravujeme různá automatizovaná řešení pro facebook messenger, např. přeposílání zpráv z facebooku na email nebo do interního CRM, automatické odpovědi pro zákazníky apod. pokud to chcete vyzkoušet, napište mi zprávu.
10. 4. 2017 10:45:39
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272507
Sabina89
verified
rating uzivatele
10. 4. 2017 11:56:37
Dobrý den, můžete mi poslat do zprávy více informací? :)
Napsal lukaspulda;1378701
Připravujeme různá automatizovaná řešení pro facebook messenger, např. přeposílání zpráv z facebooku na email nebo do interního CRM, automatické odpovědi pro zákazníky apod. pokud to chcete vyzkoušet, napište mi zprávu.
10. 4. 2017 11:56:37
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272506
Cobra99
verified
rating uzivatele
11. 4. 2017 13:11:19
Priamo na facebooku sa dajú nastaviť autoodpovede. Do nej dajte link na eshop + FAQ a vybavené.
11. 4. 2017 13:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272505
tola
verified
rating uzivatele
11. 4. 2017 13:42:13
Je to jednoduche. Odpoví živý člověk = velká pravděpodobnost, že nakoupí.
Neodpoví jí nidko = nenakoupí.
Takžetvů j dostaz by měl znít.
Jak přijít o zakázníky za řad žen? Popříladě: Jak dostat z lidí peníze bez práce? :-D
Očividně prodáváš díky této komunikaci (my máme 70% žen zákaznic a nikdo si s námi nepovídá) takže buďto zační prodávat něco jiného, nebo to ber jako tvojí výhodu.
Kolik ti píše denně lidí? 50-100? To se dá zvládnout v pohodě a jestli více, tak to značí tvůj velký prodej a proto není důvod na to nemít extra člověka.
11. 4. 2017 13:42:13
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272504
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
11. 4. 2017 15:38:41
Na to platí jednoduché pravidlo - pokud nechcete s lidmi komunikovat přes sociální sítě tak je nepoužívejte a nebuďte na nich. Dost možná Vás to bude stát nějaké zákazníky, ale musíte zvážit co se Vám vyplatí.
Pokud se věcí opakují tak v řadě věcí může pomoci bot - např. v motion.ai se dá bot naklikat bez programování.
11. 4. 2017 15:38:41
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272503
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
11. 4. 2017 20:31:14
já vypnul zprávy na facebooku, pokud mají dotaz musí napsat email nebo zavolat
11. 4. 2017 20:31:14
https://webtrh.cz/diskuse/facebooku-eliminace-konverzaci-se-zakazniky/#reply1272502
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit