Zadejte hledaný výraz...

Facebook – zed

honziceks
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 9. 2012 13:19:05
Dobry den,
ted jsem si vsimnul zajimave veci na FB. Objevil jsem to dnes kdyz jsem se dival na profil nasi firmy na FB. PRidavali jsme prispevek, ve kterem jsme davali nejake novinky. Drive se prispevek zobrazil tem co se jim nase stranky libi. Na mem osobnim profilu tento prispevek nebyl. Zacal jsem tedy a patrat a zjistil jsem, ze za normalnich okolnosti vidi prispevek cca. tisic lidi v tom poslednim je to jen asi 25 lidi(z toho polovina byla nasdilena). Zrejme doslo k nejake uprave podminek na FB protoze se tam najednou objevil odkaz na platbu pokud budu chtit aby se prispevek zobrazil vsem kdo zadali ze se jim stranky nasi firmy libi(pokud nezaplatim prispevek se jim nezobrazuje). Drive pokud jsme pridali prispevek tak se automaticky zobrazil na zdi tech co se jim nase stranky libi. Pokud by to tak melo byt i nadale tak v podstate jsou firemni FB stranky celkem k nicemu. Mame celkem verne fanousky kteri docela pozitivne reaguji na nase produkty a toto byl jeden z kanalu, kterym jsme je informovali o novinkach coz se setkavalo s priznivou odezvou(nez abychom nekoho obtezovali kazdy tyden s newslettrem).
Setkal jste se s tim nekdo?
14. 9. 2012 13:19:05
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808149
Tak to bohužel vždy bylo a asi už to tak navždy bude. Příspěvky se nezobrazují všem fanouškům ale pouze určitému procentu. Pokud se o vaši stránku staráte (udržujete interaktivitu různými obrázky, diskuzemi, popřípadě vtipy) pak vaše příspěvky vidí více lidí. Samozřejmě že na firemní stránky takové věci NEPATŘÍ ale bohužel, nedá se nic dělat a Facebook si s tímto pěkně naběhl protože nyní už u stránek co potřebují interaktivitu najdete 40% balastu co nikoho nezajímá(ale pořád je lajkovaný a komentovaný) a 60% firemních informací. jako příkla se můžete podívat na stránku Míša - Hodně fanoušků ale amatérský admin. Dává obrázky na stránku které absolutně nijak nesouvisí s výrobkem nebo alespoň zaměřením. Facebook přidal před několika týdny možnost zaplacení "fanoušků navíc" takže vlastně ještě utrácíte za to aby se příspěvek ukázal vašim fanouškům což je opravdu směšné ale je to tak.příspěvek se ale ukazuje po zaplacení i nefanouškům, podle toho co si zvolíte.
Jen dodám že u stránek které se starají o své fanoušky vidí příspěvky například až 30% lidí ze stránky, některé které dávají jen informace které na stránku patří vidí například jen 5%.
14. 9. 2012 14:37:36
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808148
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 9. 2012 15:55:00
To je teda pěkná prasárna a to nejen směrem k majitelům stránek. Ale zejména k obyčejným uživatelům, ke kterým se tak nedostanou informace - teda přesně ten důvod, kvuli kterému se stali fanoušky.
A taky je to v pěkným rozporu s tím mottem co mají nad registrační stránkou - It's free and always will be (nebo v češtině Facebook byl, je a bude zdarma).
14. 9. 2012 15:55:00
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808147
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 9. 2012 16:27:00
Promiňte, Tomáši, ale proč na firemní stránky nepatří vtipy a zábava? Lidé se chodí na Facebook bavit.
Mimochodem, ta procenta - zkuste si prostudovat něco o Edgeranku.
Napsal Tomas.Kod;844454
Tak to bohužel vždy bylo a asi už to tak navždy bude. Příspěvky se nezobrazují všem fanouškům ale pouze určitému procentu. Pokud se o vaši stránku staráte (udržujete interaktivitu různými obrázky, diskuzemi, popřípadě vtipy) pak vaše příspěvky vidí více lidí. Samozřejmě že na firemní stránky takové věci NEPATŘÍ ale bohužel, nedá se nic dělat a Facebook si s tímto pěkně naběhl protože nyní už u stránek co potřebují interaktivitu najdete 40% balastu co nikoho nezajímá(ale pořád je lajkovaný a komentovaný) a 60% firemních informací. jako příkla se můžete podívat na stránku Míša - Hodně fanoušků ale amatérský admin. Dává obrázky na stránku které absolutně nijak nesouvisí s výrobkem nebo alespoň zaměřením. Facebook přidal před několika týdny možnost zaplacení "fanoušků navíc" takže vlastně ještě utrácíte za to aby se příspěvek ukázal vašim fanouškům což je opravdu směšné ale je to tak.příspěvek se ale ukazuje po zaplacení i nefanouškům, podle toho co si zvolíte.
Jen dodám že u stránek které se starají o své fanoušky vidí příspěvky například až 30% lidí ze stránky, některé které dávají jen informace které na stránku patří vidí například jen 5%.
14. 9. 2012 16:27:00
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808146
marqe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
15. 9. 2012 15:40:58
Myslím, že ani pred zavedením štatistík pre adminov stránok nevideli všetci fanúšikovia obsah. Preto zaviedol facebook aj "Počet lidí, kteří o tom mluví", aby aspoň ako tak konkuroval predaju inzercie priamo majiteľmi stránok. Neznižuje to umelo, jednoducho je fakt, že keď v dobe o 03:00 aktualizujete status, ktorý vidí 15 ľudí a nedá like, môžete mať na stránke aj 5 000 ľudí, no ráno ho okrem tých 15 uvidí 200-300 (záleží od kvality fanúšikov) - vytlačia ho neskoršie statusy kamarátov a iných stránok. Len nízke percento užívateľov scrolluje najnovšie aktualizácie až dole. Naopak je veľká časť tých, ktorí majú 500 priateľov a 1200 obľúbených stránok. Tam to už facebook rozlišuje podľa správania užívateľa na tej fanpage ako aj podľa interakcie ostatných fanúšikov stránky. Jednoducho povedané - ak sa niečo veľa lajkuje, vidia to aj ostatní = vyšší počet užívateľov (aj fanúšikov aj nefanúšikov), ktorí príspevok videli. Ak napíšete strohú informáciu bez odozvy, uvidí ju len malá časť (opäť závisí na kvalite fanúšikov a ich záujmoch a správaní).
15. 9. 2012 15:40:58
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808145
Napsal Marcel Kupka;844495
Promiňte, Tomáši, ale proč na firemní stránky nepatří vtipy a zábava? Lidé se chodí na Facebook bavit.
Mimochodem, ta procenta - zkuste si prostudovat něco o Edgeranku.
Bavit se sice chodí na Facebook (přeci jen na to tu je) ale nemyslíte že je něco špatně na tom že aby firmy měly dobré fanoušky a aktivní stránku tak musí dávat fun obrázky a jiný obsah. Pokud mě tedy zajímají zprávy od Vodafonu, tak mě opravdu zajímají jen novinky apod... Nepřidal jsem si je kvůli tomu abych na zeď dostával jejich obsah který nesouvisí mnody ani s témaem a pro mě na firemní stránku takový obsah určitě nepatří.
15. 9. 2012 21:41:58
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-zed/#reply808144
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit