Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Facebook – reklamní kampaň-konverze-vaše zkušenosti

Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2010 07:29:08
Na Facebooku jsem si založil několik reklamních kampaní, nějak je nastavil a po týdnu koukám, že je proklikáno 30 Euro a v eshopu učiněná jedna objednávka. Tudíž poměr cena výkon je prach mizerný. Jediné co se zvedlo, je návštěvnost stránek
Jaké zkušenosti máte s reklamou na Facebooku a poměrem konverzí Vy?
22. 9. 2010 07:29:08
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560886
Martin Kaman
verified
rating uzivatele
22. 9. 2010 11:19:14
O Facebooku je známé, že má řádově nižší clickrate než jiné PPC systémy.
Pokud ale máš dobře udělaný inzerát a landing page, tak by konverze neměla být nijak závratně nižší oproti běžným PPC.
Záleží co prodáváš, za kolik, kolik jsi měl prokliků... někdy je 30 za objednávku super cena v tvém případě asi ne... zaměř se na kvalitu inzerátu, landing page, objednávkový proces.
22. 9. 2010 11:19:14
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560885
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2010 12:32:05
Pokud ale máš dobře udělaný inzerát
tím myslíš co? obrázek , titulek ?
co se týče nastavení kampaně, tak tam toho moc na výber není (věk, pohlaví, atd..)
22. 9. 2010 12:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560884
NetBoost
verified
rating uzivatele
22. 9. 2010 13:00:17
Samozřejmě, jestli se chceš přesvědčit, tak udělej dvě shodné kampaně, u jedné dej jako obrázek pána a u druhé jako obrázek ženu a nastav je na CPM. Titulek co zaujme a popis co nejjednodušší a aby nabádal na kliknutí. Taky nenechávej kampaně jet 24 hodin denně to jsou vyhozené peníze, zaměř se na určité hodiny:) Snad ti to trochu pomůže
22. 9. 2010 13:00:17
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560883
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 9. 2010 13:15:50
Taky nenechávej kampaně jet 24 hodin denně
jsem nikde v nastavení kampaně neviděl že by to šlo omezit
pokud platím za klik tak mi je vlastně jedno kdy na něj někdo klikne
22. 9. 2010 13:15:50
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560882
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
22. 9. 2010 13:47:15
Já osobně mám několik zkušeností s tím, že co se týče konverzí, kampaně ve Facebook Ads příliš nefungují. Uživatelé přijdou, ale prostě nenakoupí (ihned). Příčítám to zčásti nákupnímu procesu, kdy v tomhle případě FB stojí asi úplně za začátku a GA to díky tomu nezměří (pokud tedy neměříš první zdroj). Zčásti je to taky dané povahou FB - řekl bych že lidi nejsou příliš naladěni na nákup, spíš na zábavu. Jak říkám, je to moje subjektivní zkušenost a je celkem dost dobře možné, že dělám něco blbě. To na přivádějí Likers na stránky reklamy fungují o poznání lépe...
Jo a ještě jedna věc - 30 EUR není zas tak velká částka, aby jsi z ní mohl úplně závěry... zkus tomu dát čas...
22. 9. 2010 13:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560881
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
22. 9. 2010 16:59:43
Hele takhle:
1/ pokud prodáváš dražší věci, nemůžeš hodnotit konverze po týdnu, ale až po delším čase. Lidé prostě tvojí stránku navštíví, vyberou si a až budou mít peníze (po výplatě), tak si jí objednají.
2/ rozjíždět jenom jednu kampan není dobré, rozjed jich několik (včetně nejprodávanějších produktů) a sleduj statistiky úspěšnosti.
3/ není klik jako klik, čím lépe zacílíš na svojí cílovku, tím je samozřejmě konverze z kliku větší (a cena za proklik často i menší).
4/ pokud zacílíš opravdu dobře, tak se ti často vyplatí víc platit za zobrazení
5/ dělej reklamy tak, aby lákaly cílovku, ale aby nesváděly k prázdným proklikům "ze zvědavosti" (pokud tedy neplatíš za zobrazení)
Reklama na FB se vyplácí, což je koneckonců jasné z toho, že inzerenti neubývají, ale přibývají. Ale nastavení kampaně tak, aby za něco stála, zabere několik hodin a je je třeba jí neustále vyladovat. Pokud tam jen za deset minut nastavíš nejzákladnější údaje a dál si kampaně nevšímáš, tak půjde většinou jen o vyhazování peněz.
22. 9. 2010 16:59:43
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560880
elmy
verified
rating uzivatele
25. 9. 2010 00:19:48
facebook treba vediet dobre nastavit, ja som tiez pol roka riesil ako to spravme zmanageovat aby to konvertovalo, teraz mi to ide super
25. 9. 2010 00:19:48
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560879
Vladimír
verified
rating uzivatele
(51 hodnocení)
25. 9. 2010 08:20:44
jj aj ja si myslím, že je to skôr o schopnosti dobre a správne nastaviť reklamné kampane...
25. 9. 2010 08:20:44
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560878
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 9. 2010 18:53:08
jj aj ja si myslím, že je to skôr o schopnosti dobre a správne nastaviť reklamné kampane...
OK, můžeš konkrétně poradit nač se zaměřit?
V nastavení kampaně je pár položek a dle mého názoru tam není skoro co nastavovat.
27. 9. 2010 18:53:08
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560877
Martin Kaman
verified
rating uzivatele
28. 9. 2010 00:52:43
Napsal Lucky Bastard;576372
OK, můžeš konkrétně poradit nač se zaměřit?
V nastavení kampaně je pár položek a dle mého názoru tam není skoro co nastavovat.
Ukaž svůj inzerát, napiš na jakou stránku to směřuješ, co prodáváš. Jinak ti nikdo nedovede poradit a povedeme jenom tlachy o ničem.
28. 9. 2010 00:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560876
Lucky Bastard
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 10. 2010 13:17:32
smrku to sem co nejdříve
1. 10. 2010 13:17:32
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-reklamni-kampan-konverze-vase-zkusenosti/#reply560875
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit