Zadejte hledaný výraz...

Facebook PPC

Valerian
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
31. 12. 2009 14:28:40
Akú cenu zvoliť za klik/ respektíve za 1000 zobrazení ? Respektíve čo určuje tá cena ? Ako často to bude zobrazené ?
31. 12. 2009 14:28:40
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429462
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 12. 2009 14:37:59
Napsal Valerian;424753
Akú cenu zvoliť za klik/ respektíve za 1000 zobrazení ? Respektíve čo určuje tá cena ? Ako často to bude zobrazené ?
Tak cenu si zvol aku uznas za vhodne. Zalezi co chces inzerovat.
P.S. Ta Tvoja stranka na FB je proti pravidlam :banghead:
31. 12. 2009 14:37:59
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429461
Valerian
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
31. 12. 2009 15:11:26
Napsal midraholding;424758
Tak cenu si zvol aku uznas za vhodne. Zalezi co chces inzerovat.
P.S. Ta Tvoja stranka na FB je proti pravidlam :banghead:
Čo je proti pravidlám ?
31. 12. 2009 15:11:26
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429460
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 12. 2009 15:17:20
http://www.facebook.com/pages/Chcem-JARA-JANUSA-na-Olympiade-I-want-JAROSLAV-JANUS-to-play-the-Olympics/228949502381?ref=ts
Tato Tvoja stranka. najprv si prestuduj pravidla a potom si rob stranky. Ako mi pisal minule jeden webtrznik, zrusili mu aj stranku aj reklamy...A peniazky naspat tiez nevidel
31. 12. 2009 15:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429459
Valerian
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
31. 12. 2009 15:21:09
Prečítal som si podmienky "Special Provisions Applicable to Pages" a nenašiel som nič, čím by to stránka porušovala...
31. 12. 2009 15:21:09
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429458
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 12. 2009 15:24:04
Stránky su urcene cisto len na firemnú propagaciu. To co si Ty zalozil nema byt stranka ale skupina.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 15:26 ----------
Zhrniem to:
Kliknutím na tlačidlo "Vytvoriť stránku" vyjadrujete, že ste oficiálny zástupca firmy, organizácie, objektu alebo osoby, ktoré sú predmetom stránky na Facebooku a máte potrebné práva na vytvorenie a spravovanie stránky.
Ak chcete zriadiť neoficiálnu "fanúšikovskú stránku", Vytvoriť Facebook skupinu.
31. 12. 2009 15:24:04
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429457
Tomáš Kusenda
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 12. 2009 17:10:35
Ahoj, s reklamami na Facebooku uz dlho experimentujem a rozne to skusam. Na uvod odporucam cenu, ktoru odporucaju. Vdaka tomu zacnu reklamy rotovat poriadne. Postupom casu mozes kludne znizit cenu za klik. Treba sledovat pocet kliknuti, pocet zobrazeni a cena zobrazenie. Mne sa overilo mat PPC reklamu. Cena za zobrazenie mi pripadala neefektivna, aj ked je pravda, ze vtedy sa reklamy zobrazuju ovela castejsie.
Takze v skratke:
Na uvod skus PPC
Nastav odporucanu cenu
Po par dnoch ju kludne zniz na minimum a uvidis, co sa bude diat
Tieto reklamy su individualne.
Ak chces, napis spravu, velmi rad ti pomozem :)
Mno a k tej otazke o zobrazovani:
Cim viac je za klik, tym viac bude reklama zobrazovana, pretoze Facebook chce samozrejme zarobit :)
31. 12. 2009 17:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429456
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 12. 2009 17:18:23
Napsal Kusi;424856
Ahoj, s reklamami na Facebooku uz dlho experimentujem a rozne to skusam. Na uvod odporucam cenu, ktoru odporucaju. Vdaka tomu zacnu reklamy rotovat poriadne. Postupom casu mozes kludne znizit cenu za klik. Treba sledovat pocet kliknuti, pocet zobrazeni a cena zobrazenie. Mne sa overilo mat PPC reklamu. Cena za zobrazenie mi pripadala neefektivna, aj ked je pravda, ze vtedy sa reklamy zobrazuju ovela castejsie.
Takze v skratke:
Na uvod skus PPC
Nastav odporucanu cenu
Po par dnoch ju kludne zniz na minimum a uvidis, co sa bude diat
Tieto reklamy su individualne.
Ak chces, napis spravu, velmi rad ti pomozem :)
Mno a k tej otazke o zobrazovani:
Cim viac je za klik, tym viac bude reklama zobrazovana, pretoze Facebook chce samozrejme zarobit :)
Zalezi na konkretnom produkte. Mne sa pri niektorých klintoch oplati platit za 1000 impresii ako platba za jednotlivy klik. Na niektorych inych vsak jedine platba za klik.
Tiez zalezi ci ides inzerovat nieco co ma na FB (stranka, aplikacia...) alebo nieco mimo FB (web stranka..)
31. 12. 2009 17:18:23
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429455
Benacek
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 12. 2009 21:05:04
Mám herní web, chtěl bych jeho FB propagaci.
Mám zvolit stránky nebo skupinu?
31. 12. 2009 21:05:04
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429454
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
31. 12. 2009 21:07:40
Pokial sa stranka bude tykat konkretneho webu tak urcite stranku. Bude sa jednat o officialnu stranku a tym padom mozes mat aj stranku.
31. 12. 2009 21:07:40
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429453
Tomáš Kusenda
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
31. 12. 2009 22:04:48
Daj sem link na web, skusim Ti daco vymysliet :)
31. 12. 2009 22:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429452
tomas262
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 3. 2010 12:40:00
ahoj, mám problém s reklamou na FCB. Nastavil jsem si inzerát, běžel v pohodě, ale teď poslední dobou klesl počet zobrazení až na 0. Všechny statistiky šly plynule k 0.
Průměrná CPC $0,05
datum___imprese___klik__CTR
25.3.2010___72_____0___0,00
24.3.2010___896____1___0,11
23.3.2010___4.007__1___0,02
22.3.2010___3.264__4___0,12
21.3.2010___4.967__8___0,16
Nevíte čím to je? Logicky mě napadá následující:
Reklama se okouká, tudíž klesá CTR a když klesá CTR a cena je konstatně nízká ($0,05) klesá "pozice" reklamy dolů - tudíž kledá i počet zobrazení.
Jaké jé ztoho východisko? Obávám se, že zvyšovat cenu je "začarovaný" kruh.
Díky
25. 3. 2010 12:40:00
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429451
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
25. 3. 2010 12:56:23
1. Zvýšiť cenu za klik. Tým pádom sa bude častejšie zobrazovať a bude aj viac preklikov. Tým pádom FB bude Tvoju reklamu uprednostňovať pred ostatnými s nižšu cenou.
2. Nastaviť reklamu na impresie (CPM) a vyskúšať či to nie je efektívnejšie ako za kliky (CPC)
Prípadne:
Nastaviť reklamu na impresie a text zvoliť tak aby ľudia vedeli o čo ide ale neklikali na to vo veľkom počte. Po určitej dobe (oboznámovacej) nastaviť reklamu na kliky a zvoliť text tak aby ľudia čo najviac klikali. Tým pádom Ťa FB uprednostní aj pred vyššími cenami, ktoré dá konkurencia, lebo na Tvoje sa bude vo veľkej miere klikať
25. 3. 2010 12:56:23
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429450
Jan
verified
rating uzivatele
(56 hodnocení)
25. 3. 2010 13:12:38
A co takhle reklama v aplikacích pánové? Přijde mně nejefektivnější a nejlevnější.
25. 3. 2010 13:12:38
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429449
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
25. 3. 2010 13:21:24
reklama v aplikáciach má výhodu ak nemáš pevne stanovenú cieľovú skupinu. FB narozdiel od reklamy v aps dokáže selektovať užívateľov, a to pochybujem že niekto pri aps dokáže tiež. Navyše väčšina aplikácií na FB je cielená len na mladšiu generáciu.
25. 3. 2010 13:21:24
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ppc#reply429448
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit