Zadejte hledaný výraz...

Facebook plugin v mailu

jakcrabbit
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2014 10:34:55
Ahoj,
neřešil jste někdo přidání facebook pluginů do mailů, respektive jestli to vůbec lze?
Viz: https://developers.facebook.com/docs/plugins/like-button/ zkoušel jsem všechny metody (html5, xfbml, iframe), ale nefunguje.
A obyčejný tlačítko s proklikem se mi tam dávat nechce...
Díky za jakejkoliv nápad.
5. 1. 2014 10:34:55
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981990
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 1. 2014 11:44:13
Jedním klikem nelze. Like a podobné jsou většinou iframe, takže lze otevřít jen další stránku nebo přímo FB stránku, na které pak lze dát like. Minimum jsou 2 kliky.
5. 1. 2014 11:44:13
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981989
jakcrabbit
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2014 11:53:23
Škoda, na pár webech jsem našel i vyjádření fundovaných lidí z FB, že dali na to podnět vývojářům, ale nějak to vázne...
5. 1. 2014 11:53:23
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981988
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 1. 2014 11:56:08
myslím, že k tomu ani nemají důvod. Lepší pro všechny (FB i majitele stránky) totiž je, když se uživatelé dostanou přímo na FB stránku a tam taky nějakou dobu zůstanou, než když jenom dají like přes nějaký formulář a na FB vůbec nejdou.
5. 1. 2014 11:56:08
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981987
jakcrabbit
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2014 11:59:26
Tak to je z pohledu návštěvníka velice subjektivní... někdo vdolky, někdo holky...
5. 1. 2014 11:59:26
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981986
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 1. 2014 12:04:39
Jenže návštěvníka je především nutno dostat na tvoji FB stránku, aby měl vůbec nějakou cenu a přínos. K čemu ti bude nějaký like, když se ten člověk vůbec nepodívá, co vlastně nabízíš? Naprosto k ničemu. Je to asi stejně efektní, jako když si tvůj eshop přidá do záložek, ale nikdy na ni neklikne...
5. 1. 2014 12:04:39
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981985
jakcrabbit
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 1. 2014 14:51:35
Když dá v newsletteru like, a já přes fb stránku budu aktualizovat status, tak se mu zobrazí. A to se stane v obou případech. Co nabízím se dozví v newsletteru.
5. 1. 2014 14:51:35
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981984
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
6. 1. 2014 01:12:28
Zobrazí se mu kde proboha? Když na FB vůbec nebude chodit, tak se mu zobrazí kde? Znovu opakuji, že fanoušci, kteří na tvou stránku nechodí, jsou k ničemu. Primárním úkolem už při jejich získávání je dostat je na tvou stránku, a udržet je tam co nejdéle. Stejně jako na webu.
Co se týká newsletterů, tak pokud nebudou extra zajímavé, tak je lidi začnou ignorovat nebo dokonce házet do spamu. Takže jsi pak získal nějaký like, ale ten je pro tebe bezcenný, protože ti nic nepřinese. Zatímco fanoušek, který si zvykne chodit na tvou FB stránku, má pro tebe úplně jinou hodnotu. Musíš si taky uvědomit, že když ty dáš nějaký status, obrázek apod., tak se to zobrazí třeba jen 10 % z uživatelů, kteří na tvé stránce dali like. Takže tudy cesta také nevede stoprocentně. Cílem je to, co psal výše.
6. 1. 2014 01:12:28
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-plugin-v-mailu/#reply981983
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit