Zadejte hledaný výraz...

Facebook ads – Ako minut cely rozpocet za den ?

letno
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 7. 2012 12:13:56
Ahojte,
Raz neviem ako mam docielit aby sa mi minul cely budget na Facebooku.
Reklamy mi zobrazuje , aj maju dobru preklikovost cca.0,216% aj navrhovana cena za klik je z mojej strany vysoka. Zvysujem aj denny limit ale aj tak sa nic nedeje.
Viete mi niekto poradit ako docielit vacsi pocet zobrazeni mojich reklam ?
Vopred diky za odpoved.
12. 7. 2012 12:13:56
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ads-ako-minut-cely-rozpocet-za-den/#reply783931
Cílem PPC kampaně není mít co největší počet zobrazení, ale optimalizovat konverzní poměr (myšleno konverze na proklik) a ROI pro nejlepší možné výsledky.
PS: konverzní poměr 0,2% rozhodně není dobrý až konverzní poměr přesáhne řád procent, potom se můžeme bavit o dobrém konverzním poměru. Až přesáhne řád desítek procent, tak už bude skvělý.
12. 7. 2012 15:46:00
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ads-ako-minut-cely-rozpocet-za-den/#reply783930
Michale mam za to, ze ty 0,216% je mysleno CTR a ne konverzni pomer.
12. 7. 2012 15:52:24
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ads-ako-minut-cely-rozpocet-za-den/#reply783929
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
12. 7. 2012 15:57:56
Záleží i na tom, jakou máš navolenou cílovou skupinu. Pokud je příliš úzká, tak se může stát, že na tvůj budget, který chceš vynaložit prostě není prostor. Takže pokud chceš zvýšit počet impresí, tak rozšiř cílovou skupinu. To samozřejmě ponese ten negativní efekt, že se ti sníží CTRko.
@Michal Seidler - To nemusí být úplně pravda. Zaleží na tom, jaké cíle si nadefinuješ. Třeba to má být brandová kampaň, která nemá primárně generovat jakoukoli akci, ale zvyšovat povědomí o značce.
Co se týče toho čísla 0,216 % tak to není konverzní poměr, ale CTR, což takováhle hodnota na FB mi přijde v pohodě až lehce nadprůměrá. Bte. konverzní poměr v řádu desítek procent jsem v běžných kampaních asi ještě neviděl, pokud vím tak průměr je okolo jednoho procenta, co je nad 2 % už je slušný.
12. 7. 2012 15:57:56
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ads-ako-minut-cely-rozpocet-za-den/#reply783928
Ano myslel jsem CTR, ale chtěl jsem to napsat trochu laicky (konverze na proklik). Ale 0,2% je strašně málo dle mých zkušeností s PPC. U Adwords dejme tomu, ale na FB kde se dá poměrně slušně volit cílová skupina, přidávat obrázky atd. tak bych úspěšnou kampaň viděl v řádu procentech 2 - 3 %. Samozřejmě kolem těch 10 - 20 % procent se bavíme o perfektních a promyšlených kampaních a nejedná se o FB a PPC.
Trocha matematiky (příklad provázanosti):
Pokud máme CTR 0,2% a konverzní poměr cca 2% (toto je jenom příklad)
Na jednoho zákazníka potřebujeme 50 prokliků tzn. 25 000 zobrazení reklamy za den.
Internetový den má 8 hodin tj. 54 zobrazení za minutu. A tady se dostáváme do problémů protože pokud z kampaně chceme např. 10 zákazníků jedná je 540 zobrazení za minutu což je poměrně velké číslo a v reálu znamená, že tato kampaň je limitována a nesežene nikdy více než 10 zákazníků. A jak je vidět veškerý problém pramení z nízkého CTR, které je potřeba optimalizovat.
S tím brandem to je pravda, ale brand by se měl dělat, když už nějaké povědomí o produktu či službě je. (Samozřejmě tyto informace od autora nemáme).
Moje myšlenka byla, že není potřeba vyčerpat všechny peníze, ale je potřeba optimalizovat kampaň.
13. 7. 2012 00:19:54
https://webtrh.cz/diskuse/facebook-ads-ako-minut-cely-rozpocet-za-den/#reply783927
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit