Zadejte hledaný výraz...

Extrémní záruka…je to dobrý marketingový nápad?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 9. 2013 16:01:25
Mám takový nápad.
Hypotetická situace:
Máte zboží, které má prakticky nulovou poruchovost, podléhá jen nepatrnému opotřebení a 99% závad může způsobit pouze zákazník špatným nebo hrubým zacházením.
Dali by jste na takové zboží abnormální záruku....to je třeba 50let???
Možné závady způsobené zákazníkem by byly samozdřejmě ošetřeny v Obchodník podmínkách.
25. 9. 2013 16:01:25
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948606
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 9. 2013 16:02:43
Zippo.
25. 9. 2013 16:02:43
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948605
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
25. 9. 2013 16:03:14
Pokud jsi si jistý tím produktem, tak proč ne.
25. 9. 2013 16:03:14
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948604
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
25. 9. 2013 16:30:22
Pokud tomu výrobku věříš, dej. Ale připravil bych se na spoustu zákazníků, kteří si s tím výrobkem po X letech něco udělají a budou to zkoušet. A věřím, že to nebude příjemné vyřizování, ktery tě pak může stát i spoustu času a prostředků.
25. 9. 2013 16:30:22
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948603
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 9. 2013 16:32:44
Z marketingového hlediska proč ne.
Z tvého hlediska - opravdu chceš, aby za 50 let když ti bude třeba nějakých nějakých 70, 80 za tebou jezdili lidi reklamovat zboží? :)
Třeba na sluchátka je často doživotní záruka. Ale dělají to velké společnosti, u kterých je větší pravděpodobnost, že tu za x let stále budou. U živnostníka bych to asi nebral moc vážně.
25. 9. 2013 16:32:44
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948602
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 9. 2013 16:35:13
No já se trochu inspiroval u výrobců střešních tašek, kde také inzerují dlouhou záruku, ale ve výsledku si po letech naní lidi vůbec nevzpomenou nebo snima výrobce vyběhne pomocí výluk...
Tím nechci říci, že budu lidi posílat do háje, ale když nastavím jasná pravidla, tak by to mohlo fungovat.
25. 9. 2013 16:35:13
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948601
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 9. 2013 16:37:15
Napsal marat;1002830
No já se trochu inspiroval u výrobců střešních tašek, kde také inzerují dlouhou záruku, ale ve výsledku si po letech naní lidi vůbec nevzpomenou nebo snima výrobce vyběhne pomocí výluk...
Tím nechci říci, že budu lidi posílat do háje, ale když nastavím jasná pravidla, tak by to mohlo fungovat.
Jasně, takže chceš všude napsat DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA a pak někde malým písmem v podmínkách napsat, na co všecho se to nevztahuje a ještě k tomu doufat, že si na to pak zákazníci ani nevzpomenou. Mohl bys třeba ještě účtovat poplatek x Kč za přijetí takové reklamace.
25. 9. 2013 16:37:15
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948600
Mě se ta myšlenka líbí. Je to odlišení od davu. A lidé na to slyší. Dal bych 20 let i to je hodně.
25. 9. 2013 16:39:03
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948599
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 9. 2013 16:45:29
Napsal ramix;1002831
Jasně, takže chceš všude napsat DOŽIVOTNÍ ZÁRUKA a pak někde malým písmem v podmínkách napsat, na co všecho se to nevztahuje a ještě k tomu doufat, že si na to pak zákazníci ani nevzpomenou. Mohl bys třeba ještě účtovat poplatek x Kč za přijetí takové reklamace.
To nechci. Dodržet tu záruku by pro mě nepředstavovalo zásadní problém, už jsem to probral i s výrobcem. Jenom se chci vyhnout vychcanýmu jednání, kdy se lidi začnou automaticky chovat k výrobku jako prasata s argumentem, že nato mají stejně záruku.
25. 9. 2013 16:45:29
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948598
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
25. 9. 2013 16:52:49
Napsal marat;1002840
To nechci. Dodržet tu záruku by pro mě nepředstavovalo zásadní problém, už jsem to probral i s výrobcem. Jenom se chci vyhnout vychcanýmu jednání, kdy se lidi začnou automaticky chovat k výrobku jako prasata s argumentem, že nato mají stejně záruku.
Tak že to na tebe budou zkoušet, tomu se stejně nevyhneš. Mě by spíš motivovalo u tebe nakoupit, kdybych tam viděl prodloženou záruku řekněme 3-5 let, ale 50, to by mě spíš odradilo.
25. 9. 2013 16:52:49
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948597
Ja hovorím ÁNO! Ako marketingový ťah to funguje výborne a náklady na to percento ľudí (odhadom max. 3-5%), ktorí to fakt budú skúšať reklamovať za X rokov budú určite nižšie ako výnosy z predaja. Iba presne do podmienok napíš, na čo sa záruka vzťahuje a na čo nie. Napríklad aj Orbea má niečo podobné (doživotnú záruku) - http://orbea.cz/warranty.php . Na ľudí to zaberá!
25. 9. 2013 17:11:11
https://webtrh.cz/diskuse/extremni-zaruka-je-to-dobry-marketingovy-napad#reply948596
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit