Zadejte hledaný výraz...

Externí Skladování A Expedice Zboží pro e-shopy – je o tuto službu v ČR zájem?

Expedice-007
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 13:46:13
Dobrý den všem webtržníkům.
Analyzujeme zájem o službu, kterou bychom od nového roku nabídli. Máme poměrně velké skladové kapacity, velmi kvalitní vlastní skladový software, který se přes jednoduché rozhraní dá napojit na prakticky jakýkoliv e-shop.
Rádi bychom i v ČR nabídlu službu SKLADOVÁNÍ zboží vašeho e-shopu a následné EXPEDICE OBJEDNÁVEK na adresu koncového zákazníka. Vše by se odesílalo VAŠÍM jménem, balíky by byly označeny vašimi propagačními informacemi a materiály (dle dodání).
Poplatky za skladování v přiměřené výši - podle druhu zboží - od jednotek do desítek korun za měsíc - účtováno po dnech -> cena by záležela na objemu zboží, váze, charakteru (zda musí být skladováno ve vytápených halách nebo stačí nevytápěné prostory, venkovní zpevněná plocha apod.)...
Poštovné bychom účtovali my přímo vám - díky velkému počtu odesílaných zásilek jsme schopni nabídnout i třeba o 30 Kč/zásilku nižší cenu, než když budete posílat sami. Standardní přepravní společnosti jako Česká pošta, DPD, PPL, dále napojení na služby typu Uloženka.cz a Zásilkovna.cz.
Výhodami služby jsou:
-> Nižší náklady na skladování (platíte pouze tu část skladu, kterou přávě využíváte)
-> Žádné náklady na personál
-> Variabilita skladových prostor (kdykoliv zvýšíte nebo snížíte počet skladovaných položek)
-> Profesionální zajištění z naší strany na vysoké úrovni
-> Platba ze jednotlivé expedice zboží
-> Nižší ceny poštovného
-> Žádné nákupy velkého množství obalových materiálů - výborné velkoobchodní ceny po jednotlivých kusech
-> Příjem nevyzvednutého zboží, vratek apod. zpět na sklad
-> Pojištění Vašeho zboží po dobu skladování, při odeslání...
-> Online přehled o pohybu zboží (přesně online vidíte, ve kterém skladu, v jakém regálu, na jaké pozici se které Vaše zboží aktuálně nachází, máte přehled o postupu balení s přesnými časy, kdy se co konkrétně udělalo, vše trackováno s možností online sledovat průběh, včetně balíků)
O nás: Jsme obchodní společnost s třináctiletou bezproblémovou minulostí. Internetovým projektům se věnujeme poslední 4 roky a ročně prodáváme vlastní zboží s obraty cca 17 milionů Kč. Máme vlastní velmi efektivní skladový systém, velké skladové prostory, kvalifikovaný personál. Jsme schopni skladovat od položek o velikosti 1x1x1 cm do EUR palet. Váha od 1 g do 2 tun.
Od webtržníků by nás zajímalo:
1) Zda má vůbec někdo v ČR o takovou službu zájem (v západní Evropě je tato služba velmi rozšířená)
2) Jaké připomínky k systému máte
3) Kde vidíte slabá místa
4) Speciální požadavky, dotazy, poznámky
Projekt je v aktuální fázi příprav a plánované spuštění je po novém roce.
Děkuji všem za komentáře a názory. Děkuji.
20. 10. 2011 13:46:13
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689205
vmoutvic
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 14:56:15
Jaký je očekávaný průběh naskladnění zboží do vašeho skladu?
Kdo by řešil reklamace zaslaného zboží?
20. 10. 2011 14:56:15
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689204
mcmatak
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 14:58:50
slabé místo vidím v tom, že jste konkurence pro Vašeho zákazníka, takže už jen z tohodle důvodu je to nepoužitelné
20. 10. 2011 14:58:50
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689203
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 10. 2011 15:06:00
Napsal mcmatak;714339
slabé místo vidím v tom, že jste konkurence pro Vašeho zákazníka, takže už jen z tohodle důvodu je to nepoužitelné
konkurenti spolu nemuzou spolupracovat?
20. 10. 2011 15:06:00
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689202
mcmatak
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 15:08:36
:) a jak by to udělali? jako že by si konkurence viděla do účetnictví? no to může být zajímavé
20. 10. 2011 15:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689201
Expedice-007
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 15:21:16
Napsal vmoutvic;714336
Jaký je očekávaný průběh naskladnění zboží do vašeho skladu?
Kdo by řešil reklamace zaslaného zboží?
1) Partner zadá do systému, jaké zboží k nám nechává zasílat -> jednotlivé položky, počty kusů + předpokládaný termín doručení + identifikace zásilky
2) Při doručení zboží je zpracováno = rozbalena zásilka/paleta a jednotlivé kusy jsou naskladňovány - projdou fyzickou kontrolou, zda nejeví známky poškození (poškozeny obaly či viditelně poškozen či defotmován obsah) -> zboží je zváženo, zavedeno do systému
3) Při naskladnění každého kusu dostává každý jednotlivý produkt svoji vlastní ETIKETU o rozměru 4x6cm -> na ní uvedeno čí zboží je, kde bude založeno (skaldová pozice) a další podstatné věci, včetně čárového kódu pro interní potřebu a snadnější manipulaci
4) Zboží je uložena na pozici a je skladováno
Pozn.: Váha se snímá z důvodu, aby se porovnala s váhou při vyskladňování - pokud nejsou souhlasné, je zřejmé, že zboží není ve stavu jako při naskladnění -> pak se řeší co je navíc/chybí
Co je přesně na mysli reklamací zaslaného zboží?
1) Pokud myslíte, pokud bude produkt poškozen při naskladňování - pak jste o takovém počinu jako partner, pro kterého skladujeme informován, je dodána potřbná fotodokumentace a potřebné informace. Pokud shledáte, že je zboží v pořádku (můžeme na žádost zboží rozbalit a překontrolovat důkladně, ale bez povolení nikoliv), naskladní se i s poškozením obalu (například), pokud neshledáte, řešíte problém s vaším dodavatelem. Vy jste vlastník, proto nemůžeme řešit problém za vás.
2) Pokud bylo na mysli poškozené zboží, které se poškodí po cestě od skladu k zákazníkovi, pak reklamujeme přímo my u dopravní společnosti.
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:21 ----------
Napsal mcmatak;714339
slabé místo vidím v tom, že jste konkurence pro Vašeho zákazníka, takže už jen z tohodle důvodu je to nepoužitelné
Nechápu, jak mohu být konkurence pro zákazníka, můžete Vaši myšlenku blíže rozvést? Děkuji.
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:23 ----------
Napsal Aleš Jiříček;714342
konkurenti spolu nemuzou spolupracovat?
Ale nikdo neříká, že musíte u nás skladovat přesně sortiment, který ve skutečnosti prodáváme i my. Nabídka služeb je prosefionální a skladujeme prakticky všechny (bez speciálních předpisů) skladovatelné produkty.
Pokud u nás bude skladovat konkurence, tak v tom také nevidím problém. My nemáme žádný způsob, jak oslovit zákazníka konkurence - zásilky jsou odesílány jménem takové konkurence, osobní údaje použít NESMÍME, takže nelze zákazníka konkurence jakkoliv využít.
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:27 ----------
Napsal mcmatak;714347
:) a jak by to udělali? jako že by si konkurence viděla do účetnictví? no to může být zajímavé
A můžete mi sdělit, jak při skladování zboží vidíme do účetnictví někoho jiného? My za nikoho nic neúčtujeme, nehrabeme se nikomu v účtech...
Nachápu, proč zde pleteme pořád konkurenci. Pokud například my prodáváme nářadí, vrtačky apod. a ostatní u nás budou skladovat oblečení, elektroniku, dárky a nebo já nevím co, tak přece nejsme žádná konkurence...
NIKDE NENÍ ŘEČENO, ŽE SLUŽBA JE JEN PRO PRODEJCE STEJNÉHO SORTIMENTU!
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:37 ----------
Napsal mcmatak;714339
slabé místo vidím v tom, že jste konkurence pro Vašeho zákazníka, takže už jen z tohodle důvodu je to nepoužitelné
Znovu jsem se nad dotazem, který mi nepřišel logický zamyslel a pochopil jsem, co jste pravděpodobně myslel. Nepochopení vycházelo z toho, že vy zde zákazníkem myslíte našeho partnera, pro kterého služby poskytujeme, nikoliv koncového zákazníka, jak slovo zákazník chápu.
Tedy k dotazu - uvědomte si prosím, že my máme svoji oblast působnosti, své e-shopy a nemáme zájem o jiné segmenty. To, že u nás někdo skladuje, je služba, která nemá s dalším naším podnikáním nic (mimo stejných budov - skladů) společného. dodáváme službu, garantujeme její kvalitu. Nemáme zájem konkurenčně vstupovat našim partnerům do cesty - zamyslete se prosím:
1) Partner už by měl pozici na trhu, my nikoliv. Případný "útok" by nás nejen zdiskreditoval, ale hlavně by nás bez jistého výsledku stál neskutečně peníze.
2) Sice bychom mohli vybudovat "něco podobného", ale opět opakuji, že bez jistoty výsledku a při prvním pokusu dělat něco takového ztratíme partnera, kterému službu dodáváme a z té jsou peníze "skoro jisté", naopak z podnikatelského zámeru v podobě konkurence nikoliv.
3) Není vůbec snaha mít přehled o tom, kdo, komu a co prodává. Je mnohem lepší, když se zboží na skladě točí - nejsou skladové ležáky, prosperuje náš partner, přináší to peníze a spokojenost i nám...
Chápu, že jsme v ČR a každý druhý tu hledá v nových službách nějaké podrazy, ale zkuste se nad celým zamyslet.
My nabízíme službu, kdy pro vás bude celý proces skladování levnější, zaslání bude taktéž levnější, my pouze agregujeme více takových partnerů dohromady, tím zaplatíme personál a nejen my, ale i vy na tom vyděláme. Navíc vám odpadnou starosti s fyzickým manipulováním se zbožím.
Několik i opravdu v současné době velkých projektů na tomto obchodním modelu (outsorcing skaldování a expedice) vyrostlo. Web drží obchodníci, kteří se starají o marketing webu, prodej zboží, správu reklamy a to co "neumí" nebo nechtějí dělat a zatěžuje je, nechají externě.
Je potřeba si uvědomit a pochopit, že outsorcing služeb není vytváření vlastní konkurence, ale úleva od starostí a ušetření finančních prostředků!
20. 10. 2011 15:21:16
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689200
mcmatak
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 15:54:51
s outsourcingem není problém, problém je v tom, že vy provozujete maloobchod a tudíž jste konkurence, prostě jste si nevybrali co je Váš core business, mně jako Vašeho partnera samozřejmě musí znervózňovat, že Vám dávám svoje know-how, tedy co, v jakém množství a za jakou cenu se dá v ČR prodávat a jaká jsou skutečná čísla, což je opravdu know-how!
pokud nevěříte, že je to know-how tak se pojďme domluvit kolik za ty čísla chcete? pokud tedy budete někdy velcí, podobných služeb je v ČR hodně, první s tím začal asi ComGate, řešil jsem to s nimi snad v roce 2007, ovšem nevšiml jsem si, že za 4 roky nějak pokročili, tím neodsuzuji tuto službu, služba je super a využívám ji v západních zemích jak říkáte, a samozřejmě ani tam nemám jistotu, že tyto informace nezneužijí, ale alespoň se nepřiznají, že mají firmu, která vlastně takové informace dokáže velice dobře zpeněžit a že mají ambice dělat maloobchod a ne poskytovat službu
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:57 ----------
ještě snad dodám, pokud se stanu Vaším partnerem, ukážete mi kolik, čeho a za kolik prodáváte? je to férové nebo není?
20. 10. 2011 15:54:51
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689199
Expedice-007
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 16:02:48
Napsal mcmatak;714375
s outsourcingem není problém, problém je v tom, že vy provozujete maloobchod a tudíž jste konkurence, prostě jste si nevybrali co je Váš core business, mně jako Vašeho partnera samozřejmě musí znervózňovat, že Vám dávám svoje know-how, tedy co, v jakém množství a za jakou cenu se dá v ČR prodávat a jaká jsou skutečná čísla, což je opravdu know-how!
pokud nevěříte, že je to know-how tak se pojďme domluvit kolik za ty čísla chcete? pokud tedy budete někdy velcí, podobných služeb je v ČR hodně, první s tím začal asi ComGate, řešil jsem to s nimi snad v roce 2007, ovšem nevšiml jsem si, že za 4 roky nějak pokročili, tím neodsuzuji tuto službu, služba je super a využívám ji v západních zemích jak říkáte, a samozřejmě ani tam nemám jistotu, že tyto informace nezneužijí, ale alespoň se nepřiznají, že mají firmu, která vlastně takové informace dokáže velice dobře zpeněžit a že mají ambice dělat maloobchod a ne poskytovat službu
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2011 v 15:57 ----------
ještě snad dodám, pokud se stanu Vaším partnerem, ukážete mi kolik, čeho a za kolik prodáváte? je to férové nebo není?
Promiňte, ale lze samozřejmě založit další společnost a tvářit se, že vlastní obchod nemáme. To mi přijde mnohem víc nefér, ale samozřejmě chápu váš názor a respektuji ho. Obavy jistě v ČR jsou na místě.
Nikde neříkáme, že nelze podepsat konkurenční doložka - tzn. nesmíme se stejným artiklem začít obchodovat v době spolupráce + X let po případném ukončení spolupráce. Vše je o dohodě a jak už jsem uvedl - není naším záměrem budovat další shopy, ale využít našeho know-how v oblasti skladování a expedic.
Souhlasím s Vámi, že v ČR nějaké podobné služby asi budou, ale dle našeho názoru tu není nikdo na dostatečné úrovni, aby to někoho zaujalo, což doufám nebude náš případ.
20. 10. 2011 16:02:48
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689198
mcmatak
verified
rating uzivatele
20. 10. 2011 16:08:16
1. točíte ČR stále dokola, je to zbytečné, máte něco proti ČR? tohle je všude stejné (obchodník vidí příležitost na něčem vydělat a udělá to, o tom je obchod ne?)
2. konkurenční doložka, super, jen jste sám odpověděl jak ji obejdete
20. 10. 2011 16:08:16
https://webtrh.cz/diskuse/externi-skladovani-a-expedice-zbozi-pro-e-shopy-je-o-tuto-sluzbu-v-cr-zajem/#reply689197
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit