Zadejte hledaný výraz...

Expanze na Slovensko

David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2012 18:02:36
Zdravím Webtržníky,
chci se zeptat zdejších eshopářů, kteří ať už úspěšně či neúspěšně expadndovali na Slovensko, jaké jsou rozdíly mezi Slovenským a českým zákazníkem.
Pokud je v Čr relativně eshop vydělávající, lze počítat s podobným provozem i na slovensku? Samozřejmě že je třeba vzít ohled na konkurenci, ale tu už jsem mapoval dneska celý den a konkurenční prostředí je pro mě více než přijatelné.
Jak je to potom s vyhledáváači? Samozřejmě budu mít Slovenskou doménu, ale je asi třeba aby i texty byly slovensky že? Jak kvůli hledači tak kvůli nakupujících....
Díky za tipy
25. 6. 2012 18:02:36
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778724
Osobně jsem shledal největší problém v ceně dopravného na Slovensko.
25. 6. 2012 18:26:48
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778723
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2012 18:29:21
Mám tam rodinu, plánuji zaslat všechno zboží najednou a správci eshopu dávat 25% z obratu, takže tento problém odpadá.
25. 6. 2012 18:29:21
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778722
chci se zeptat zdejších eshopářů, kteří ať už úspěšně či neúspěšně expadndovali na Slovensko, jaké jsou rozdíly mezi Slovenským a českým zákazníkem.
rekl bych, ze cesky je o neco narocnejsi na kvalitu sluzeb a rychlost dopravy
Pokud je v Čr relativně eshop vydělávající, lze počítat s podobným provozem i na slovensku? Samozřejmě že je třeba vzít ohled na konkurenci, ale tu už jsem mapoval dneska celý den a konkurenční prostředí je pro mě více než přijatelné.
vubec ne, uspech v CR neznamena uspech v SK a opacne
Jak je to potom s vyhledáváači? Samozřejmě budu mít Slovenskou doménu, ale je asi třeba aby i texty byly slovensky že? Jak kvůli hledači tak kvůli nakupujících....
v sk je silny google, ale pak je to horsi, jelikoz v CR je google + seznam, v SK je google+zoznam+azet+centrum+cas+sme... a vsichni jsou si velikosti dost podobni, coz zneprijemnuje situaci tim, ze je treba byti na vice mistech.
V neposledni rade SK ma polovinu obyvatel a o neco mensi kupni silu, takze ten trh je jako takovy o dost mensi a taky vliv hlavniho mesta v SK je jeste vyraznejsi, nez v CZ
25. 6. 2012 18:36:55
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778721
tomassu
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 6. 2012 18:59:00
na Slovensku ako vyhľadávač funguje len google.sk - zoznam, centrum, sme atď. majú katalógy firiem, ak ide Slovák nakupovať tak cez google, určite nie cez katalóg firiem, naozaj v ojedinelých prípadoch.
25. 6. 2012 18:59:00
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778720
na Slovensku ako vyhľadávač funguje len google.sk - zoznam, centrum, sme atď. majú katalógy firiem, ak ide Slovák nakupovať tak cez google, určite nie cez katalóg firiem, naozaj v ojedinelých prípadoch.
V tomto sa praveze myslis a zasadne. Azet napriklad prinasa aj navstevy aj zakanikov, zoznam tak isto a ostatne kotore spomenul Radek.O. tiez.
25. 6. 2012 19:30:13
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778719
tomassu
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 6. 2012 19:49:29
No to určite....Možno tak niektoré platené vrchné pozície..Aj to len nepatrné % z návštevnosti. Už keď nie google a neberieme do úvahy platené formy, tak neplatené verzie porovnávačov, najmä heureka cez fulltextové vyhľadávanie ti urobí nejaké návštevy..Ale katalóg firiem ??- tak 2 návštevy za týždeň..-ak to zato stojí..Ak je to bezplatné, nie je problém tam pridať eshop, ale celú pozornosť by som venoval na google.sk možno v závislosti od typu tovaru, pokiaľ sú to čo ja viem napr. mobily - tak aj tie porovnávače.
25. 6. 2012 19:49:29
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778718
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
25. 6. 2012 20:07:12
Katalogy firiem v SK naozaj vobec nerieste, je to strata casu a v pripade platenych aj penazi.
Naopak odporucam nastudovat zakon o ochrane spotrebitela - reklamacne konanie je odlisne (niekto by napisal, ze "nenormalne") :)
25. 6. 2012 20:07:12
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778717
ono pozor - jedna vec je katalog firem, ty vazne na tech SK portalech nefunguji a druha vec je reklama na portalech jako takova. A hlavne jak pise igor - reklamacni rizeni je zasadne jine.
25. 6. 2012 20:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778716
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2012 20:09:46
Za celou dobu provozování eshopu jsem neměl jedinou reklamaci :-) Každopadně když to zde bylo nakousnuto, v čem se prosím odlišuje či jak probíhá?
25. 6. 2012 20:09:46
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778715
Napsal dkoudela;812089
Za celou dobu provozování eshopu jsem neměl jedinou reklamaci :-) Každopadně když to zde bylo nakousnuto, v čem se prosím odlišuje či jak probíhá?
http://portal.gov.sk/portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=1652
z toho nejdulezitejsiho:
Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia (pozri praktickú radu dole); bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením.
Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova;
počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
25. 6. 2012 20:28:09
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778714
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2012 20:35:01
díky, na 2 stranu, mnou prodávané produkty se vůbec nereklamují, není moc co reklamovat :)
25. 6. 2012 20:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778713
Oakley
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
25. 6. 2012 20:42:48
Poměr obyvatel je cca 1:2, kupní síla mírně menší, ale přesto jsou obraty v poměru cca 4:1 pro CZ.
25. 6. 2012 20:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778712
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 6. 2012 21:00:00
Napsal Oakley;812103
Poměr obyvatel je cca 1:2, kupní síla mírně menší, ale přesto jsou obraty v poměru cca 4:1 pro CZ.
Vlastní zkušenost? Nečekám zázraky ale každá kačka dobrá ne?
25. 6. 2012 21:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778711
Napsal dkoudela;812110
Vlastní zkušenost? Nečekám zázraky ale každá kačka dobrá ne?
Vite klidne muze mit nekdo pomer 10:1 jiny 1:1 jiny 1:10 proste vysledky druhych nejsou smerodatne. Zalezi urcite na mnoha faktorech, ktere tu rovnici doplni a udelaji vysledek.
25. 6. 2012 21:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/expanze-na-slovensko#reply778710
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit