Zadejte hledaný výraz...

Existuje šablona eshopu, která snižuje cenu s rostoucím počtem zákazníků?

David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
17. 6. 2016 10:50:09
K solventnosti kupujících - nešlo by to vyřešit blokací peněz na kartě? Takto to funguje u tankovacích automatů. Blokne se mi určitá částka, a po natankování se odečte reálná cena.
17. 6. 2016 10:50:09
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203138
To bude desne motivacni dat penize dopredu, kdyz vim, ze pro mne by to bylo zajimave jen tehdy, kdyz by to bylo za tu nejnizsi cenu, ale nevim zda to bude nebo ne. Jako za pokus to stoji, ale moc optimisticky k tomu nejsem.
17. 6. 2016 10:51:48
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203137
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
17. 6. 2016 11:03:13
Kdyby to uchopila velká firma a udělala kolem toho pořádný marketing, tak to možná má šanci fungovat. Pokud to ale budeš dělat na koleni, je to bez šance. Aby to bylo životaschopné je třeba hodně lidí a hodně zboží.
17. 6. 2016 11:03:13
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203136
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
17. 6. 2016 11:03:49
Radek O.: Daná registrace by mohla být spojena s tím, že "souhlasím s aktuální cenou". Nutností je, aby už při startu byla dostatečně lákavá. Poté by proběhla blokace peněz a zboží by mohlo rovnou odcházet poštou. Z účtu by se po deadlinu odečetla reálná částka. V teroretické rovině by to fungovat mohlo. Osobně se k tomu také nestavím nijak optimisticky. Chtěl jsem jenom naznačit možnou cestu.
17. 6. 2016 11:03:49
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203135
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
17. 6. 2016 11:09:19
K technickému řešení - v principu je to slevový portál, kterých se nabízí mraky jak "šablon", tak běžících. Samozřejmě to bude chtít doprogramovat k dokonalost, ale v principu nic obtížného.
Taky bych se v první řadě zaměřil na obchodní/procesní stránku věci. Dá se říct, že právě tohle byla původní idea slevových portálů, kterou ale záhy opustily a soustředily se na prakticky pouhou reklamu - prvek "tyhle podmínky platí až když vás bude x" rychle zmizel nebo jen jako formalita naoko pro zvýšení atraktivity. Nikdy se (přinejmenším v CZ prostředí) nejednalo o skutečné objemově podmíněné slevy. Být vámi přemýšlel bych proč. Že vám to fungovalo na FB: ano, v malém, a ano, v nějaké specifické komunitě a specifickým produktem. Uvědomte si to, a nakolik se dá z téhle niky vylézt. Nejspíš to bude mít úspěch u zboží, které je relativně zbytné a zákazník ho nepotřebuje hned, a které není úplně konkurenční - zákazníkovi se vyplatí čekat (a dávat zálohu a ... a... ), oproti tomu, aby proklikal heuréku. Pokud se nebudete skutečně důsledně zaměřovat na jednorázově uspořádané akce, které nikdo jiný nezrealiuzuje, pokud zabřednete do toho, že budete jedním z řady snaživců s podobnými produkty, tak imho buď nebudete nijak atraktivní, anebo se o to budete snažit a pak v tom s velkou pravděpodobností budete hučet ze svého.
17. 6. 2016 11:09:19
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203134
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 6. 2016 11:44:01
Tohle je forma kolektivního nakupování, u nás to v počátcích sleváčů hned v první vlně zkoušeli všichni přední slevoweby, žádný to již takhle neprovozuje. Problém jsou vychcánkové, kteří to obchází, stornuji objednávky či dělají falešné. Pokud zákazníkovi ukážeš, že pokud počká, bude mít nižší cenu, on počká, neobjedná a pak zapomene a příjdeš o konverzi, je na hlavu mít potenciálního zákazníka a pustit ho pryč. Krátce řečeno, v masovém měřítku to nefungovalo ani na stotísícové návštěvnosti denně.
Mrkni se na aplikace pro slevoweby, řada z nich má právě tuhle funkci schodové ceny, cenově tě to může vyjít na 10, 20tis.
V ČR blokace peněz na kartě moc nefunguje, naše banky blokované peníze vrací i více než týden, u zahraničních bank se mi vrátí za pár minut. Stejně pak musíš umožnit storno objednávky podle zákona. Nejjednodušší je buď peníze ztrhnout hned, předschválit platbu (třeba u paypal) nebo poslat výzvu k platbě až při skončení prodeje, takhle fungovaly sleváče ve svých počátcích, kdy bylo potřeba na tu cenu určitý počet kupujících, ale dnes to je již přežitý.
Jinak tahle forma nakupování běžně funguje v uzavřených komunitách, běžně se takhle objednávají levněji rybářské potřeby, golfové míčky, elektronické součástky atd. atd. Možná by mohla být životaschopná varianta nabízet portál právě pro takové komunity na hromadné nakupování pro jejich členy, do budoucna je možný i daný nákup ze zahraničí zprostředkovat či spojit více skupin dohromady. Osobně o ničem takovém nevím a už párkrát jsem hledal, chci si tam dát svůj popis, přístup pouze pro komunitu a vidět kdo o to má zájem...
17. 6. 2016 11:44:01
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203133
predator129
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 6. 2016 11:46:26
Už len preto, že by som sa musel registrovať by som z takéhoto webu odišiel ;)
17. 6. 2016 11:46:26
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203132
davidof
verified
rating uzivatele
17. 6. 2016 11:52:55
Kolektivní nakupování jednu chvíli fungovalo u módy ... v začátcích bigbrands, fashiondays, a asi pěti dalších ... takových 6 let zpátky tuším. Lidi se registrovali, pak čekali na jakési "schválení a pozvánku" (marketingová hra), a pak vesele výhodně objednávali pravěké zboží stažené ze značkových outletů, které nákupní klub nakoupil až po uzavření akce :) Také jsem si to zkusil, koupil jsem si v těchto dobách u jedněch z nich tričko s krokodýlem, přišlo něco mezi padělkem a křivě ušitým žmolkovatým zmetkem. Přišlo to asi po 40 dnech a vrácení peněz bylo na další dva měsíce po asi 10 urgencích a výhružkami soudem :)
Pak to samozřejmě ovadlo a dnes už funguje tuším jen bigbrands, a to už spíš jako normální eshop lišící se jakoby časovými kampaněmi a otravnou registrací.
17. 6. 2016 11:52:55
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203131
cargopro
verified
rating uzivatele
17. 6. 2016 12:03:27
podobně jsem mudroval nad systémem padající ceny v závislosti na počtu "sledujících" kampaň. Ale tam už musíš mít na skladu fyzicky třeba kontejner (scateboardů) za bezkonkurenční cenu na kterou se přibližuješ až v závěru prodeje, jinak osciluješ nad nejnižší cenou třeba kolem 10 %. Prostě ten produkt musíš mít v danou chvíli sám nejlevnější v nákupce na daném trhu. Musí se jednat o trendovou záležitost a musí to být možná i přímo od výrobce. Rozhodně nenajdeš šablonu, to je záležitost scriptu, který navíc musí být dolaďovaný (parametrizovaný) za pochodu, dle zájmu o produkt. Jednou vyprodáš produkt za den, jindy za týden, někdy bys byl rád, že ses toho zbavil. Ono nic jako sleva na zboží v podstatě neexistuje, existuje jenom množstevní sleva, jinak zboží má pevnou hodnotu v daném místě a v daném čase.
17. 6. 2016 12:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/existuje-sablona-eshopu-ktera-snizuje-cenu-s-rostoucim-poctem-zakazniku/strana/2#reply1203130
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit