Zadejte hledaný výraz...

Etarget se otevřel?

Tower
verified
rating uzivatele
2. 5. 2007 19:26:32
Etarget již pro registraci do systému nevyžaduje povinných 30 000 zobrazení?
2. 5. 2007 19:26:32
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7478
Mam pocit ze nikdy nevyzadoval. Toto cislo bylo spise doporucenim. Zalezelo spise na subjektivnim predpokladu jisteho obratu , tj obor, typ serveru, obsah a velikost.
2. 5. 2007 20:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7477
Martin
verified
rating uzivatele
2. 5. 2007 21:05:00
zda sa ze mas pravdu, zaregistroval som sa ako partnersky portal - doteraz ludi osobne overovali a odmietali :)
2. 5. 2007 21:05:00
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7476
Tower
verified
rating uzivatele
3. 5. 2007 17:05:09
Jelikož mě to zajímalo, zeptal jsem se přímo společnosti eTarget. Bylo mi řečeno, že návštěvnost již není omezujícím faktorem, což je při pohledu na tenčící se portfolio partnerský projektů a zobrazování se reklamních bloků na na pochybných stránkách, které nedosáhnou návštěvnosti 1000 zobrazení za den ani omylem, celkem logický krok. Nicméně pozoruhodná je klauzule, podle níž správce eTargetu prohlédne stránky a následně určí vhodnost zařazení do systému. To je ovšem definice, kterou můžete použít na všechno a s libovolným výsledkem.
Moc tedy nechápu, proč umožnili základní registraci, když ještě dále požadují kontrolu a pravděpodobně i další papírování při zařazování serveru. Možná právě kvůli registračním informacím.
3. 5. 2007 17:05:09
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7475
Martin
verified
rating uzivatele
4. 5. 2007 22:31:30
ano, je potrebne podpisat zmluvu a az potom ta zfunkcnia ... ta zmluva je ale "tajna" a preto ju nejdem rozoberat - skusim ale ziskat povolenie na zverejnenie nejakych informacii ... o celej veci som uz pisal clanok na http://www.seomarketing.sk/etarget/etarget-od-dnes-dostupny-aj-pre-mensie-portaly.html
4. 5. 2007 22:31:30
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7474
Tower
verified
rating uzivatele
4. 5. 2007 23:12:13
Aktivní jedinec, děkuji za informaci, byť velmi okleštěnou.
Smlouva byla povinná vždy (před nějakou dobou prý obsahovala i podmínku, že se na projektu nesmí objevit jiná reklama pobodného systému po 2 roky od rozvázání spolupráce), o její užitečnosti se dá více méně jen dohadovat, protože je právě důvěrná a pro rozdílné partnery i pravděpodobně různá. Každopádně by mě zajímalo, k čemu se váže její obsah. K účtu v eTargetu (tím, že je povolena volná registrace, mi to nepřipadá jako správná idea, nicméně logicky nejlepší - když bude 1. server schválen, uzavře se), nebo k jednotlivým serverům (a další reklamní plochy se řeší prostě jen aktualizací původní smlouvy)?
Podmínka návštěvnosti je na jednu stranu sice výhodná, že se tím zaručí nějaký minimální obrat, ale právě třeba malé (mladé) projekty mohou nalézt ve spojení s eTargetem zajímavé partnerství. Hlavní síla systému stojí právě na selekci partnerů, na což si zvykli i inzerenti...
4. 5. 2007 23:12:13
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7473
Jesensky In4U s.r.o.
verified
rating uzivatele
5. 5. 2007 06:01:46
Nějak mi není jasné, proč se tak zcela neadekvátně jeho významu zajímáte o eTarget, když mnohem jednodušší, sofistikovanější a ziskovější je Google AdSense?
Proč bych řešil nesmyslné podmínky eTargetu o jejich zákazech, když si mohu nasadit po všech stránkách lepší systém?
5. 5. 2007 06:01:46
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7472
Tower
verified
rating uzivatele
5. 5. 2007 17:59:10
Ad Jesenský, In4U s.r.o.
Trochu jednostranný názor. Google Adsense je především jiné, nevidím tedy důvod proč ostatní systémy ignorovat, či jinak znevýhodňovat. Také tvrzení o "lepším" programu se mi nejeví jako šťastné. V některých situacích ano, v jiných rozhodně ne.
Zákazy a příkazy ve svých pravidlech zahrnuje každý systém. Čím jsou přesnější, tím lepší má provozovatel potencionálního partnerského serveru výchozí pozici pro uzavření smlouvy.
V neposlední řadě stojí komunikace. Myslím, že s menšími (v globálním měřítku) systémy bude domluva lepší a individuální dohoda schůdnější. Google má v této pozici dominantní postavení. Vždyť i mnoho jeho partnerů jej chápe jako samovládce, který si v podstatě může dělat co se mu zlíbí.
A samozřejmosí je také prostý zájem. Základní povědomí.
5. 5. 2007 17:59:10
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7471
Martin
verified
rating uzivatele
5. 5. 2007 21:16:21
bola by uplna hlupost spoliehat sa len na jeden zdroj prijmov
google si fakt robi co chce a jeho zaujem je niekde inde nez u malych publisherov (napr. kazdy vacsi portal v US. ma vlastneho account managera)
nejaka slovenska alebo ceska stranka im nestoji ani za email
5. 5. 2007 21:16:21
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7470
Jesensky In4U s.r.o.
verified
rating uzivatele
5. 5. 2007 21:35:17
Napsal Tower;2959
Ad Jesenský, In4U s.r.o.
Trochu jednostranný názor. Google Adsense je především jiné, nevidím tedy důvod proč ostatní systémy ignorovat, či jinak znevýhodňovat. Také tvrzení o "lepším" programu se mi nejeví jako šťastné. V některých situacích ano, v jiných rozhodně ne.
Zákazy a příkazy ve svých pravidlech zahrnuje každý systém. Čím jsou přesnější, tím lepší má provozovatel potencionálního partnerského serveru výchozí pozici pro uzavření smlouvy.
V neposlední řadě stojí komunikace. Myslím, že s menšími (v globálním měřítku) systémy bude domluva lepší a individuální dohoda schůdnější. Google má v této pozici dominantní postavení. Vždyť i mnoho jeho partnerů jej chápe jako samovládce, který si v podstatě může dělat co se mu zlíbí.
A samozřejmosí je také prostý zájem. Základní povědomí.
Za všemi argumenty co jsem řekl si stojím, jinak bych je nepsal.
Nemám sice rád monopoly a fandím tedy třeba Linuxu a eTargetu, ale protože nemám čas používat neefektivní služby a drahé programy typu Linux, máme ve firmě levné a i pro mé potřeby velmi náročného uživatele plně dostačující levné Windows XP Home a na reklamní příjmy i výdaje používáme Google.
Někdo by mohl říct, že z dlouhodobého hlediska se nám to může vymstít (Google si začne strhávat větší provizi z AdSense až přijde o konkurenty, Microsoft bude prodávat svůj OS stále dráž a pod.), ale zatím to tak nevypadá, AdSense je pro naše potřeby výrazně nejlepší zdroj příjmů z kontextové reklamy a OS Microsoftu je za stejně směšné (respektive užitné hodnotě naprosto odpovídající) 2.000 Kč pořád lepší a lepší ...
Všem kdo se nudí a mají dost času si hrát s Linuxem však fandím a přál bych si, abychom také jednou mohli používat zatím (pro nás a tisíce našich zákazníků) nevyužitelný Linux, OpenOffice a pod., u služeb typu eTarget to vidím spíš tak, že pokud jim budete pomáhat moc, budou tak úspěšní, že je jednou koupí Google a máte po konkurentovi :skleb:
5. 5. 2007 21:35:17
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7469
Jesensky In4U s.r.o.
verified
rating uzivatele
5. 5. 2007 21:54:32
Napsal bottanek;2970
bola by uplna hlupost spoliehat sa len na jeden zdroj prijmov
google si fakt robi co chce a jeho zaujem je niekde inde nez u malych publisherov (napr. kazdy vacsi portal v US. ma vlastneho account managera)
nejaka slovenska alebo ceska stranka im nestoji ani za email
1) Souhlasím, že je dobré stát alespoň na dvou nohách, ale to ještě neznamená, že to musí být dva konkurenční formáty kontextové reklamy. My třeba máme textovou kontextovou a k tomu klasickou bannerovou od mediální agentury.
To, že nemáme smlouvu s eTargetem je vina této maličké firmy, která si do smlouvy s chudáky českými severy (kteří donedávna neměli jinou možnost příjmů) vpašovala nehorázné podmínnky, odporující slušnosti a velmi zvýhodnující jejich stranu. Takovou smlouvu bych nikdy nepodepsal, proto mne velmi příjemně potěšilo, že ceslosvětově obrovská firma jako Google má i pro nás, malé a bezvýznamné české mravenečky podmínky oboustranně výhodné. Právě takový gigant jako Google by mohl mít tvrdou smlouvu (např. provizi pro malé servery jen 10%) a jeho miniaturní lokální konkurent typu eTarget by mu měl konkurovat lepšími smluvními podmínkami (lepší smlouva, vyšší provize, pružnější jednání a pod.), což se kupodivu neděje ...
2) U každé světově úspěšné firmy co znám z obchodního styku SAMOZŘEJMĚ mají pro významné zákazníky speciálně školené account managery, co je na tomhle logickém postupu divného?
Když mobilnímu operátorovi utratíte nejistých 200 Kč měsíčně na předplacenou kartu, můžete být rád, že vám vůbec poskytuje (ne)dokonalou infolinku zdarma, ale když jim utrácíte např. 20 tisíc měsíčně je logické, že si vás budou opečovávat a místo technicky neschopné středoškolačky vám přiděli solidně vystupujícího a zkušeného vysokoškoláka v kravatě, co za vámi i rád přijede.
3) Nemám jediný důvod bránit Google a neznám žádné nezávislé průzkumy o tom, na kolik e-mailů jejich podpora neodpoví, ale z osobní zkušenosti mohu potvrdit, že i když nejsme žádným významným českým inzerentem ani velkým AdSense partnerem, vždy mi na mé dotazy odpověděli.
Byli by myslím sami proti sobě, kdyby si dovolili neodpovídat na e-maily zákazníků, předpokládám že tak velká firma má jistě i postupy a vyhodnocování, jak rychle jsou dotazy zodpovídány a zaměstnanci pak podle toho odměňováni.
Spíš se ujistěte, zda jste své e-maily správně odeslal (správná adresa příjemce, vaše adresa totožná s tou v účtu u Google, zatrhnout si žádost o potvrzení přijetí, nedat vykřičníky, velkými písmeny či HTML formátem příležitost antispamu a pod.), stal-li se vám podobný problém vícekrát.
5. 5. 2007 21:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-se-otevrel#reply7468
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit