Zadejte hledaný výraz...

Etarget končí s bannerovou reklamou

Tisková zpráva.
Když odseknu PR kecy, zůstane:
"Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky - a to jak stálými tak potenciálními - podstatně menší zájem. Věříme, že tento krok nám pomůže k ještě většímu rozvoji reklamy kontextové, která už dnes v tomto segmentu trhu dominuje", dodal M. Vašš.
5. 4. 2007 22:17:39
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6138
kamiiii
verified
rating uzivatele
5. 4. 2007 23:42:57
připadá mi, že se "zase" všichni extrémně vrhají na kontext... :/
5. 4. 2007 23:42:57
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6137
DigitalDooM
verified
rating uzivatele
5. 4. 2007 23:53:37
No vzhledem k tomu, že s google už můj web dělat nemůže a vzhledem k tomu, že na větších webech google ani moc výhodný neni, tak jsem to chctěl s etarget zkusit .... :) tak uvidíme ... mě se teda osobně líbí víc bannery než text - radši se podívám na pěkný obrázek než text, na druhou stranu je fakt, že mnozí reklamy blokují a bannerová to odnese spíš než text, takže to celkem chápu :)
5. 4. 2007 23:53:37
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6136
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 4. 2007 10:02:31
osobne si reklamu blokujem(bannery skoro vsetky) a textovu nechavam len na weboch, kde raz za cas kliknem a pomozem(blogy a pod).
reklamny priestor na nete sa rozvija, a etarget sa len prisposobuje trendom. bannery uz nie su v mode.
6. 4. 2007 10:02:31
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6135
Acci
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 4. 2007 10:05:41
kde raz za cas kliknem a pomozem(blogy a pod)
To jsou nápady. Na reklamu se kliká kvůli tomu, že tě zaujme a ne aby jsi "pomohl" tvůrci webu. V dlouhodobějším horizontu mu ale škodíš, protože zadavatel reklamy zjistí, že je neefektivní a zruší ji.
6. 4. 2007 10:05:41
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6134
Napsal DigitalDooM;1745
mě se teda osobně líbí víc bannery než text - radši se podívám na pěkný obrázek než text, na druhou stranu je fakt, že mnozí reklamy blokují a bannerová to odnese spíš než text, takže to celkem chápu :)
kontextová reklama má mnoho výhod před bannerovou:
- vyšší CTR
- rychlejší načítání
- méně narušuje design webu
Bannerová reklama v podstatě slouží "jen" na propagaci značky.
U bannerů jde naprogramovat anti blocker, který by znemožňoval zablokování reklamy. Pokud by si však někdo trvale vypnul flash, tak to u fash bannerů samozřejmě nebude fungovat.
6. 4. 2007 10:34:29
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6133
kamiiii
verified
rating uzivatele
6. 4. 2007 11:25:34
Napsal PCMark;1766
kontextová reklama má mnoho výhod před bannerovou:
- vyšší CTR
- rychlejší načítání
- méně narušuje design webu
Bannerová reklama v podstatě slouží "jen" na propagaci značky.
U bannerů jde naprogramovat anti blocker, který by znemožňoval zablokování reklamy. Pokud by si však někdo trvale vypnul flash, tak to u fash bannerů samozřejmě nebude fungovat.
takhle rezolutně bych to neviděl. Bannerová reklama (tzv. visual) má spoustu výhod, tak jako kontext :)
Nejlepší je vyváženost a efektivní kombinace obou :)
a že bannerovka slouží na propagaci značky je ... špatné tvrzení :nono: :)
6. 4. 2007 11:25:34
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6132
Pette
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 4. 2007 10:02:16
Napsal Acci;1763
To jsou nápady. Na reklamu se kliká kvůli tomu, že tě zaujme a ne aby jsi "pomohl" tvůrci webu. V dlouhodobějším horizontu mu ale škodíš, protože zadavatel reklamy zjistí, že je neefektivní a zruší ji.
neboj acci, viem kam kliknut, vzdy ma to trosku zaujme a navyse, jeden klik raz za cas ziadneho zadavatela reklamy neodradi.
7. 4. 2007 10:02:16
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-konci-s-bannerovou-reklamou#reply6131
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit