Zadejte hledaný výraz...

Etarget – cena za klik

Ahojte,
chcem začať používať etarget, nemám s tým ešte skúsenosť. Aká je priemerná cena za klik ? Mení sa to?
A ešte: môžem na stránke kde mam etarget používať aj reklamu od niekoho iného, napr Adsense?
vďaka
31. 8. 2013 22:48:26
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-cena-za-klik#reply939846
Tkim
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
31. 8. 2013 23:26:40
Lenost je děsná svině. Proč si nepřečteš podmínky a ptáš se tady?
31. 8. 2013 23:26:40
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-cena-za-klik#reply939845
/ môže :)
31. 8. 2013 23:32:21
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-cena-za-klik#reply939844
Já mám cenu za klik kolem 1 koruny.
1. 9. 2013 00:01:19
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-cena-za-klik#reply939843
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
1. 9. 2013 13:10:31
Cena za klik se mění v závislosti na poptávce po daném klíčovém slovu. Ptát se na průměr je tedy bezpředmětné - rozdíly budou na tolik odlišné, že Vám stejně nic pro Váš obor neřeknou. Podstatné je se ptát zda kliky rovněž přináší konverze. V tom je ten zakopený pes - inzeráty eTargetu se nezobrazují ve výsledcích vyhledávání jako Adwords nebo Sklik, ale zobrazují se pouze na základě klíčových slov obsažených v obsahu stránek - (ekvivalent obsahové sítě u Adwords nebo Skliku). Tím se efektivita dramaticky snižuje
na úroveň display reklamy.
Když se ale podíváte co tvoří obsahovou síť eTargetu zjistíte, že krom několika zpravodajských webů to jsou MFA weby s nulovým přínosem pro uživatele. eTarget navíc nemá propracované odhalování falešných prokliků - najednou zjistíte, že tam máte 100 placených prokliků na Vaše stránky s délkou setrvání na stránce v řádu sekund.
Podle mých zkušeností eTarget nepřinesl nikdy žádné konverze.
1. 9. 2013 13:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/etarget-cena-za-klik#reply939842
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit