Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Esportový tým jako marketingový potenciál

Zabijaktrollu
verified
rating uzivatele
6. 1. 2020 23:57:22
Ja tomu nerozumim. Sice nejsem pc hrac, ale nějak extra draha vybava mi to neprijde. Me jako konzolistu vysla sestava jeste o neco vyse.
Kdyz bych chtel aby mi tu sestavu nekdo zaplatil, tak si snad vyberu hry kde jsou v turnajich slusne price money a mimo turnaje ktere vyhravam pojedu na YT, Twich apod. Kdyz jsem nejlepsi a mam fanouskovskou zakladu, tak tech 50t na vybaveni se musi udelat jak nic..
6. 1. 2020 23:57:22
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431716
kubri
verified
rating uzivatele
7. 1. 2020 08:48:51
Napsal Zabijaktrollu;1562716
Ja tomu nerozumim. Sice nejsem pc hrac, ale nějak extra draha vybava mi to neprijde. Me jako konzolistu vysla sestava jeste o neco vyse.
Kdyz bych chtel aby mi tu sestavu nekdo zaplatil, tak si snad vyberu hry kde jsou v turnajich slusne price money a mimo turnaje ktere vyhravam pojedu na YT, Twich apod. Kdyz jsem nejlepsi a mam fanouskovskou zakladu, tak tech 50t na vybaveni se musi udelat jak nic..
Tsk asi je rozdíl si to koupit jako 16-ti letý student gymplu a jako pracující člověk. Stejně tak turnaje - aby člověk mohl mít ambice na turnaje s největšími prizemoney, musí mít tým třídy tier jedna. Takový tým má ale rozpočet třeba 1,5 milionů dolarů na rok.
7. 1. 2020 08:48:51
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431715
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
7. 1. 2020 08:57:56
Napsal Kubri;1562684
Dovolím si s vámi nesouhlasit. Ten marketingový potenciál tam je. Naši hráči jsou využíváni (zneužíváni? :D) na reklamní akce, mají fanoušky - tisíce lidí na IG každý, stovky sledujících na twitchi, mixeru, týmy jdou vidět v dnešní době už i v televizi (Nova, Prima). Články přebírají už i velká média.. takže potenciál je.
"Marketingovy nastroj" (predoslu komentar) a marketingovy "potencial" su dve, vyrazne odlisne, veci. ROI/ROAS pri takychto veciach je katastrofalne. Tieto veci pre velke firmy riesim dnes a denne, s 25 rocnou praxou. Takze to mam celkom podlozene (hard-data), namiesto vasich zboznych zelani a nepreukazanych tvrdeni. Ako som spominal - velki a miliardari si svoje financie riesia preciznejsie ako stredni/mali hraci...
Ale drzim vam palce!
7. 1. 2020 08:57:56
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431714
kubri
verified
rating uzivatele
7. 1. 2020 10:30:44
Napsal igor;1562733
"Marketingovy nastroj" (predoslu komentar) a marketingovy "potencial" su dve, vyrazne odlisne, veci. ROI/ROAS pri takychto veciach je katastrofalne. Tieto veci pre velke firmy riesim dnes a denne, s 25 rocnou praxou. Takze to mam celkom podlozene (hard-data), namiesto vasich zboznych zelani a nepreukazanych tvrdeni. Ako som spominal - velki a miliardari si svoje financie riesia preciznejsie ako stredni/mali hraci...
Ale drzim vam palce!
No, vidíte. Tady se trochu shodneme. Návratnost, případně zisk v tomto oboru je - u nás (opakuji fakt u nás) je to zatím problém. Na druhou stranu u nás esport ještě nezaznamenal opravdový boom, protože generace husákových dětí (většina) vnímá hry jako jen sezení u počítače a nic nedělání. Možná proto velcí hráči z byznysu teď větří šanci a možná tuší, že přijde zlom. Takže je možná i vhodný čas do esportu jako takového investovat prostředky. Možná, jen názor. Já to tak teda vnímám. Je opravdovým posunem třeba to, že dřív na jednáních s partnery jsme museli vysvětlovat, co je esport. Nyní už nemusíme ani říkat, jak funguje.
7. 1. 2020 10:30:44
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431713
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
9. 1. 2020 03:33:17
2011-2014 jsem provozoval organizaci online turnaju ve Starcraftu 2 (servery EU/NA).
Delali jsme to zadarmo a v core tymu jsem mel schopny lidi (ted vydelavaj tezky prachy ve svych oborech).
Zatim jsem nevidel horsi publikum nez hraci/divaci esportu - nulove navratnosti, attention span veverek, zcela minimalni loajalita znacce.
Jasne, od te doby se to trochu posunulo. Ale kdyby za mnou jako za sefem marketingovy agentury nekdo prisel s klicovym slovem esport, moje automaticka reakce bude "aha, prispivate na charitu?"
9. 1. 2020 03:33:17
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431712
dorcasmelda
verified
rating uzivatele
9. 1. 2020 05:33:55
Are you in need of seeking Accounting & Finance Essay Writing Services and Accounting & Finance Essay Writing Services? Our Accounting & Finance Essay Writing Services company is there for you.
9. 1. 2020 05:33:55
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431711
PSwork
verified
rating uzivatele
10. 1. 2020 20:39:06
no já jen jestli není pes zakopaný právě v této větě
Napsal toothless;1562646
Hodne turnaju se nehraje na lance, ale doma pres net
to se pak sponzor hledá asi blbě, když e-sportovec ve finále sportuje ve svém pokojíčku..
10. 1. 2020 20:39:06
https://webtrh.cz/diskuse/esportovy-tym-jako-marketingovy-potencial/strana/2/#reply1431710
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit