Zadejte hledaný výraz...

Eshopy – reálný průzkum

jako pokus je to naprosto zbytecne. kazdy ten eshop by se musel propagovat vhodnym zpusobem. low costovy by mel jit cestou seo+vyhledavace, brendovy zase cestou brendove reklamy a full servisu apod. samotne zalozeni, bez komunikace vhodne pro dany typ shopu a to velmi intenzivni by to neprineslo zadny efekt.
ve finale se dozvime, ze vse funguje v ramci cileni standardne. Ona totiz neexistuje jedna skupina zakazniku. Jedni si radeji priplati za jistotu dodani, terminu, sluzeb, servisu a reklamace. Jine zajima jenom cena. Jine zajima jen cena, ale jenz treba 2-3 odzkousenych shopu apod.
Shop s cilenim na znamou osobnost je nesmysl. Co by nabidl vice? byl by zaroven nejlevnesji, nebo by nabizel i jine sluzby, nebo by nabizel jen neco?
Celkove se navic ty body hodne prekryvaji. 2 a 3 je vice mene o shopu s nejakym kvalitnim servisem, 2ka je vice mene nesmysl bez tovarni podpory. Nikdo si nekoupi na shopu napr. s elektrem dany vyrobek za doporucenou cenu apod.
Dle zkusenosti mohu rici, ze je dobre kdyz tak udelat maximalne 2 shopy. 1 brendovy full servis. Kde je vse zakalkulovane v cene vyrobku, ceny jsou vyssi, ale ne nejvyssi. je tam doprava zdarma, servis na urovni, kvalitni skladove podminky apod. tim se da oslovit skupina zakzaniku, co chteji kvalitu nakupu, komfort a jsou ochotni za to neco dat. A pak druhy shop ryzi low cost. Super nizka cena a za vse dalsi platit. Zadna bezplatna linka, zadne postovne zdarma, ale ultra nizka cena. Timto se daji obsahnout dve nejvetsi a smysluplne skupiny zakazniku. Na prvni shop se da nabalit znama osobnost, bod 3 bod 4. Apod.
Ale pokud nema nekdo co delat, necht se bavi a rozsegmentovat zakazniky muzeme i na 50 skupin :)
1. 6. 2010 15:12:29
https://webtrh.cz/diskuse/eshopy-realny-pruzkum/strana/2#reply510657
Bojkas
verified
rating uzivatele
1. 6. 2010 17:56:12
Hele, nebylo by lepší si udělat jeden shop, napojit ho na google website optimizer (nebo jak se to jmenuje), vytvořit 5 různých verzí webu, který se bude zobrazovat 5x jinak? Takhle se budeš soustředit jen na bussines, návštěvnost, atd.. Nemusíš pak tvořit na 5ti různých doménách, jen se bude shop zobrazovat 5x jinak.. Přijde ti tam sto lidí a budeš vědět, že každých 20 návštěvníků uvidí něco jiného, z toho už pak vyvodíš, která z těch stránek je nejpoužitelnější a přináší nejvíce konverzí. :-)
1. 6. 2010 17:56:12
https://webtrh.cz/diskuse/eshopy-realny-pruzkum/strana/2#reply510656
Napsal Bojkas;519308
Hele, nebylo by lepší si udělat jeden shop, napojit ho na google website optimizer (nebo jak se to jmenuje), vytvořit 5 různých verzí webu, který se bude zobrazovat 5x jinak? Takhle se budeš soustředit jen na bussines, návštěvnost, atd.. Nemusíš pak tvořit na 5ti různých doménách, jen se bude shop zobrazovat 5x jinak.. Přijde ti tam sto lidí a budeš vědět, že každých 20 návštěvníků uvidí něco jiného, z toho už pak vyvodíš, která z těch stránek je nejpoužitelnější a přináší nejvíce konverzí. :-)
zajímavý nápad, ale nedovedu si to moc představit, uživatel přijde ráno, uvidí jednu verzi grafickou, přijde za nějaký čas, uvidí další verzi.... Zrovna u eshopu???
1. 6. 2010 17:59:21
https://webtrh.cz/diskuse/eshopy-realny-pruzkum/strana/2#reply510655
Bojkas
verified
rating uzivatele
1. 6. 2010 22:53:06
Myslím, že google to bude mít vychytaný přes cache v prohlížeči. I kdyby ne, určitě to bude lepší a časově méně náročný než 5 různých shopů. Jak psali nahoře, nebude to úplně porovnatelný, sice začneš u všech od nuly, ale opravdu nepočítej, že uděláš dokonalou optimalizaci se kterou se dostaneš na jednu společnou stranu ve vyhledávání, ani u zboží.cz bych s tím nepočítal, tam budeš mít třeba různá klíčová slova a opět nebudeš vědět zda-li je účinnější "gumová kachnička" na webu s celebritou než "kachnička z gumy" na stránce s obrázky, nebo naopak. A když by si se nááááhodou dostal při vyhledávání "gumová kachnička" na první stránku vyhledávače se všemi těmi shopy, tak budou pořád v určitém pořadí. Tudíž ten první bude mít návštěvnost 543lidí a pátý 112.. Vypovídací hodnota nula, spousta zbytečné práce na "průzkum", nemyslíš?
Tady je ta google utilita, pročti si to, je tam i česká verze - www.google.com/websiteoptimizer
1. 6. 2010 22:53:06
https://webtrh.cz/diskuse/eshopy-realny-pruzkum/strana/2#reply510654
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit