Zadejte hledaný výraz...

Eshop vs. firemní web – prezentace webu na netu

Filip Mírek
verified
rating uzivatele
7. 2. 2013 09:01:50
Zdravím,
rád bych si přečetl Vaše názory na prezentaci a směr nového eshopu. Již nějaký ten čas mám hlavní firemní stránky s nabídkou prodeje a montáže stínící techniky - www.sun-way.cz
Nyní chystám eshop s prodejem stejného zboží a jde mi o to, že má představa je, že eshop dám na novou doménu a propagaci webů budu dělat odděleně. Eshop bude ale veden pod stejnou značkou (logem, firmou), jen poběží na jiné doméně a budu ji trošku jinak inzerovat. Pokud vím, tak AdWords a Sklik, neumožňuje dvě inzerce na stejnou doménu, ale pod stejnou firmou již ano - je to tak?
Má tato úvaha správný směr, nebo byste doporučili jiný způsob vedení a prezentace takových to webů?
7. 2. 2013 09:01:50
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-vs-firemni-web-prezentace-webu-na-netu/#reply863255
LionsCreation
verified
rating uzivatele
7. 2. 2013 09:24:15
Je to dobré riešenie, ja by som to riešil pravdepodobne tak isto. Dva účty PPC kampaní pre jeden web byť nemôžu v žiadnom prípade. Takýmto spôsobom sa bude s webmi dobre pracovať, či pri PPC alebo pri optimalizácii. Ešte zvoliť nejaký zaujímavý názov domény pre eshop a bude všetko OK. Ak chcete poradiť tak tu PPC reklama
7. 2. 2013 09:24:15
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-vs-firemni-web-prezentace-webu-na-netu/#reply863254
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit