Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Eshop po mě požaduje stažení negativní recenze na Heureka.cz

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
22. 2. 2017 16:04:01
rouballik: souhlasim, ze je to urcite oboustranne, na druhou stranu kdyz udelam chybu, tak sme to predevsim ja kdo ma hledat reseni, negativni recenze zamrzi, ale nemuzu se chovat jako by mi nekdo krivdil kdyz sem tu chybu udelal... Ale jasne, sou samozrejme zakaznici, kteri se takhle chovaji bez nejakeho ocividneho duvodu a treba i schvalne... I na ty ale urcite nebude platit "bububu poslu na tebe pravnika", kolikrat je to zene jen k dalsimu negativnimu jednani, vstricnost k tomu nevede prakticky nikdy :)
22. 2. 2017 16:04:01
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261812
kojot6
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 19:20:23
A co třeba kontaktovat s tímto e-mailem Heureku, ať se to pokusí vyřešit oni.
Jinak tuším, že lhůta na vrácení peněz je 30 dní.
22. 2. 2017 19:20:23
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261811
Ongbac
verified
rating uzivatele
22. 2. 2017 20:33:29
Samozřejmě, že jsem s eshopem měl nespočet telefonátů (na maily přestali reagovat). Každý hovor začínal s tím, že jim musím říct své jméno a zboží které jsem vracel. Myslím, že by to bylo rychlejší vyhledat podle čísla objednávky a ne se po každé ptát.
Pak začalo vymlouvání, že jsem promeškal lhůtu tímpádem to trvá dýl což není pravda (lhůtu jsem stihl). Poté začalo vymlouvání se na dodavatele že to prej musí dodavatel posoudit (blbost). Pak začali sliby, že do konce týdne mi vrátí peníze (nevrátili).
Přišel mi tedy mail od heureky, že mohu udělit recenzi. Udělil jsem. Na to hned zareagovali ale stále peníze nevrátili.
Nic se tedy nevyřešilo tak jsem zkusil poslední možnost a to podat stížnost na vasestiznosti.cz od dtest. Dtest mi dal za pravdu, že mi měli vrátit peníze do 14-ti dní od obdržení zboží.
Hned následující den mi přišel pak mail, ať jim přepošlu znovu protokol o vrácení prý nenašli v balení (bylo to tam) a že hned pošlou peníze. Další den dorazili.
Jenom pro vysvětlení abyste mě neměli za nepohodlného zákazníka. Snažil jsem se. Nikam to nevedlo. Většinou mám pozitivní zkušenosti s eshopy v ČR proto mě tento případ tak vytočil. Hlavně ještě kvůli tomu, že jsem zboží vracel ve stejné krabici vše zabalené tak jak mi to poslali oni. Balíček jsem rozbalil jen abych tam vložil kopii faktury a protokolu jak požadují. Zboží jsem ani neviděl.
Negativní recenzi jsem tedy na eshopu nechal, jen upravil že peníze nakonec dorazili.
22. 2. 2017 20:33:29
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261810
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
22. 2. 2017 20:55:48
Aleš Jiříček: máte na 100% pravdu. Moje myšlenka je v tom, že ta "chyba" je vždycky v takhle jednostranném výkladu subjektivní věc. Bohužel ten bič je na straně zákazníka, kdy zákazník určuje tu "pravdu". Třeba jednou budou moci i obchody hodnotit své zákazníky - poté se ta pozice síly vyrovná.
Příkladová situace:
Já jsem třeba zažil situaci, kdy velice zmatená paní objednala u našeho zaměstnance tlumiče na své auto. Opomenu to, že jí náš člověk věnoval skoro hodinu svého času, kde zodpověděl otázky jak bude probíhat reklamace a vrácení -> už vracela a to ani neobjednala ( V té chvíli už by jí člověk nejradši nic neprodal, ale nemůže protože ona je v pozici síly ). Za 3 týdny paní začala obvolávat všechny naše zaměstnance a všem vyhrožovala. Vyústilo to v 4 negativní komentáře se shnutým obsahem: " Podvodníci, kteří mi nechtějí reklamovat prasklé pružiny. "
Její nevyvratitelný pohled: "Dodali jste mi tlumiče i s pružinami a ty pružiny praskly."
Náš pohled: "Objednala si tlumiče a ty dostala. Pružiny si neobjednala ani je nedostala. Tlumiče jí rádi reklamujeme. Pružiny jí praskly asi při výměně když stahovákem stáhli ty staré.."
Pohled z venku: "Oni jí prodaly šmejdy a nechtěj to reklamovat".
Ona to prezentuje po svém.. Realita je jinde.. Ta myšlenka toho co píšu je to, že my nikdo nevíme kde je realita toho co je napsáno výše a jaké komunikace kolem byly nebo nebyly dělány. Ze strany zákazníka viz začátek diskuze vše vypadá na hulváta prodejce, ale to co jsem tady popsal já taky vypadá na nás jako na podvodníky..
---------- Příspěvek doplněn 22.02.2017 v 21:03 ----------
Napsal Ongbac;1366226
Jenom pro vysvětlení abyste mě neměli za nepohodlného zákazníka. Snažil jsem se. Nikam to nevedlo. Většinou mám pozitivní zkušenosti s eshopy v ČR proto mě tento případ tak vytočil. Hlavně ještě kvůli tomu, že jsem zboží vracel ve stejné krabici vše zabalené tak jak mi to poslali oni. Balíček jsem rozbalil jen abych tam vložil kopii faktury a protokolu jak požadují. Zboží jsem ani neviděl.
Nikdo Vám nic nevyčítá ani Vás za nepohodlného zákazníka nemá. K tomu bychom museli všichni znát fakta z obou stran.
Ze strany prodejce Vám jen mohu říct názor, že procesy vracení zboží jsou ve firmách poměrně standardizované. Voláním a psaním emailů každý den věc nezrychlíte, ale obecně spíše v menších firmách zpomalíte. Vzniká prostě zmatek. Korunu tomu dává obvolávání různých lidí a vznášení rozdílných požadavků. Identifikace je věc nutná, když neodbavujete jednu zásilku za týden. Píšete o kontrole dodavatele -> Zboží je také nutné kontrolovat, protože zákazníci vracejí zboží nekompletní, zničené, jiné atd.. Čím více se ptáte - tím více dostanete nesourodých a někdy nesmyslných odpovědí. Píšete o slibech - co Vám mají říct když na ně naléháte každý den? Buď Vás pošlou někam se standardním procesem ( to se zákazníkovi nelíbí ) a nebo něco slíbí.. Obecně lidi spíše slíbí...
Představte si tu situaci i z druhé strany, kdy jdete zákazníkovi na ruku a pilně zodpovídáte jeho dotazy. On už po týdnu volá po třetí a naléhá na Vás lhůtami a různými požadavky... Zákazník vystresovaný i když se nic neděje. Pracovníci ve stresu i když se nic neděje. A pak se něco podělá.. :) :)
22. 2. 2017 20:55:48
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261809
recenze-ROYAL111
verified
rating uzivatele
16. 4. 2017 21:04:24
Dobrý den, mám pro vás menší službu .
Našel jsem si vás a provádím už pár let RECENZE na heurece.
VIZ odkaz . https://www.stovkomat.cz/job/8774/
V mích jobech mam i jiné služby .Podívejte se sám. Děkuji a hezký den.
16. 4. 2017 21:04:24
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261808
panLorenc
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 12. 2018 06:11:40
V takovéto situaci se píše do recenzí čistá pravda, tedy např. "Napsal jsem jim negativní recenzi, jelikož mi po více než 20 dnech nechtěli vrátit peníze. 24 hodin po napsání recenze jsem měl peníze na účtě, recenze na Heuréce tedy zřejmě fungují i jako prevence proti podvodným praktikám některých e-shopů. Nyní mě tento samý obchod bombarduje e-mailovou schránku, naléhá abych negativní recenzi změnil a vyhrožuje mi soudem. Jedná se o obchod XY."
To mě připadá jako pravdivě napsaná recenze, kterou po vás e-shop požaduje. Zkuste jim příště vyhovět.
4. 12. 2018 06:11:40
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-po-me-pozaduje-stazeni-negativni-recenze-na-heureka-cz/strana/2/#reply1261807
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit