Zadejte hledaný výraz...

Eshop, kde již nenakoupím

Petr Sulc
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
16. 12. 2009 13:51:17
Zdravím,
mám zoufalý pocit, že všechny české eshopy jsou stejné. "Zákazník je vždy jen otrava, protože mi přidělává práci. Jo, omluvim se, to mu musí stačit, co víc by chtěl? Nejsem žádnej amazon, voe!" Mám pocit, že takhle přistupuje k zákazníkovi klasický český eshop. Mám už hodně negativních zkušeností, nevycházím tedy jen z této.
Nedávno jsem narazil na obchod ------.cz se zajímavými věcmi, který se mi zalíbil nejen zbožím, ale i designem a celkovým dojmem. Konečně jsem měl pocit, že jsem narazil na pěknej shop, kde majitel ví co a jak a nákup bude jednoduchý a rychlý. Ale...
Přítelkyně tedy vybrala nějaké zboží a objednala. Objednávka za 4500,- Kč. Myslel jsem si, že objednávka v takové výši (když průměrná cena zboží v celém shopu je tak 150-200,- Kč/kus) by mohla mít lepší průběh než "ty ostatní za pětikilo" a že ten kdo se jí bude věnovat a bude jí mít na starosti, tak si dá záležet, aby takový zákazník nakoupil i příště. Pro začátek uvedu, že jsme objednávali 24.11.2009 a teprve dnes dorazila část zásilky.
První problém nastal, když přišlo oznámení o vyexpedování zásilky. Nebyla totiž kompletní. Ovšem vzápětí dorazilo oznámení o chybě, zásilka tedy nebyla vyexpedována. Poté probíhala změť operací, kdy se v naší objednávce vyměnily položky tak, jak se to skladníkům hodilo. Dorazilo další oznámení o odeslání. Položky, které nebyly skladem byly jednoduše vyměněny za jiné. Navíc se vyměnily i kódy zboží za jiné typy. Ještě tam probíhaly nějaké zmatky a telefony, už přesně nevím, vyřizovala to přítelkyně. Nakonec se myslím dvakrát měnil obsah objednávky a dorazil email, že zásilka byla odeslána a zbytek peněz byl odeslán zpět na účet. Což mě tedy překvapilo, že se dotyčný nezajímal o to, co chceme my, ale rovnou odeslal peníze zpět. Možná bychom nakoupili něco jiného, ale nemá-li sám majitel zájem, tak proč se mu vnucovat. Dnes tedy dorazila zásilka s tím, co bylo na skladě.
Tak jsem myslel, že teda máme alespoň těch 80% z toho co jsme objednali. Ano, máme, špinavé a pomlácené. V životě mi nedorazilo nic v tak špinavé krabici (zevnitř, nikoliv zvenku). Kdybych jí obrátil vzhůru nohama, tak mě ten bordel zasype až do pasu. Takže všechny pěkné obaly od Grow-It a ostatních věcí jsou ušmudlané a některé zboží zřejmě leželo na skladě déle, protože má obouchané rohy a je sem tam zmačkané.
Jo, jsem prudič, já vim Jenom prostě žasnu nad tím, když z Německa dorazí balík za 100 EUR hned druhý den, naprosto v pořádku, beze zmatků a pěkně zabalený. Čím to tedy je? Proč to v Čechách nejde taky tak hladce?
PS: Předem se omlouvám, jestli někomu přijde moje vyprávění jako arogantní nebo útočné. Není to tak, ale prostě jsem to chtěl napsat zde, na Webtrhu, kde se pohybuje i pepperos, pan majitel :)
16. 12. 2009 13:51:17
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421108
unlucky
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
16. 12. 2009 14:37:42
z tvého vyprávění mi vychází to, že se přede všema chceš chlubit, že máš přítelkyni :P
...sranda..mám kamarádku, která má také eshop a nedávno jsem si s ní povídal a řekla mi, že se jí stalo, že její zaměstnankyně, která plnila funkci balení a posílání věcí, se jí chtěla pomstit a "zruinovat" eshop. Tak schválně posílala věci špatně nebo ve špatném stavu, někdy i o 2 týdny později. Přišla na to až o měsíc později, kdy zaměstnankyně už podala výpověď ...
16. 12. 2009 14:37:42
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421107
Petr Sulc
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
16. 12. 2009 14:47:35
Napsal unlucky;416036
...sranda..mám kamarádku, která má také eshop a nedávno jsem si s ní povídal a řekla mi, že se jí stalo, že její zaměstnankyně, která plnila funkci balení a posílání věcí, se jí chtěla pomstit a "zruinovat" eshop. Tak schválně posílala věci špatně nebo ve špatném stavu, někdy i o 2 týdny později. Přišla na to až o měsíc později, kdy zaměstnankyně už podala výpověď ...
Chudák majitelka shopu teda. Ale to by měla mít ve smlouvě, že je povinna nakládat v dobré víře a ve prospěch zaměstnavatele, ne? Něco takovýho jsem někde taky jednou měl :)
16. 12. 2009 14:47:35
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421106
Jakub
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
17. 12. 2009 20:51:11
Petře, koukám, že si také z Plzně. No, to bylo na okraj :D Tak já už se u nás nedivím žádné věci. Zásilka z USA už "bloudí" po ČR měsíc a z celnice žádný dopis nic. Pak také čekám na zásilku přes 2 týdny. Ovšem u eshopů jsem se setkal s hrozným i skvělým jednáním.
17. 12. 2009 20:51:11
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421105
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
17. 12. 2009 20:59:52
Napsal Petr Šulc;415997
Zdravím,
mám zoufalý pocit, že všechny české eshopy jsou stejné. "Zákazník je vždy jen otrava, protože mi přidělává práci. Jo, omluvim se, to mu musí stačit, co víc by chtěl? Nejsem žádnej amazon, voe!" Mám pocit, že takhle přistupuje k zákazníkovi klasický český eshop. Mám už hodně negativních zkušeností, nevycházím tedy jen z této.
Nedávno jsem narazil na obchod ------.cz se zajímavými věcmi, který se mi zalíbil nejen zbožím, ale i designem a celkovým dojmem. Konečně jsem měl pocit, že jsem narazil na pěknej shop, kde majitel ví co a jak a nákup bude jednoduchý a rychlý. Ale...
Přítelkyně tedy vybrala nějaké zboží a objednala. Objednávka za 4500,- Kč. Myslel jsem si, že objednávka v takové výši (když průměrná cena zboží v celém shopu je tak 150-200,- Kč/kus) by mohla mít lepší průběh než "ty ostatní za pětikilo" a že ten kdo se jí bude věnovat a bude jí mít na starosti, tak si dá záležet, aby takový zákazník nakoupil i příště. Pro začátek uvedu, že jsme objednávali 24.11.2009 a teprve dnes dorazila část zásilky.
První problém nastal, když přišlo oznámení o vyexpedování zásilky. Nebyla totiž kompletní. Ovšem vzápětí dorazilo oznámení o chybě, zásilka tedy nebyla vyexpedována. Poté probíhala změť operací, kdy se v naší objednávce vyměnily položky tak, jak se to skladníkům hodilo. Dorazilo další oznámení o odeslání. Položky, které nebyly skladem byly jednoduše vyměněny za jiné. Navíc se vyměnily i kódy zboží za jiné typy. Ještě tam probíhaly nějaké zmatky a telefony, už přesně nevím, vyřizovala to přítelkyně. Nakonec se myslím dvakrát měnil obsah objednávky a dorazil email, že zásilka byla odeslána a zbytek peněz byl odeslán zpět na účet. Což mě tedy překvapilo, že se dotyčný nezajímal o to, co chceme my, ale rovnou odeslal peníze zpět. Možná bychom nakoupili něco jiného, ale nemá-li sám majitel zájem, tak proč se mu vnucovat. Dnes tedy dorazila zásilka s tím, co bylo na skladě.
Tak jsem myslel, že teda máme alespoň těch 80% z toho co jsme objednali. Ano, máme, špinavé a pomlácené. V životě mi nedorazilo nic v tak špinavé krabici (zevnitř, nikoliv zvenku). Kdybych jí obrátil vzhůru nohama, tak mě ten bordel zasype až do pasu. Takže všechny pěkné obaly od Grow-It a ostatních věcí jsou ušmudlané a některé zboží zřejmě leželo na skladě déle, protože má obouchané rohy a je sem tam zmačkané.
Jo, jsem prudič, já vim Jenom prostě žasnu nad tím, když z Německa dorazí balík za 100 EUR hned druhý den, naprosto v pořádku, beze zmatků a pěkně zabalený. Čím to tedy je? Proč to v Čechách nejde taky tak hladce?
PS: Předem se omlouvám, jestli někomu přijde moje vyprávění jako arogantní nebo útočné. Není to tak, ale prostě jsem to chtěl napsat zde, na Webtrhu, kde se pohybuje i pepperos, pan majitel :)
Napiš co to bylo za shop, kdyžtak PM, děkuji
17. 12. 2009 20:59:52
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421104
Petr Sulc
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
18. 12. 2009 20:08:52
Napsal krnac;417081
Napiš co to bylo za shop, kdyžtak PM, děkuji
skeble.cz
18. 12. 2009 20:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421103
pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
18. 12. 2009 23:21:21
na tak ten nejspíše patří tomuto uživateli WT
Zkus mu napsat PM
18. 12. 2009 23:21:21
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421102
tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
21. 12. 2009 00:38:01
Napsal Petr Šulc;417575
skeble.cz
Jo designově se mi škleble taky moc líbí. Ještě že nemám zkušenosti se zbožím :D
21. 12. 2009 00:38:01
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421101
Petr Sulc
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
21. 12. 2009 12:15:07
Napsal tokyc;418754
Jo designově se mi škleble taky moc líbí. Ještě že nemám zkušenosti se zbožím :D
Mě se právě taky zalíbit design a tím že jsem věděl, že shop patří webtržníkovi, tak jsem spoléhal na hladký průběh.
Ovšem dnes jsem se opět přesvědčil o "kvalitě" českých shopů. Ten hlavní problém bude asi v tom, že si plno obchodníků najímá před Vánoci brigádníky, kteří pak ale zboží špatně zabalí nebo zabalí něco jiného. Já jsem typ člověka, co si radši všechno udělá sám, takže bych raději balil balíky po večerech na druhý den, než to svěřit brigádníkovi, kterému je ten shop ukradený a který to pak zblbne a zákazník nemá chuť příště nakoupit...
21. 12. 2009 12:15:07
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421100
Ač nerad, musím se k tomuto shrnutí zkušeností přidat s tím, že také jsem zde objednával - zásilka odeslána bez jednoho kusu zboží, nikoho nezajímalo zda místo toho chci nebo nechci něco jiného. Nulový zájem. Doufal jsem, že je to předvánočním shonem. Zásilka ještě nedorazila a po přečtení tohoto vlákna se začínám bát, co mě ještě čeká za "příjemné" překvapení.
21. 12. 2009 12:26:52
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421099
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
12. 3. 2010 15:49:34
Zdravím.
Na tento thread jsem narazil náhodou až nyní.
Zastupuji obchod skeble.cz.
O Vánocích byl shon, nicméně hlavní problém byl způsoben technickým nedostatkem, který se již podařilo vyřešit.
Za nesrovnalosti se omlouváme, už by se to nemělo stát. Pokud zboží z vážného důvodu nemůžeme doručit, zásilka je rozdělena a zbytek poslán později (bez účtování poštovného, samozřejmě). Tato funkce chyběla a proto dorazily zásilky několika zákazníkům neúplné.
Mrzí mě, že se toto stalo i webtržníkům. Sám jsem všem napsal a omluvil.
Je jedno, za kolik si u nás zákazník objedná, se všemi jednáme stejně, protože věříme, že spokojený zákazník se rád vrátí.
Balíčky Grow It mají uvnitř kousky kokosových vláken, to je normální. Jestliže byly květináče uvnitř poškozené, je možné zásilku reklamovat. Nezodpovídáme za zacházení s balíky na straně dopravce.
12. 3. 2010 15:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-kde-jiz-nenakoupim#reply421098
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit