Zadejte hledaný výraz...

Eshop – Jaký zvolit systém odměn, marketing

KGTK
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 3. 2018 11:13:04
Zdravím všechny,
Byl bych rád za jakoukoli inspiraci na systém odměn pro potenciální nebo vracející se zákazníky - typu sleva na další nákup, kredity za nákup, sleva pro kamarády,...
Pokud jste někdy narazili na nějakou pěknou akci, která vás zlákala, nebo se vám líbila a neurazila, nebo máte něco vlastního, co se osvědčilo. Budu rád za každý příspěvek! :)
Díky
13. 3. 2018 11:13:04
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334712
Helena Lachowiczová
verified
rating uzivatele
13. 3. 2018 13:24:16
U jakého sortimentu?
13. 3. 2018 13:24:16
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334711
KGTK
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 3. 2018 13:26:54
Napsal Copycopy;1450069
U jakého sortimentu?
Čínská medicína
13. 3. 2018 13:26:54
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334710
osobně bych bral jak dárek pěknou číňanku :D
13. 3. 2018 14:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334709
Helena Lachowiczová
verified
rating uzivatele
13. 3. 2018 14:33:47
Webovky?
13. 3. 2018 14:33:47
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334708
KGTK
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 3. 2018 15:13:33
Napsal Copycopy;1450096
Webovky?
Webovky jsou ve vývoji, proto se ptám, abychom mohli podobné věci doprogramovat systémově.
13. 3. 2018 15:13:33
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334707
bonusy ve formě bodů dostávám na CZC, ale to mě vůbec nezajímá, vracím se proto, že jsem spokojený.
na mém eshopu se snažím vždy vyjít vstříc zákazníku. Jednou jsem zjistil, že si zákazník znovu objednal to samé zboží, zavolal sem co se stalo, že po ani ne měsíci objednává to samé, a zjistil jsem že si paní sklo zlomila. Tak jsem jí poslal 2 a možná i ještě nějakým bonusem, ale to už si nepamatuji.
Bez problémů měním zboží nebo ho beru zpět, i když to není chyba moje nebo výrobku. Někdy ho nechci ani vracet, když zjistím že by mě stálo poštovné víc než bych vydělal a daruji ho zákazníku.
Stejně bych ho prodal jako použité/vrácené o odečtení poštovného s velmi malou marží.
13. 3. 2018 15:25:04
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334706
Helena Lachowiczová
verified
rating uzivatele
13. 3. 2018 16:35:29
Na webovky se ptám kvůli sortimentu, moc čínskou medicínu neznám a nedovedu si představit co za zákazníky to kupuje. Respektive k jakým účelům. Pak bych asi volila věrnostní program na základě právě cílové skupiny. Každá to má jinak. Já například prodávám deky na koně. Zákazníci pak jako bonus dostávají od určité hladiny speciální zapínání na deky, nebo u konkrétních modelů jako dárek jiné zboží v nižší cenove hodnote, které se k tomu prvnímu hodí. Ti co nakupují opakovaně ( někdy až po x měsících je tam celkem dlouhá doba návratu vzhledem k povaze zboží) tak dostávají poštovné zdarma.
Věrnostní program buď řešit u eshopu klientky, ta prodává věci pro děti a bio. Tam to bude zase úplně jiné. Každopádně bych volila dle toho, co vaši zákazníci chtějí.
Doprava zdarma nad určitý objem, produkty zdarma. Ty zaberou vždy. Slevový kupón, třeba i v hodnotě 50 Kč. To zabírá také. A je to milé.
Nebo vzorky. Zákazníci registrovaní mohou obdržet vzorky novinek, nebo oblíbených produktů.
13. 3. 2018 16:35:29
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-jaky-zvolit-system-odmen-marketing#reply1334705
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit