Zadejte hledaný výraz...

Eshop ignorace objednavky

Adam
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 1. 2013 14:12:05
Dobrý den, chci se zeptat.
Objednával jsem si zboží na jednom nejmenovaném eshopu.
Objednávku jsem prováděl v neděli. Čekal jsem, že mi po provedení objednávky napíšou email s potvrzením a kódem zásilky. Ale nestalo se. V úterý mě přešla trpělivost a napsal jsem jim email jak to tedy je. Bohužel bez odpovědi. Na stránkách mají i nějakého online pomocníka, ale ten je také pořád offline. Také jsem zkoušel kontaktovat je přes facebook, ale také neúspěšně. Moje poslední snaha bylo tam zavolat. Jak jinak telefon hluchý. Tak jsem jim dnes ve středu poslal, že objednávku chci zrušit. A asi po 3 hodinách mi přišla pouze SMSka od PPL, že mi zítra doručí balík. Jenže já na to zboží netrpělivě spěchal a mezitím jsem si to radši objednal jinde. Teď nevím jak přesně se mám zachovat a zda můžu tu dobírku od PPL prostě ignorovat, tak stejně jako eshop ignoroval mě.
9. 1. 2013 14:12:05
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851087
Můžete, můžete ji nepřevzít, tím ji PPL vrátí zpět. Pokud jste objednal jinde, a ten druhý dodavatel komunikuje a dodá, bylo by nefér spíše vůči tomu druhému to zrušit. Vsadím se, že po tom co se jim balík vrátí, tak se ozvou co se děje, tak jim můžete říct vaši snahu s nimi komunikovat. Poslední dobou vnímám takové komunikace/nekomunikace často, protože naši klienti nám říkají podobné zkušenosti, když s nimi komunikujeme a oni vědí, že se zboží připravuje a že odešlo a k tomu mohou pak sledovat i přes track&trace kde to aktuálně je.
9. 1. 2013 14:26:07
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851086
Adam
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 1. 2013 14:38:48
Ano druhý prodejce komunikuje normálně, hned po objednání přišel potvrzující email, že objednávka byla zpracována, poté přišel email, že byla odeslána.
Pak jsem jim napsal zda mi nepošlou i ID zásilky pro sledování a během 30 minut mi přišel mail kde mi to ochotně poslali. Takže jsem měl nakoupeno za 1 hodinu a jsem spokojen a vím, že zásilka příjde.
Takže od toho prvního eshopu budu zásilku ignorovat.
9. 1. 2013 14:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851085
No a tak jak popisujete u toho druhého, tak by to mělo fungovat :)
9. 1. 2013 14:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851084
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 1. 2013 15:45:36
Taky bych ale zkontroloval, zda nemáte plnou emailovou schránku. V eshopech máme mraky nedoručitelných emailů právě kvůli plné schránce příjemce. Hlavně na Seznamu se to řeší každý den.
9. 1. 2013 15:45:36
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851083
Katrin P.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 1. 2013 15:51:27
Asi hloupá poznámka, ale není ten balík už od toho druhého e-shopu? :-)
Bylo by "vtipný" ho pak nepřijmout.
9. 1. 2013 15:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-ignorace-objednavky/#reply851082
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit