Zadejte hledaný výraz...

Eshop + CRM

Zdravim webtrznici. Pouziva niekto z vas prepojenie eshopu/ov s CRM?
- vyhody?
- nevyhody?
- zbytocnost?
Mam par shopov postavenych na OC a nasiel som zaujimavy modul http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=10480&filter_username=onesaas&page=2, ktory obsahuje dost zaujimavych prepojeni na rozne sluzby
18. 4. 2013 20:19:39
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892549
Ako suvisi Opencart s CRM a s tym modulom? CRM= Customer relationship management a okrem Mrkvosoftu su aj nejake open source - vtiger, sugar... . Hento co tam su te ikonky mi pripomina Marketplaces prepojenia. Drzim palce, pri cenach dopravy z CR a SR dodavat zakaznikom v europe cez marketplace. :-)
18. 4. 2013 20:36:04
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892548
dany modul umoznuje prepojenie napr. s SUGARCRM, pripadne s inymi cloudovymi CRM. Preto som sa pytal ci to ma vyhody, nevyhody... samozrejme, ze vyuzivat marketplace nema vyznam :))
18. 4. 2013 20:40:39
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892547
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
18. 4. 2013 20:55:25
Povedzte mi vojín Kefalín - čo Vy si tak predstavujete pod takým slovom CRM? .. Pro retail shopy typu B2C si totiž myslím, že služby jako SalesForce apod. nebudou příliš použitelné, resp. Vám práci spíše ztíží - cílem CRM systémů v této oblasti je spíše zjednodušení komunikačních procesů, případná automatizace rutin a workflow činností. Jaké funkce byste od takového CRM v e-shopu čekal osobně? S ohledem na praxi bych jako nejdůležitější vyzdvihl propojení tel. linky se systémem (a následná evidence hovorů, resp. veškeré komunikace), stejně tak jako integrace e-mailové komunikace - není nic horšího, než podle e-mailové adresy dohledávat v databázi zákazníka a jeho objednávky. Není to už čisté CRM, ale má to smysl a užitek.
Takže jaké funkce byste očekával Vy?
18. 4. 2013 20:55:25
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892546
ta integracia mailovej komunikacie ma tiez napadla, mat vsetky v jednom systeme. ine ma nenapadlo :D preto som sa aj pytal, ake to ma vyhody/nevyhody, resp. ci to je zbytocne. z uvedeneho modulu som vyuzil iba integraciu MailChimpu
18. 4. 2013 21:04:10
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892545
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
18. 4. 2013 21:15:38
Nejvíce záleží na počtu objednávek - myslím, že už od cca 10 / den je ta časová úspora znát a takový systém se po fin. stránce vyplatí. Nicméně je celkem zásadní pro maximální úspěch, aby evidence komunikace se zapisovala přímo u objednávek - uvedu příklad: ráno po příchodu do práce si skladník vyjede expediční list a začne připravovat zboží na zabalení. Jenže od předchozího odpoledne zvonilo několik telefonů, přišlo několik e-mailů a mezi nimi byly i žádosti o zrušení či změnu objednávky - než se k tomu ale customer support dostane, tak to skladník už může mít zabalené a připravené pro svoz. Takže systém musí ještě před expedičním soupisem vědět, že k té a té objednávce byl zmeškaný hovor nebo přišel e-mail, takže se musí expedice této objednávky pozastavit a počkat na vyřešení dotazu / žádosti. Takových procesních detailů je však více, takže se obávám, že Vám externí systémy nenabídnou plnohodnotnou práci.
18. 4. 2013 21:15:38
https://webtrh.cz/diskuse/eshop-crm/#reply892544
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit