Zadejte hledaný výraz...

Email či telefon či osobní schůzka?

MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 5. 2008 07:54:31
Jak sem si tak pročetl příspěvky, je to hlavně o slušnosti a aroganci obchodníků. Moje hodinovka se pohybuje v rozpětí 500-1500 a nikdy by mě ani ve snu nenapadlo někoho odmítnout.
Většinou lidé v první "seznamovací" fázi zavolají na mobil nebo napiší email. To se vetsinou priblizne dozvím co po mě vlastně chtějí a já jim na oplátku řeknu jaké podmínky a požadavky mám já, pokud je žadatel akceptuje, domluvíme se na osobní schůzce a není pro mě problém dojet za ním kam potřebuje.
Ono je sice hezké odmítat zakázky, co vypadají na první pohled nevýhodné, ale další zakázky mohou být úplně o něčem jiném.
1. 5. 2008 07:54:31
https://webtrh.cz/diskuse/email-ci-telefon-ci-osobni-schuzka/strana/3#reply60835
MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 5. 2008 08:09:28
Napsal milan;51083
Myslím si, že ani jeden způsob není ideální. Pro B2B styky se mi osvědčilo tohle:
Jít do firmy bez ohlášení, mít s sebou krásné papírové produktové letáky a jiné informační materiály (katalog). Najít odpovědnou osobu, jednou větou popsat produkt a předat letáky s vizitkou s tím, že se na mě může kdykoliv obrátit. Pokud se klient neozve sám, zavolat mu a zeptat se, jak se mu to líbí a jestli si nechce sjednat schůzku pro více informací. Pak si případně sjednat schůzku, přijít s produktem a podrobně ho ukázat. Pokud se to tomu člověku hodí, tak to vezme.
Vyhneš se otravování po telefonu i spamování poštou nebo mailem a zároveň nevynucuješ dlouho osobní schůzku bez ohlášení.
Nemáš čas se zahazovat s lidma co prijdou za tebou, ale máš čas objíždět ostatní firmy s balíkem propagačních letáků?
Asi takhle, každý slušný obchodní zástupce si nejdřívě dohodne schůzku, většinou telefonicky, protože narozdíl od Tebe ví, že i čas jeho potenciálních klientů je drahy (pravděpodobně dražší než jeho), pokud mi na dveře firmy zaklepe nepozvaný dealer, odchází s nepořízenou, opravdu nikdo nečeká až konečně přijde ON se skvělou nabídkou z které padnu na zadek.
Takže jestli je tvůj čas drahý jak píšeš, obíhání firem s letáky bez domluvené schůzky je přehlídka ztraceného času.
1. 5. 2008 08:09:28
https://webtrh.cz/diskuse/email-ci-telefon-ci-osobni-schuzka/strana/3#reply60834
milan
verified
rating uzivatele
1. 5. 2008 09:13:03
Napsal MartinV;56426
Nemáš čas se zahazovat s lidma co prijdou za tebou, ale máš čas objíždět ostatní firmy s balíkem propagačních letáků?
A tohle jsi vyspekuloval kde? Nemám čas se zahazovat s každým kdo přijde z ulice. Letáky nerozdávám po hrstech, ale pouze perspektivním klientům, ze kterých kouká velká zakázka.
Nepopisuju nějakou teorii, ale to, co mi funguje.
1. 5. 2008 09:13:03
https://webtrh.cz/diskuse/email-ci-telefon-ci-osobni-schuzka/strana/3#reply60833
MartinV
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
1. 5. 2008 10:01:24
Napsal milan;56435
A tohle jsi vyspekuloval kde? Nemám čas se zahazovat s každým kdo přijde z ulice. Letáky nerozdávám po hrstech, ale pouze perspektivním klientům, ze kterých kouká velká zakázka.
Nepopisuju nějakou teorii, ale to, co mi funguje.
Nespekuluji, jen se divím, že máš čas jezdit za někým, kdo by možná mohl být tvůj klient a jezdíš tam naslepo, aniž by ses objednal a domluvil si schuzku. Fakt myslíš, že ostatní mají čas zahazovat se s někým kdo přijde z ulice, když ho nemáš ty?
1. 5. 2008 10:01:24
https://webtrh.cz/diskuse/email-ci-telefon-ci-osobni-schuzka/strana/3#reply60832
besters
verified
rating uzivatele
2. 5. 2008 23:25:39
Z mé osobní skušenosti je osobní shúzka z klientem to nejlepší co může býti ... Jelikož veškere problémy se řeší na místě , ač se jedná o gramatickou chybu či poškozený cyklus funkcí . Hlavní je že komunikace ze zakazníkem a vyjít mu vstříc je na místě . Žádné složíté otazky po telefonu a vysvětlování které klient víceméně ani nepochopí . . Osobní shůzka ma u mne nejlepší hodnoceni :)
2. 5. 2008 23:25:39
https://webtrh.cz/diskuse/email-ci-telefon-ci-osobni-schuzka/strana/3#reply60831
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit