Ahoj, vrhám se na pole e-obchodu a potřeboval bych poradit od zkušenějších.
Rád bych koupil nějaký systém pro vedení účetnictví, skladů, majetku a podobných nezbytností kolem podnikání, jen nevím jaký. Jde mi o to, aby bylo možné vše v co možná nejvyšší míře automatizovat. Mám na mysli zejména:
- Synchronizaci dat s mySQL databázemi shopů (objednávky, sklad, kontakty ...)
- Možnost exportu/importu dat z/do XML
- Automatické vydávání elektronických faktur v PDF s uploadem na server
- Tisk složenek, adresních štítků a podacích archů
- Automatické párování plateb s eBankou a PayPalem
- Evidenci objednáno/odesláno/nepřevzato/odstoupeno od kup.smlouvy ...
- Vedení váhy u skladových položek kvůli výpočtu poštovného
- Kvalitní statistiky
- Vlastní grafiku výstupů
a jistě i spoustu dalšího, co mě zrovna teď nenapadá.
To vše navíc pokud možno nezávisle pro několik různě postavených e-shopů (nyní pár malých samo-domo bastlů, brzy přibudou větší projektíky nejspíš na Magentu).
Nemám přehled, proto nevím, zda nežádám příliš, či zda to nejsou naopak věci zcela samozřejmé. Existuje něco hodně zaměřeného na e-obchodování? Co používáte vy a jak jste spokojeni? Za dobrý systém / ušetření práce s provozem a údržbou jsem ochoten i dost připlatit.
Za každou radu-postřeh-zkušenost jsem předem mooooc vděčný.
11. 1. 2008 03:00:14