Zadejte hledaný výraz...

Efekt unikátních textů

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 8. 2013 00:43:44
Dobrý den,
protože jsem kdysi potřeboval nahodit nějaké základní produktové portfolio, tak jsem většinu textů přebral a postupně pomalu je přepracovávám. Vcelku mi to moc doposud nevadilo, protože jsem to na rozjezd dost valil přes PPC.
Nyní bych se rád poctivěji věnoval zlepšování obsahu, ale je to dost náročné. Dokáže někdo z vás odhadnout, kde jsou hranice návštěvnosti z organického vyhledávání při 2000 produktech?
Zdá se mi, že tato návštěvnost nikdy nemůže dosáhnout návštěvnosti z PPC, alespoň v krátkém horizontu. Jaký je obvyklý poměr mezi PPC a organikou co se týče návštěvnosti? Lze to alespoň trochu srovnat?
19. 8. 2013 00:43:44
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-unikatnich-textu/#reply935056
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
19. 8. 2013 01:09:52
vše závisí na konkrétních produktech, cenách, poptávce na trhu, konkurenci, a desítkách dalších parametrů. Bez těchto údajů se nedá odhadovat celkem nic.
19. 8. 2013 01:09:52
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-unikatnich-textu/#reply935055
levy459
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 8. 2013 12:37:21
Originální texty beru spíše jako investice do budoucnosti, než jako rychlý prostředek k větší návštěvnosti.
26. 8. 2013 12:37:21
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-unikatnich-textu/#reply935054
Jiří Šubr
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
26. 8. 2013 13:10:03
Pokud jen přepíšete aktuální texty do vlastní podoby a nepřidáte vůbec nic, pak si tam klidně zkopírované texty nechte. Originalita textů nespočívá v tom, že přesně daný tvar textu jinde na internetu nenajdete, ale v tom, že text obsahuje informaci, kterou na internetu nikde nenajdete (a nebo jen těžce po dlouhém hledání).
Z pohledu návštěvníka je jedno, že máte zkopírovaný popisek z dalších 10 eshopů. Spíš mu třeba vadí, že je popisek velmi obecný a není v něm pro něj důležitá informace.
26. 8. 2013 13:10:03
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-unikatnich-textu/#reply935053
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit