Zadejte hledaný výraz...

Efekt – Intextová reklama Billboard

Ivan L.
verified
rating uzivatele
11. 6. 2008 16:28:23
Dnešním dnem Billboard spouští testovací provoz intextové reklamy Efekt Budete to někdo zkoušet? Podělíte se o zkušenosti?
11. 6. 2008 16:28:23
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81947
Zaregistroval jsem se jako 20 uzivatel:-) aspon si budu dobre pamatovat ID:-) a objevili se zatim jen dve drobnejsi chybky- napriklad kdyz zadate novou URL, nelze smazat. Notifikace a kód na nový web prijde okamzite, pokud se soubezne registruje nove konto, Pokud se pridavaji jiz z uctu nove sajty, je to pomalejsi. Implementace velmi snanda - jen do paticky pred konec stranky vlozite JS. Zatim se ale reklamy jeste nezobrazuji.... je to zatim beta režim
11. 6. 2008 19:05:00
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81946
robin
verified
rating uzivatele
11. 6. 2008 20:20:32
veřím že to vychytají. určitě do toho pujdu
11. 6. 2008 20:20:32
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81945
Jirka
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
11. 6. 2008 20:31:54
Já mám jen pro doplnění Etarget, je tenle typ ( intext) výhodnější?
11. 6. 2008 20:31:54
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81944
dysmusax
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
11. 6. 2008 22:49:07
Před časem jsem zkoušel tu jejich první intextovou reklamu. Jelikož jsem ještě neměl vyřízenou smlouvu (ale kódy na webu ano), tak jsem ve statistikách viděl prokliky, ale bez peněz ;-). Pak to myslím zrušili... každopádně CTR byl zajímavej...
11. 6. 2008 22:49:07
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81943
Wecernik
verified
rating uzivatele
3. 7. 2008 15:26:59
Oproti predchozimu systemu a jinym jednoucelovym PPC systemum jako etarget ma intext.billboard dve podstatny vyhody, ktery slibujou plny mesce ze stran inzerentu.
Prvni duvod je, ze tam jsou dva obchodni modely pro objednani kampane - platba za kliknuti u tech jednodussich klasickych formatu, to je stary - a hlavne platba za imprese u flashovych a videobublin. Tedy kdyz by nekdo i penize dal, ale nechtel dat napriklad do plateb za kliknuti (spatne se pocita dopredu, zprostredkovava, navic omezeny vzhled), tak ted muze dat penize jako za obycejny banner podle zobrazovani. Cena je pohybliva jako u cen za kliknuti. Se to nezda, ale pro medialky, co hospodarej s penezma klientu, je to velky plus a lakadlo - klient potrebuje brandovou reklamu (na to platby za kliknuti nejsou), tak pusti chlup do klasickych banneru i do intextu s platbou za zobrazeni.
No a druhy duvod je, ze to uz nejsou jen texty nebo nejake drobne kombinace, ale obrazkovy a video - opet lakavy pro ty, co maj penize a nezdalo se jim to rvat do textovyho radku.
Zkratka verim, ze ted se v tom objevi takovy objem penez, o kterym se jeste nedavno v kontextovym mohlo nechat jenom zdat - to jsou ty penize z velkych koncernu jako Skoda Auto, bank, pojistoven atd, ktere driv koncily v horsim pripade mimo internet a v lepsim nekde v predrazene exkluzivni reklame na profi webmagazinu.
3. 7. 2008 15:26:59
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81942
Já si myslím že intextová reklama má slibnou budoucnost a je to jedna z možností jak vykompenzovat tvrdou práci webmasterů...Díky velkému CTR mají šanci i menší weby, tak systémy jako Billboard nebo nový ElineAd mají mou podporu...
8. 5. 2009 20:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/efekt-intextova-reklama-billboard#reply81941
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit