Zadejte hledaný výraz...

E-shopy a SEO

Napsal thebambus;785954
Nechci se pouštět do slovíčkaření a začínat flame čím se dá a nedá "měřit SEO", kterým původnímu dotazu nijak nepomůžeme. Jednoduše jsem tím měl na mysli, že každý údaj který se nám poskytne (čím víc, tím líp) ať jsou to pozice, návštěvnost, změna počtu objednávek atd. pomůže ohodnotit, zda firma za inkasované peníze odvádí dobrou nebo špatnou práci.
jo souhlas. To co jsem psal výš nemělo rozhodně vyznít nijak špatně.
18. 4. 2012 17:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopy-a-seo/strana/2#reply755693
tscheche
verified
rating uzivatele
18. 4. 2012 20:48:15
4 objednávky měsíčně v tomto zboží? To má smysl? Doporučuji rychle požádat někoho ze zdejších guru a rychle s tím něco udělat! Pokud jste již nedostala nějakou nabídku...
18. 4. 2012 20:48:15
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopy-a-seo/strana/2#reply755692
mmm.edia
verified
rating uzivatele
18. 4. 2012 21:25:22
Opravdu doufám, že to babyssimo.cz není, neboť http://www.babyssimo.cz/uvodna-strana/ ... to je trošku trapné. Pokud se nejedná o demo a příspěvek nahoře není pohým hloupým sondováním, kolik jsou lidi schopni dát měsíčně za zbytečné SEO, tak je to v každém případě neprofesionalita nejtvrdšího ražení. Nechat zákazníka platit a nechat mu na shopu tohle, to je na zabití ...
---------- Příspěvek doplněn 18.04.2012 v 21:32 ----------
Jinak milá paní či slečno, je zhola zbytečné platit 2500 měsíčně za bůhvíco, když by bylo nejlepší začít úpravou názvů a kategorií ... opravdu myslíte, že název kategorie "Do auta" je pro vyhledávač zajímavý? Dovedete si představit, že ať již člověk hledá cokoli, půjde na Google a zadá do vyhledávače frázi "Do auta"? Zkuste to selským rozumem, 2500Kč vložených měsíčně do Heureky a Zboží.cz v kombinaci s dobrými názvy a správně generovanou cestou do kategorií v XML feedu pro Heureku, Vám zajistí rozhodně více než jednu objednávku týdně. Názvy volte jako rozumný kompromis mezi tím, co se vyhledává a tím, jak jsou pojmenovány kategorie na Heurece, pokud tam chcete být zařazena i v kategoriích. Názvy produktů každopádně doporučuji typu "Dětská sedačka ZNAČKA TYP", pokud máte možnost v editaci produktu uvádět zvlášť název pro párování na vyhledávačích a zvlášť název popisný zobrazený na shopu, pak do tohoto políčka vepisujte pouze "ZNAČKA TYP". Divím se, že s Vámi za ty peníze takto nepracuje dodavatel Vašeho e-shopu.
---------- Příspěvek doplněn 18.04.2012 v 21:33 ----------
Oh, dvakrát se to tady zobrazovat nemá, zachraňte to někdo, kdo můžete, a jeden příspěvek odstraňte, díky :)
18. 4. 2012 21:25:22
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopy-a-seo/strana/2#reply755691
Lukas Pitra
verified
rating uzivatele
20. 4. 2012 18:34:17
Jestli má pro vás spolupráce smysl jsou myslím si jednoduché počty => dodatečné objednávky * vaše marže - náklady (cena, váš čas, čas webmastera). Dodatečné objednávky nemusí být nutně získané díky dotyčné "agentuře", ale to je věc práce s webovou analytikou.
Stanovte si se svým partnerem ukazatele výkonu - takové, které on dokáže ovlivnit a vy je dokážete měřit a navrhněte výkonovou spolupráci. Z každého přírůstku KPI (návštěvnosti z vyhledávačů, celkového obratu pokud se partner stará o kompletní marketing, ...) dostane partner dohodnutou odměnu (fixní, procentuální). Díky tomu je zainterestován na výsledcích a vy jej vyplácíte pouze z dodatečného zisku.
Paušální model je zejména pro menší e-shopy zpravidla cestou do pekel, samozvaní taky-odborníci z taky-agentur vám měsíčně účtují něco, čemu nerozumíte, nekontrolujete a co se vám na malém sortimentu v krabicovém řešení eshopu velmi často nezaplatí.
20. 4. 2012 18:34:17
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopy-a-seo/strana/2#reply755690
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit