Zadejte hledaný výraz...

E-shopaři – Nechal si někdo z vás roznést letáky? A jak to dopadlo, byly konverze?

filihole
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 11. 2017 22:58:46
Dobrý den,
e-shopaři - Nechal si někdo z vás roznést letáky? A jak to dopadlo, byly konverze?
Nedokážu si přestavit, jak se může roznos vyplatit, má s tím někdo zkušenost?
Děkuji
2. 11. 2017 22:58:46
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309896
Hitman1
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
2. 11. 2017 23:09:10
Záleží co to je za sortiment, určitě jsou obory ve kterých to má smysl. Já jsem to jednou zkoušel s docela malým vzorkem (2000 letáků, dárkový sortiment) a přišla z toho jedna objednávka za 250 Kč (na letáčku byla ještě sleva), takže za mě nic moc..
2. 11. 2017 23:09:10
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309895
filihole
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
2. 11. 2017 23:16:25
To je hodně slabé, když vezmu v potaz hlavně náklady na roznos.
2. 11. 2017 23:16:25
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309894
Roznos hlavně není nic z čeho bys měl čekat mega konverzní poměr. Střílíš tím slepými do vrat. Nijak necílíš, jen lokálně a to je v drtivý většině případů a produktů k ničemu. Na rozšíření povědomí o značce už je to lepší, ale tam prostě není návratnost investice. Pro eshop jsou letáky prostě mimo dle mého, hodí se opravdu jen ve specifických případech. Hlavně jak bys takovou konverzi měřil?
Osobně když mi přijde do schránky leták nějakého eshopu, tak tím zatopím ;-) Možná jsem už nakažený onlajnem ale. Profesně deformovaný.
3. 11. 2017 00:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309893
Urcite bych nesoudil podle sebe, letaky svuj vyznam samozrejme maji, pro specificke zbozi apod. U letaku lze taky mirne cilit, byt samozrejme to neni jako na FB. Merit se to da jen neprimo, nicmene to vyzaduje mit data. Pokud mam maly objem objednavek, je to slozite, pokud vetsi, nebo alespon navstevnost, mohu merit oblast roznosu vuci jinym a porovnat, zda to neco udelalo ci ne.
My to testovali nekolikrat a nic to neprineslo. Ale tam je i ten problem, ze letaky nefunguji jednorazovym roznosem, tam chce mit nejakou cetnost a to vetsinou clovek nevydrzi :)
3. 11. 2017 08:15:39
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309892
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 11. 2017 08:16:29
Ano, na konverze čekáme již 6tý rok a zatím nic
3. 11. 2017 08:16:29
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309891
jenze to je i ten problem, proc spousta eshopu je na tom jak je. Protoze stredobodem je konverze... v podstate ty eshopy maji stejny sortiment, lisi se u tech mensich minimalne, spise nulove. Maji stejne dopravy, sluzby, kazdy pali jen to vykonu, protoze potrebuje konverze no a vysledek je ten, ze jsou na tom proste stejne "spatne". A ne, ty jine veci se daji delat i kdyz nema rozpocty v milionech. Ano, vysledek neprijde hned, jenze pokud se bude tocit jen v kruhu vykonu a toho co delaji ostatni, bude se i vysledek tocit v kruhu.
3. 11. 2017 08:23:03
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309890
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 11. 2017 08:30:16
Tak poraďte, čím může malý eshop začít, aby se z toho kruhu dostal. Ono je jasné, že když člověk nechce růst rozšiřováním a zvětšováním skladu, že musí využívat i jiné kanály. Ale kdo má čas a peníze rok něco zkoušet, lít tam peníze a nakonec to odpískat.
... navíc, když se podíváte, kolik tady je eshopů a že jen nějakých 1500-1800 uživí více než jednoho člověka na fulltime a pak si od tohohle počtu stáhnete z justice výsledky a zjistíte, jak se s tím všichni perou. Že mají dluhy, které nejsou schopni splatit ne ze dvou ročních zisků, ale někteří zde dokola zmiňovaní ani z padesáti - tedy nikdy. Tak to se raději budu točit v tom bludném kruhu.
3. 11. 2017 08:30:16
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309889
Je to o tom, ze proste je treba cast penez pro marketing proste vyclenit pro takove veci. Ano 10x se to nepovede a pak ano a ma to pomerne zasadni vyznam. Spousta tech aktivit je taky o urcite sazce na budoucnost, kdy ten efekt neprichazi ve vlnach. Je tu spousta eshopu, co pusobi v nejakem meste, lokalite apod. kdo z nich umi vytezit prave tu lokalnost. Velka mesta jsou obsazena velkymi hraci, ale mame tu spoustu mest co maji 20-50 tis. obyvatel a tam se da prave vyuzit ta pritomnost. A toto je pomerne levne a efektivni.
3. 11. 2017 08:53:57
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309888
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
3. 11. 2017 09:08:24
A co články ... to je také věc, která je absolutně bez výkonu. Články na cízích webech ... jak k tomu přistoupit. Také začít jedním portálem a každý měsíc to tam sázet a pak přibírat. A nebo si myslíte, že tomu se věnovat je nesmysl. Já jsem na to před pár lety zanevřel a řekl si, nebudu nikomu platit obsah a články si necháváme psát jen na náš web, profesionálem z oboru.
3. 11. 2017 09:08:24
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309887
Napsal beraniste;1421706
A co články ... to je také věc, která je absolutně bez výkonu. Články na cízích webech ... jak k tomu přistoupit. Také začít jedním portálem a každý měsíc to tam sázet a pak přibírat. A nebo si myslíte, že tomu se věnovat je nesmysl. Já jsem na to před pár lety zanevřel a řekl si, nebudu nikomu platit obsah a články si necháváme psát jen na náš web, profesionálem z oboru.
Tak u článků na cizích magazínech a dalších PR destinacích je to hlavně o odkazu :-) Odkazové portfolio bych zase tak rychle neodpískal. Dlouhodobě může hodně pomoct.
3. 11. 2017 09:39:29
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309886
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
3. 11. 2017 10:36:35
Občas jsme dříve letáky využili v regionu firmy a náš postřeh je, že čím zapadlejší vesnice a čím starší babička, tím více je čtou.
3. 11. 2017 10:36:35
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309885
klavesakm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
3. 11. 2017 11:32:27
Pokud je součástí e-shopu kamenná prodejna, tak letáky ano, jinak opravdu bych nedoporučoval. Pokud tedy nejde o podporu brandu na celém území ČR v úplně jiných nákladech. Mám klienta přesně v situaci, kdy má kamennou prodejnu i e-shop a letáky (které tak jako tak mu dodavatel pošle) už neroznáší. Náklady vs. konverze je obrovsky nevýhodná. Na druhou stranu, pokud je nějaká akce, tak na leták mohou lidé z okolí přijít do prodejny. Takže pouze pro e-shop, letáky nepoužitelné. Jsou, ale obory, kde by se to mohlo vyplatit. Například pokud lidé nejsou zvyklí hledat to na internetu - například sortiment pohřebnictví, kamenné výrobky, dříve i pneumatiky, atp.
3. 11. 2017 11:32:27
https://webtrh.cz/diskuse/e-shopari-nechal-si-nekdo-z-vas-roznest-letaky-a-jak-to-dopadlo-byly-konverze/#reply1309884
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit