Zadejte hledaný výraz...

E-SHOP vs. Import Tovaru z krajín EU

diego6-9
verified
rating uzivatele
26. 10. 2011 22:56:39
Zdravim Vas...mam takyto dotaz:
Planujem vytvorit internetovy obchod, s tovarom od vyrobcov z krajin EU... a riesim velky problem a tou je dodavka tovaru k zakaznikovi... su dve riesenia:
1. po prijati objednavky, objednam tovar u dodavatela, preposle ho mne, ja ho preposlem zakaznikovi - 2x sa tu predrazi doprava, aj cas dodania... pretoze niektori dodavatelia su z CR, zelal by som si najviac, aby oni priamo preposlali tovar zakaznikovi
2. sposob som naznacil - najidelanejsie by bolo, po prijati objednavky, dat pokym vyrobcovi na zaslanie tovaru na tu a tu adresu...
Tu ale mam velky zmatok, vo fakturacii, nakolko zakon o DPH nie je jednoduchy a chcem to mat vsetko legislativne spravne... ako by to podla vas bolo najrychlejsie a najidealnejsie ?
Moja predstava je takato:
pride mi objednavka, vystavim fakturu v pc - preposlem ju vyrobcovi, on ju vytlaci, prilozi do MOJHO balika spolu s tovarom a vysle zakaznikovi napr. cez UPS, s mojou nalepkou - cize dopravu budem hradit ja, nebude si na nej vyrobca prihadzovat.. myslite ze by sa dala urobit zmluva s UPS globalne? t.j. tovar zozbierany z roznych krajin EU, by mi vyfakturovali na moju firmu, aj vsetky dobierky by sli na moj ucet...a ja len raz za tyzden, alebo mesiac, uhradim dodavatelom faktury za tovar ktory mi odoslali?
Myslite ze mam na takyto system zabudnut a robit to klasicky - objednavka - dodanie tovaru mne na sklad - nasledne preposlanie.. ako to robia velke eshopy... dakujem moooc..urcite viaceri riesia tento problem....
26. 10. 2011 22:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-vs-import-tovaru-z-krajin-eu/#reply691577
Roman
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
26. 10. 2011 23:41:45
Dobrý den,
netuším, jestli se vlastně na něco ptáte:--) Odpovídáte si vlastně sám.
Osobně jsem vytvořil eshop "omylem", abych někomu demonstroval nové funkce, přišla objednávka, já jsem ji poptal, cena byla menší než prodejní, volal jsem zákazníkovi, ten potvrdil, objednal jsem, zaplatil jsem dobírkou a týž den expedoval. Takže vaše řešení číslo 1. Takhle v podstatě rok, pak se začali množit dotazy na osobní odběr, "rychlejší" dodání" (i když se to průměrně pohybovalo do 3. dne u mého zákazníka) a tak jsem otevřel kamenný obchod.
Nyní, po 4 letech je situace taková, že nejnovější výrobky jsou u dodavatele (garantovaná dostupnost), běžné výrobky (60% naší nabídky) jsou jedině skladem, a věci nad 100t jen na objednávku. Už bych přeposílání asi nedělal:)
Ale v určité míře se stane, že kupuji i jinde, abych zákazníkovi vyšel vstříc.
Ale pokud máte možnost, a domluvíte se, že ty "faktury" se opravdu budou dávat u vašeho dodavatele do/na balík, tak je to asi ok... jen vězte, že je tam lidský faktor a zákazník, který zjistí, že na televizi máte 8t Kč (jen kvůli tomu, že je uvnitř i jejich faktura), nebude rád:--)
a nebo začít postupně, něco si koupit skladem, to preferovat v nabídkách, vydělat, koupit o jeden kus navíc, pak rozšířit nabídku a růst...
Jinak, fakturace přepravy možná svým způsobem je, přepravní společnosti "je jedno" za kolik účtujete...vašemu dodavateli by to mělo být taky jedno, pokud splňujete nějaké minimální ceny na trhu...
26. 10. 2011 23:41:45
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-vs-import-tovaru-z-krajin-eu/#reply691576
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit