Zadejte hledaný výraz...

E-shop telefonní linka – automat s přednastavenými odpověďmi (volbami)

Karel Konrad
verified
rating uzivatele
11. 1. 2018 05:28:29
Dobrý den,
máte někdo v e-shopu automat s přednastavenými volbami? Chcete reklamovat stiskněte 1, chcete měnit zboží stiskněte 2, atd atd.
Jak se prosím postupuje při zřízení takového automatu? Na koho se obrátit?
11. 1. 2018 05:28:29
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-telefonni-linka-automat-s-prednastavenymi-odpovedmi-volbami/#reply1321871
Michal Pěňkava
verified
rating uzivatele
11. 1. 2018 05:39:53
Říká se tomu IVR (Integrated Voice Machine), dřív jsem to spravoval, poskytují to telekomunikační operátoři, buďto VoIP, nebo i třeba mobilní (Vodafone apod.).
Obecně bych doporučil, pokud je to možno, zejména u e-shopu, se posunout spíše směrem k chatu. Třeba Wedos tvrdí, že jeden jeho operátor je schopen zároveň vyřizovat až 7 chatů, typem (řekněte nám číslo smlouvy), a zatímco zákazník hledá, tak zaměstnanec může vyřizovat jiný chat, což u telefonu nejde. Navíc i pro zákazníka má chat výhody (diktování jména, čísel atd. je opruz), nicméně chat nejde použít úplně univerzálně všude (například technická podpora poruchy internetu :D).
11. 1. 2018 05:39:53
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-telefonni-linka-automat-s-prednastavenymi-odpovedmi-volbami/#reply1321870
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit