Zadejte hledaný výraz...

E-shop – nízké IQ některých zákazníků. Nebo snad vychcanost a drzost?

---
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 2. 2013 20:52:14
Neřešte to, je to ztráta vašeho drahocenného času.
v prípade, že by to dokázal vyriešiť s rozumnými nákladmi tak to určite význam má. Je rozdiel či o ňom budú zákazníci šíriť reči typu:
"reakcia na email im trvá týždeň, tak doručenie tovaru im bude určite trvať ešte viac..., nekupujte tam nič"
alebo
"WOW. Do 10 minút mi odpovedali na email a ešte m poradili s výberom, odporúčam!"
15. 2. 2013 20:52:14
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866935
Dav
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 2. 2013 21:38:34
Napsal flotil;910093
Vystačí příjem tak tak na mne jako hlavní činnost. Nemůžu za každé situace odpovídat do 24 hodin pokud se nejedná o něco urgentního. Mohla využít telefonu.
Vím o nedostatku, ale nemůžu si dovolit být stoprocentní. Rozumějte, že nelze stíhat vše v jednom.
Nikdo ti nebere, že nemůžeš být 100% ... Ale ať píše co píše, odpověď za 2 dny je prostě špatně, člověka tím nezískáš !
15. 2. 2013 21:38:34
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866934
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 2. 2013 20:29:47
Při cestě do zahraničí stačí nastavit aut. odpověď v nepřítomnosti.
16. 2. 2013 20:29:47
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866933
Napsal Lucyka;910154
Opět různé měřítko na VELKE firmy vs OSVČ
1. U velké firmy je omluva za pozdní reakci, protože toho mají přece moc ....................... a zároveň jsou to zaměstanci vůbec neberou osobně a nikde o tom nepíšou
2. U OSVČ není omluva žádná ........................ jseš majitel, který to bere z principu osobně a proto ho to štve a chce si postěžovat tak to čteme
Pokud víš, že děláš maximum , přestaň to brát tolik osobně (zcela to elimonovat není možné, to bys ani nemohl podnikat) a hlavně netrap se radami, že máš něco zlepšit. S tímto typem rady každý rád přispěchá, hodí se na všechno.
A jak mám jako zákazník poznat, zda eshop spravuje OSVČ a nebo s.r.o. ??? Určitě pokud sháním informace o nějakém produktu tak před napsáním dotazu nebudu studovat kontakty jak to je....
To ale nic nemění na tom, že někteří zákazníci jsou fakt mimo.... nám třeba na infolinku volají ve 2 ráno (pracovní doba infolinky uvedena na homepage hned pod logem)...
18. 2. 2013 10:14:31
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866932
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
18. 2. 2013 10:29:34
Napsal Já;910157
Nevím ale toto je opravdu maličkost která by mě nemohla rozházet. Ikdyž já který se zapnutým noťasem u hlavy i spím s tímto problém nemám:-)
Jsi sice dobrej, ale furt máš co zlepšovat. Já odpovídám ještě dříve, než napíšou ,) :D
Jinak 4 zakladatel vlákna - to chce opravdu klid a jak tu už někdo napsal, informuj lépe zákazníky o délce odezvy a případné nepřítomnosti. A hlavně nerozčilovat se, nerozčilovat se, nerozčilovat se, nebo se z toho zblázníš :)
18. 2. 2013 10:29:34
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866931
Ja340
verified
rating uzivatele
18. 2. 2013 10:33:23
Napsal astrolog;911206
Jsi sice dobrej, ale furt máš co zlepšovat. Já odpovídám ještě dříve, než napíšou ,) :D
Jinak 4 zakladatel vlákna - to chce opravdu klid a jak tu už někdo napsal, informuj lépe zákazníky o délce odezvy a případné nepřítomnosti. A hlavně nerozčilovat se, nerozčilovat se, nerozčilovat se, nebo se z toho zblázníš :)
holt každej není astrolog
18. 2. 2013 10:33:23
https://webtrh.cz/diskuse/e-shop-nizke-iq-nekterych-zakazniku-nebo-snad-vychcanost-a-drzost/strana/2#reply866930
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit